OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, June 4, 2016

Unboxing | EBAY | Koreai Termékek | VIDEO


Két csomagom érkezett Koreából, amíg utaztunk, így utána első dolgom volt, hogy leüljek és megnézzem, mit is rendeltem, mert már magam sem emlékeztem :D Ebay-ről és Wishtrendről vásároltam, kicsomagolós videó következik.

Főleg sminktermékek érkeztek, mert ezeket akartam magammal vinni Magyarországra, de sajnos nem érkeztek meg időben. Sebaj, egyébként is szükségem volt ezekre! :) S természetesen pár arcmaszkon és egy fényvédőn is megakadt a szemem, illetve egy fermentált esszenciát is kifogtam magamnak a jól bevált Benton márkától!

LINK:

VIDEO LINK:



11 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Lassan a végére érek én is ennek az A'Pieau fényvédőnek. Nem bánnám, ha nem lenne benne illatanyag, de amúgy megszerettem, valószínűleg újra is fogom venni, mert könnyű az arcon, a bőr átfénylése tőle még éppen elviselhető, illetve púderrel kontrollálható, és bár kémiai fényvédő, eddig nem irritálta a szememet. Könnyű rá sminkelni is.

    ReplyDelete
  3. Szóval, a wishtrendről rendelt csomagjaidat se vámoltatták meg még soha? Ez nagyon jó lenne, mert ezért nem mertem még rendelni onnan! Mert ha egy ingyen szállításos dolgot berakok a kosárba, akkor már majdnem elértem a 24 dollárt! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én már többször rendeltem wishtrendről, nem írják rá a valós összeget. Nem csak ők, egyik ázsiai cég sem.

      Delete
  4. Óóó, mióta keresek már jó árban sima 3 rétegű vattakorongot, ami szépen szétszedegethető, mert én pl azzal láttam először a "trükköt", de ez a széthajtogatható mennyivel jobb már! :)

    ReplyDelete
  5. Szia, Csak egy gyors technikai kérdés, mert ezzel gondban vagyok. Szóval, ha egy eladótól több terméket rendelsz ebayen, akkor elég csak egy termékre fizetni a plusz postaköltséget, h gyorsabban jöjjön, vagy mindre külön rá kell fizetni? Eddig nem mertem kockáztatni, féltem h külön fogják postázni, egyiket ingyenessel, másikat meg gyorsítottal. Tudsz ebben segíteni? Köszi!

    ReplyDelete
  6. Szia! Tudom nem ide tartozik, de megszeretném kérdezni, hogy most milyen hajápolási termékeket használsz? Régen olvastam, hogy próbáltad a Reen Yungo sampont, akkor az jónak tűnt. Kíváncsi lennék jelen pillanatban milyen terméket ajánlanál vagy most mit használsz? Köszi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A koreai hajápolókról NAGYON pozitív a véleményem, de a múltkor az iherb-ről rendeltem rengeteget az Andalou Naturalstól így egy ideje ezeket használom, de ha elfogynak, akkor szerintem megint ázsiait fogok kipróbálni. Nem vagyok márkahű, ha erről van szó egyáltalán :D

      Delete
  7. Szia :)
    Imádom a blogodat, régóta olvasója vagyok. Mindig nagy reményekkel ülök elé, és sose csalódok
    Szeretnék tőled tanácsot kérni. En még sose mertem/tudtam koreai márkát rendelni (de már évek óta tervezem, csak kicsi voltam, anyáék MÉG nem rendelik meg.... :)))) Egy arcápolási rutint tudnál nekem ajánlani? A bőrom 19 éves, zsírosodásra hajlamos, pattanásos és erősen miteszeres az arcom (Sajnos a legjobb kombő). Nyáron könnyen megkap a nap, nem égek le, csak barnulok. Szerinted kitől és mit rendeljek? Meg egy jó napfényvédős krémet még ajánanál?
    Köszi előre is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Külön mindenkinek nem tudok sajnos rutint írni, főleg nem látatlanban, de a blod oldalán kint van az én rutinom, nagyon sok infó van a a téli (2.) posztban, ajánlom figyelmedbe, mivel hasonló a bőrtípusunk! :) Fényvédős posztból is volt sok már, a fenti menüben tudsz termékkategória szerint keresni! :)

      Delete