OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, June 28, 2016

E.L.F. Cosmetics | Szuper, Pénztárcabarát Sminktermékek!


Néhány E.L.F. Cosmetics sminktermékről szeretnék ma írni, ugyanis van pár, amivel rendkívül elégedet vagyok. Lesz szó alapozóról, palettáról, szemöldökzseléről, pirosítóról stb. :)



A koreai sminktermékek híve vagyok, mert a legolcsóbb is kiváló minőségű, akkor miért vennék drágábbat? Viszont kicsit szerettem volna körbenézni a nagyvilágban, így hasonló árkategóriás, de "nyugati" termékeket rendeltem az E.L.F. Cosmetics-től. Ezt a márkát csak horror áron és magas postaköltséggel tudtam régen a holland webshopból beszerezni, de az iHerb szerencsére megkönnyítette a dolgomat, náluk van mindenből, jó áron. Ennek egy negatívuma van: vadászni kell a sminktermékekre, mert amint van megint valamelyik készleten, pillanatok alatt elkapkodják, így én e-mail értesítést szoktam kérni, akkor van esélyem :D

E.L.F. Cosmetics, Flawless Finish Foundation, SPF 15 (Porcelain) LINK
Meglepő módon ez a pár dolláros alapozó eléggé szimpatikus: szuper a fedése, egyszerűen fel lehet vinni, szép, üveg csomagolást kapott egy jól működő pumpával. A legvilágosabb árnyalat természetesen nekem sötét, de szerencsére mindig van fizikai fényvédőm, ami fehérre meszel, arra rákenve megkapom a tökéletes színt :D Még korrektor sem kell mellé, tényleg jól fed, elég tartós is, csak felvitelkor az illata zavar kicsit, de szerencsére elillan hamar. A kisebbik húgomnak is rendeltem belőle egyből, kíváncsi leszek, neki mennyire tetszik majd. Szerintem ez az a tipikus "univerzális" alapozó, amit mindenki meg tud fizetni és a többségnek ki is elégíti az igényeit.
E.L.F. Cosmetics, Matte Lip Color (Natural) LINK
IMÁDOM! Sajnos ez is szinte mindig hiánycikk, de megértem, mert tényleg csodás. Matt ajakrúzs/ceruza, amit könnyű felvinni, szépséges a színe és tartós is. Ezzel 100%-ban elégedett vagyok, s eldöntöttem, hogy a többi színt is be kell szereznem <3
E.L.F. Cosmetics, Studio, Prism Eyeshadow (Naked) LINK
Szerintem részeg volt az az E.L.F. dolgozó, aki megálmodta ezt a palettát. Nemcsak arról van szó, hogy olcsó szemhéjpúder, tehát a minősége nem olyan jó, de ennyi egyforma szín egyetlen helyen??? Magában használhatatlan, mindenképp kell hozzá még pár kiegészítő szín, így sajnos nem jó arra a feladatra, amire kinéztem: nem lesz a mindennapi sminkem szponzora vagy a kicsi, utazásra használt palettám sem.
E.L.F. Cosmetics, Eyebrow Kit (Light) LINK
TÖKÉLETES! Ezzel is elégedett vagyok az első pillanattól kezdve, s azóta is hűen használom. Ezt vittem magammal Magyarországra és Olaszországba is, kiváló darab, barna hajszínhez pedig jól illik a szín. Általában csak a zselés felét használom, nagyon jól pigmentált, egyszerűen lehet vele dolgozni, tartós, olcsó, mi más kell még? :)
E.L.F. Cosmetics, Studio, Blush (Gotta Glow) LINK
Nem mondom, hogy nincs ettől jobb kiemelő színem (egy olcsó koreait használok, csak az sajnos már nem kapható), de végülis nem is okozott csalódást. Ez egy szép, sárgás highlighter, amiben ha egy picit finomabbak lennének a csillámok, akkor egy szavam sem lenne, de ettől eltekintve jól végzi a dolgát.
E.L.F. Cosmetics, Contouring Blush & Bronzing Powder (St. Lucia) LINK
Bronzosító és pirosító egyben, jól hangzik a füleimnek, ráadásul ez az egyik legnépszerűbb darab a bloggerek körében. Én nem vagyok oda érte, nem túl pigmentáltak és olcsó hatást keltenek a színek, ráadásul tartósságban sem jeleskednek. Megint csak azt kell mondanom, hogy nem rossz, nem fő fel az agyvizem, ha ezt használom, nem erról van szó, de ha picit jobb lenne, akkor biztosan gyakrabban nyúlnék hozzá, így csak a fiókom mélyét ékesíti.

Meglepett az E.L.F. pár termékkel, az alapozó, ajakceruza és szemöldök duo nagyon bevált nekem és szívesen ajánlom másoknak is. Mostantól jobban odafigyelek majd a márkára! :)

TIPP: ha az iHerb-en jártok és rendelést adtok le, a Try & Save menüben mindig nézzetek szét, sokszor pár centért lehet szuper dolgokat kapni kipróbálás céljából!


No comments:

Post a Comment