OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, May 28, 2016

VIDEO | -7 kg 4 Hónap Alatt | Tippek Fogyáshoz


2016-ban életmódot váltottam, aminek hála sikerült megszabadulnom a felesleges kilók többségétől. Azt a 7 tippet osztom meg veletek ebben a videóban, amik a legtöbbet segítettek nekem: -7 kg 4 hónap alatt.

Ki gondolta volna, hogy pár apró dolognak hála egyszerűen lemennek az észrevétlenül felszaladt kilók? A videóban mindent elmondok, de előre szólok: épp akkor lettem nagyon beteg, lázasan, torokfájással ültem ott, a videó végére már eléggé kész voltam. :( Azért remélhetőleg élvezhető egy kicsit! :) 




3 comments:

  1. Jó videó megint! Köszönjük! És igen, a kerékpározást mindenkinek be kellene iktatni. Neked szerencséd van, mert Hollandia a fellegvára! :)

    ReplyDelete
  2. hú, ez a vidi épp jókor jött, ugyanis a héten kezdtem el az életmódváltást. borzasztóan imádom az egészségtelen kajákat, pl. chips, pizza, tészta, és régen egyáltalán nem híztam tőlük, de az utóbbi években ez megváltozott. főleg egy stresszes munka miatt, amikor egész nap csak ettem, csupa kalóriadús, de tápanyagban szegény félkész-kész kaját. régóta zavar a plusz súlyom, de elég lusta is vagyok, ezen kezdtem el most változtatni. én is ezeket a kajálási szabályokat tartom be, amiket említettél, plusz minden nap aerobikozok itthon, évek óta nem sportoltam semmit, mindig is utáltam a tesi órákat is. : D de mozgás nélkül tuti nem megy. én is ugyanezt éreztem, hogy ez nem én vagyok, pedig még átlag súlyom van, de mindig is vékony voltam, és sokkal jobban éreztem magamat úgy. tudom, hogy az aknémnak is jót fog tenni, ha nem eszek szemetet. ez a jutalmazós dolog nagyon igaz, és tényleg nehéz róla leszokni. én nagyon örülnék, ha lennének kajás posztok is, mert biztosan sok ötletet tudna adni a saját étkezéseimhez is, és egészségesebb édességeket sem találtam még ki, úgyhogy jöhetnek minden mennyiségben. : )

    ReplyDelete
  3. Kedves Viktória,
    tetszett a videód, olyan dolgokról beszéltél amik fontosak az életmódváltás szempontjából. Nekem tetszene ha készítenél videót a különböző étkekről, én is szeretem nézni ezeket a videókat és inspirálódni. Amit mostanában szeretek azok a gyümölcsturmixok bébispenóttal fűszerezve :))...ugyanis nem szeretem a spenótot sajnos, de ennek nincs erős íze, így abszolút kedvenc lett és nagyon egészséges.

    ReplyDelete