OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, May 4, 2016

NYEREMÉNYJÁTÉK | Ecsetek és Sminktermékek 15.000 Ft Értékben


Végre egy nyereményjáték! :) A blog 5. születésnapja alkalmából sminktermékeket és/vagy ecseteket (pl. Real Techniques) nyerhet két olvasóm/nézőm 15.000 Ft értékben! Az iHerb-ről választhattok BÁRMIT! :)



Két szerencsés választhat magának BÁRMIT az iHerb sminktermékei és sminkecsetei közül! Én a Real Techniques ecseteket szívből ajánlom, de természetesen bármi mást is kérhettek. Én fogom megrendelni a címetekre, nektek csupán annyi dolgotok van, hogy €22 (kb. 7000 ft + postaköltség, de azt is állom természetesen) értékben (ez alatt vámmentes a csomag) nézzetek ki magatoknak valamit, amit szeretnétek :) iHerb Sminktermékek/Ecsetek

Két nyertes lesz:
1. nyertes a blogról kerül ki, aki a lenti applikációt kitölti. Ha már csak egy helyen is követsz, akkor részt veszel a játékon.
2. nyertes a Youtube csatornámról kerül ki, részletek a videóban: https://youtu.be/WRw86_T7l-U

Szeretném megköszönni, hogy itt vagytok velem, de nem tudtam eldönteni, hogy mi legyen a nyeremény, így inkább rátok bízom a választást :) Az iHerb a kedvenc oldalam, biztosan találtok rajta olyat, ami érdekelne titeket és ami még nincs meg a gyűjteményetekben!

Május közepén sorsolás!


116 comments:

  1. Szia !
    Nagyon Boldog Blogszületésnapot Kívánok! :) Csodás nyeremények és boldog lennék, ha én lennék a szerencsés :) Köszönjük szépen a játékot és a lehetőséget ! :)

    ReplyDelete
  2. Szia! Évek óta olvasom a blogod, nagyon szeretem :)

    ReplyDelete
  3. Boldog blogszülinapot kívánok! Köszönjük a lehetőséget! Szuper lenne, ha nekem kedvezne a szerencse! 😊

    ReplyDelete
  4. Boldog blogszülinapot kívánok! Köszönjük a lehetőséget! Szuper lenne, ha nekem kedvezne a szerencse! 😊

    ReplyDelete
  5. Boldog Születésnapot :)
    Yt-on is jelentkeztem , de ha ez gond akkor természetesen törlöm ott a kommentet , minden feltétel kész :) Egyenlőre nem tudtam választani , annyi minden szépség van az oldalon , de igyekszem alapos lenni és szemügyre venni mindent :)
    Köszi a lehetőséget :)

    ReplyDelete
  6. Wow, szuper! Boldog szülinapot! :)

    ReplyDelete
  7. Szia!

    Gratulálok az 5. születésnaphoz! Soha nem rendeltem még semmit az iHerb-ről, szuper lenne, ha most nekem kedvezne a szerencse.

    Köszönjük a lehetőséget!
    Tündi

    ReplyDelete
  8. Szuper nyereményjáték! :) Noha eddig nem fájt a fogam különösebben drága ecsetekre, az én szemem is felcsillant. Nagyon szeretem az írásaid, rendkívül informatívak. Különösen a fényvédelemmel kapcsolatos poszt érdekelt, illetve jó nézegetni a havi ebay wishlistet is, még akkor is, ha vásárlásra csábít. :D Neked köszönhetem, hogy egyáltalán bele mertem vágni a rendelésbe, a leírásaidnak nagy hasznát vettem. Csak így tovább!

    ReplyDelete
  9. Gratulálok az 5 évhez csak így tovább! :)

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Boldog blogszületésnapot! Gratulálok az eddigi sikereidhez! Én még több koreai sminkterméktesztet látnék szívesen, lehetőleg elérhető árkategóriában pl.Etude House.

    ReplyDelete
  12. Csatlakozom az előttem szólókhoz: nagyon boldog blogszülinapot kívánok én is! Örülök, hogy (több, mint 1 éve) rátaláltam a blogodra, nagyon sokat tanultam tőled. Köszönöm szépen, hogy vagy nekünk, sok sikert, ihletet, ötletet, kipróbálandó terméket kívánok az elkövetkezendő (sok-sok) évre :)

    ReplyDelete
  13. Én annyira szeretem a blogod, hogy bármilyen koreai kozmetikumot is vadásztam, először ide látogattam el segítségért! Annyira hasznos az a véletlen egybeesés, hogy a bőrtípusunk is meg a bőrszínünk is ugyanaz :)

    ReplyDelete
  14. Nagyon boldog blogszülinapot! :) Imádom a blogodat! Köszönjük, hogy vagy nekünk! :)

    ReplyDelete
  15. Köszönöm, hogy megismertettél a koreai kozmetikai termékekkel! Azóta elhagyhattam az alapozómat és évekkel fiatalabbnak tűnik a bőröm!

    ReplyDelete
  16. Szia! :)
    Köszi a játékot! :) RT ecseteket rendelnék :D imádom őket!

    ReplyDelete
  17. Szia! Rendszeres olvasód vagyok, mivel én is nagy rajongója vagyok a koreai kozmetikumoknak. Amit kipróbálnék: Physician's Formula, Inc., Eye Booster, 2-in-1 .

    ReplyDelete
  18. Boldog Születésnapot a blognak! Ez egy csodás nyeremény és köszönjük szépen a lehetőséget! Valószínűleg ecseteket és egy rúzst választanék :3

    ReplyDelete
  19. Boldog blogszülinapot és köszönöm a lehetőséget,hogy részese lehetek egy ilyen szuper nyereményjátéknak! :)

    ReplyDelete
  20. Nagyon boldog szülinapot! Általad lettem a koreai termékek imádója, csak így tovább, élvezettel olvasom a blogod :)

    ReplyDelete
  21. Köszi a lehetőséget! Még körül kell néznem, de egy real techniques tusecsetet biztos választanék :)

    ReplyDelete
  22. ó az ecsetkészletek de jól néznek kii :)

    ReplyDelete
  23. Nagyon boldog blogszülinapot!
    Nagyszerű nyeremény, még soha nem mertem külföldi oldalról rendelni, de nagyon jó dolgokat mutatsz be a blogon. Alapozót vagy csigás dolgokat szeretnék nagyon kipróbálni. :) Köszi ezt a fantasztikus lehetőséget!

    ReplyDelete
  24. Nagyon szeretem a blogodat es nagyon jol jonne most egy uj ecsetkeszlet :)

    ReplyDelete
  25. Boldog születésnapot! Én szerintem bdellium ecsetet kérnék, ki van már nézve egy-kettő.

    ReplyDelete
  26. Még egyszer is Boldog szülinapot a blognak! Imádom hogy ilyen szuper dolgokat találsz ki a követőidnek-olvasóidnak. :) Szemezek pár ecsettel innen, s mivel szeretek is külföldről rendelni a blogod mindig segít hogy mire érdemes beruházni,mit érdemes kipróbálni.

    ReplyDelete
  27. Sok boldog szülinapot a blognak!:) Köszönjük a lehetőséget, remélem végre rám mosolyog a szerencse mert mostanában kiújult az ecsetvásárlási vágyam szóval mindenképpen ecseteket választanék.:)

    ReplyDelete
  28. Szia! Nagyon boldog szülinapot kívánok! :) Ha nyernék, ecseteket illetve valamilyen szérumot választanék, esetleg egy nude palettát. Nagyon tetszenek a koreai arcápolásról szóló írásaid, ebay wishlist-ek! Neked köszönhetem én is, hogy a koreai arcápolási rutint követem! :)

    ReplyDelete
  29. Boldog születésnapot kívánok a blognak! A Real Techniques ecsetek a kedvenceim és az biztos, hogyha lenne lehetőségem, az nálam a csomagban lenne :D Köszönöm szépen a lehetőséget <3

    ReplyDelete
  30. Boldog szülinapot! Nagyon sok terméket próbáltam már a te hatásodra az i-herbről :) Jó lenne nyerni! :)

    ReplyDelete
  31. Szia Viki! Sok boldog születésnapot kívánok a blognak! :3

    A blogod miatt mertem belevágni a külföldi rendelésbe, és ha valamilyen jó maszkot szeretnék, akkor biztosan az OhMyBrush-ra vezet az első utam. Nagy tervem, hogy nyárra felépítek magamnak egy teljes k-beauty rutint, már el is kezdtem beszerezni a "hozzávalókat" :)

    Mivel új Holika Holika BB-re és Zoeva ecsetekre is nemrég ruháztam be, így én biztosan valamilyen csigás kencét próbálnék ki, vagy pedig a rég vágyott e.l.f. termékekből állítanék össze magamnak egy csomagot.

    Köszönöm a lehetőséget, további sikeres blogolást! :)
    Zsófi

    ReplyDelete
  32. Boldog blog szülinapot. Köszönjük ezt a szuper játékot e jeles nap alkalmából.
    Szeretem a tesztes bejegyzéseket, a Te hatásodra mertem nyitni a koreai termékek felé

    ReplyDelete
  33. Szia! Imádom a blogodat és a videóidat is! :) Enci

    ReplyDelete
  34. Nekem nagyon tetszett az utóbbi két utazós videód (Párizs és Amszterdam) ilyeneket szívesen néznék. Persze gondolom azért ilyen nem minden hétvégén van, de amikor épp úgy adódik, jó lenne. :)

    ReplyDelete
  35. Boldog Szülinapot!:)Az ecseteket mindenképp ki próbálnám egyszer,de mivel annyi érdekes kencéről írtál már,lehet hogy kipróbálnék egyet.:)

    ReplyDelete
  36. Boldog szülinapot :D Nem is tudom, mikor kezdtelek el követni, azóta is a kedvenc blogjaim közé tartozik a tiéd :)

    ReplyDelete
  37. Boldog blogszülinapot! A kóreai termékes bejegyzéseket szeretem.

    ReplyDelete
  38. Boldog szülinapot! Köszönjük a nyereményjátékot :)
    Én imádom az összes haul posztot, főleg amiben ázsiai termékek vannak, én is imádom őket és olyan jó ötleteket adsz, hogy mit érdemes kipróbálni. Szívesen látnék több videót is :)

    ReplyDelete
  39. Boldog születésnapot! :)))
    Köszi a lehetőséget!! :)
    Imádom a blogot, miattad kezdtem el kipróbálgatni a koreai arcápolási termékeket! :)

    ReplyDelete
  40. Azt hiszem, 2 éve vettem az első RT ecsetemet, csodás lenne bővíteni a készletet! :)

    ReplyDelete
  41. Már jó pár éve olvasom a posztjaidat, főleg az arcápolásos bejegyzéseket szeretem; jómagam is szeretek koreai termékeket használni, így szívesen olvasom a te véleményedet is róluk. :D
    Gratulálok a blog születésnapjához! :)
    Ha megnyerném a játékot, ecseteket választanék. :)

    ReplyDelete
  42. Boldog szülinapot! és köszi a játékot:)Egy pirosítót biztosan választanék és persze ecsetek is jöhetnek, nehéz lesz a választás, nagyon szeretem én is az iherb kínálatát:)

    ReplyDelete
  43. Nagyon boldog blogszülinapot! :) Hajrá, csak így tovább, köszönjük a nyereményjátékot!

    ReplyDelete
  44. Boldog blogszülinapot! Köszönöm szépen, hogy "megfertőztél Ázsiával". :)

    ReplyDelete
  45. Hogy rohan az idő! Kb 2 éves lehetett a blog amikor rátaláltam :) Boldog blogszülinapot!

    ReplyDelete
  46. Boldog blogszületésnapot! Én már sok-sok éve követlek, talán a kezdetektől. Nagyon szeretem z ebay-es posztokat és a koreai kozmetikum bemutatókat is. sok terméket fedeztem fel általad és megbízom a véleményedben.

    ReplyDelete
  47. Boldog szülinapot :) elég menő ez a nyereményjáték, köszi :)

    ReplyDelete
  48. Boldog blog szülinapot! Amennyiben én lennék a szerencsés nyertes, biztosan választanék sminkterméket (pl. E.L.F. mineral eyeshadow-t), és ecseteket is (Pl. EcoTools-tól) :). Az iherb-ről rendeltem már a hatásodra chia magtól kezdve fényvédőig több mindent, szuper oldal, és köszönöm a tippeket!

    ReplyDelete
  49. Szia Viki!

    Még mindig imádom a blogod! Szinte az első pillanattól fogva követem a tevékenységed!
    Az IHerb-ről elsősorban a RT ecseteket nézegettem, de sok más is van, amit szívesen kipróbálnék :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  50. Szia Viki!

    Még mindig imádom a blogod! Szinte az első pillanattól fogva követem a tevékenységed!
    Az IHerb-ről elsősorban a RT ecseteket nézegettem, de sok más is van, amit szívesen kipróbálnék :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  51. Boldog blogszülinapot :)

    Nyárra hátizsákos-stoppolós túrát tervezek, úgyhogy addig valahogy utazásbiztossá kell tennem a rutinomat,úgyhogy ha én nyernék, valószínűleg ezért próbálnék tenni valamit. :)

    ReplyDelete
  52. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  53. Boldog Blogszülinapot! :)
    De jó is lenne nyerni. Ecsetkészletnek örülnék a legjobban! :)

    ReplyDelete
  54. Szia Viki! Gratulálok a szülinaphoz!
    Nagyon jó ötlet ez a nyereményjáték, így tuti, hogy a nyertes olyasmit kap, amit szeretne :-) Köszi a lehetőséget!
    Leginkább RT ecset érdekelne, de persze még egy halom más dolgot tudnék választani :-)

    ReplyDelete
  55. Kedves Viki!
    Azt írom le neked, amit már nagyon régóta meg kellett volna írnom. KÖSZÖNÖM! Megváltoztattad az életem a posztjaiddal, teljesen átálltam a koreai kozmetikumokra/ápolási termékekre és nagyon szép a bőröm! Boldog szülinapot a Blogodnak, csak így tovább! :)

    ReplyDelete
  56. Köszönjük a játékot! :) Boldog Blogszülinapot kívánok! :)
    Van egy RT szettem, és a szivacsukat is nagyon szeretem, ebből a nyereményből viszont azt hiszem, Bdellium Tools ecseteket választanék. Anno még nálad olvastam róluk, és eléggé megtetszettek. :) Ahogy írtam pár napja, szívesen néznék még vlog videókat, illetve a kedvences/elfogyottas videókat is nagyon szeretem. :)
    Remélem nagyon sok blogszülinapod lesz még, minden jót kívánok! ;) :)

    ReplyDelete
  57. Így ahogy van jó amit csinálsz. :) Unboxing videókat szeretem nagyon, tesztelős vidiket is.

    ReplyDelete
  58. Szia!

    Én biztos ecseteket rendelnék! :)

    Szívesn hallanék a blogon rúzsokról, neked mik a kedvenceid, mik a legjobbak... stb.. :)
    (damarisz_horvath)

    ReplyDelete
  59. Viki, ez nagyon szuper. :) Meg nagyon-nagyon sokaig ird a blogod ;)
    Az iHerb az en kedvemcem is!

    ReplyDelete
  60. Boldog blogszülinapot! :)
    Tuti, hogy sminkecseteket választanék, régóta szeretnék profi ecseteket! :)

    ReplyDelete
  61. Boldogat! A sminktermékeknek nagyon örülnék! :)

    ReplyDelete
  62. Gratulálok ehhez az 5 évhez! Csak így tovább! :)

    ReplyDelete
  63. Boldog szülinapot:) Régóta imádom a blogodat és a te írásaid hatására, mert nagyon sok mindent vásároltam-amiket természetesen nem bántam meg, sőt...:) Sok sikert a továbbiakhoz!

    ReplyDelete
  64. Happy birthday dear. I love your blog for awesome and honest asian product reviews. And ebay wishlist is fantastic too. All the best !
    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Boldog Blogszülinapot Viki, köszönöm a játékot :)Physician's Formula púdert (azt az Airbrush hatásút amiről nemrég írtál, csak Translucent-ben) és Real Technique sminkszivacs duót kérnék, ha én nyernék :)))
    Imádom a blogodat, sok jó terméket sikerült megismertetned velem, általad fedeztem fel a koreai arcápolást, úgyhogy csak így tovább a minőségi blogolással!

    ReplyDelete
  66. Majdnem egyszerre van az én "rendes" szülinapommal a Te blogszülinapod! Jó, hogy jössz haza, mindenképpen írj, ha fogyóban lenne a szérumod. ;-) Nagyon szeretem a blogodat, csak így tovább! Puszi!!!

    ReplyDelete
  67. Én az ecsetekből választanék :-)

    ReplyDelete
  68. Boldog blogszülinapot! Köszönöm a játékot!

    ReplyDelete
  69. Boldog blogszulinapot!köszönöm a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  70. Boldog szülinapot!! :) Még sokszor ennyit kívánok,nagyon szeretem a blogod :) Köszönjük a lehetőséget!

    ReplyDelete
  71. Nagyon boldog blogszülinapot :) Köszönjük a lehetőséget, nagyon jól hangizik :) imádom az iHerb haulokat (is), már próbáltam is rendelni a hatásukra/hatásodra, de vmi miatt nem ment... (pedig Jolse, ebay és társaik soha nem okoztak problémát :)). Szóval nagyon nagyon remélem, hogy nekem kedvez a szerencse :)

    ReplyDelete
  72. Szia!
    Szeretnék jelentkezni én is a játékra! :)
    Nekem nagyon tetszenek a Real Techniques ecsetek, valószinűleg abból választanék, alapozó ecsetet és kontúr ecsetet mindenképpen. Mindig nagyon szivesen olvasom és nézem az iHerbes rendeléseidet, de én eddig még nem rendeltem innen, nagyon szivesen kipróbálnám :)
    Nyaralni még nem tudom hova megyünk az idén, tavaly Olaszországban voltunk egy rövid időre, ott nagyon tetszett, de idén sajnos még nincs úticél.
    Gratulálok Neked az 5 évhez! :)

    ReplyDelete
  73. Boldog blogszulinapot! 5 ev nem semmi,csak igy tovabb!

    ReplyDelete
  74. Gratulálok. Én már szinte minden Real Techniques ecsetet megrendeltem az ajánlásodra iHerb a mi barátunk ;)

    ReplyDelete
  75. Gratulálok. Én már szinte minden Real Techniques ecsetet megrendeltem az ajánlásodra iHerb a mi barátunk ;)

    ReplyDelete
  76. Eddig ez a legjobb nyereményjáték, amiben részt vettem.. :D

    ReplyDelete
  77. Boldog születésnapot! Régóta tervezem a rendelést az iHerbről, hátha most kedvez majd a szerencse :)

    ReplyDelete
  78. Gratulálok a szülinaphoz, és még sok-sok blogos szülinapot kívánok!:)

    ReplyDelete
  79. Szia.Boldog szülinapot.🎂.Remélem hogy majd kedvezni fog a szerencse.Szép napot kivánok neked Oh My.

    ReplyDelete
  80. Boldog Blogszülinapot és még rengeteget! Nagyon szuperek a nyeremények, én biztos, hogy ecseteket választanék! :) Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  81. A legszuperebb blog! Boldog születésnapot! :)

    ReplyDelete
  82. Húha, hát nagyon boldog blog szülinapot! Nagyon szuper a nyereményjáték, mindig szerettem volna rendelni iherbről, csak valamiért sosem..

    ReplyDelete
  83. Imádom és régóta követem a blogot! :)
    Boldogat utólag is! :)

    ReplyDelete
  84. Először is boldog születésnapot:)
    Másodszor pedig imádom a koreai scincare posztjaid,mert nagyon alaposak, és sokat segítettek rendet tennia fejemben:)

    ReplyDelete
  85. Aaaaz igen!! : OO nem aprózod el : )) bárki is nyer, nagyon szerencsés és biztos nagyon nagyon fog örülni neki! : )

    ReplyDelete
  86. Az egyik kedvenc blogom, remélem, hogy még sokáig olvasgathatom! :)

    ReplyDelete
  87. Szia ❤
    Regota olvasom a blogod.
    Eddig nem írtam,de nagyon szeretem az ötletes cikkeket ötleteid is. Egy ideje követlrk yutubon is, ott is nagyon jó dolgokat osztasz meg velünk,.szerintem.

    És mivel jó ötlrtek köszi a mostani nyeremény játékot is😍😘
    Ecseteket kernék szivesen.

    Remélem lesz szerencsem.
    További jó ötleteket es hajrá a yutubal ❤😍😘

    Üdv; Vanda

    ReplyDelete
  88. Boldog születésnapot kívánok! :) Köszönet a lehetőségért! Én nagyon örülnék, ha segítenél nekem nyereményt választani, nagyon jól jönne a tanácsod és a hozzáértő segítséged. Nagyon gyakran hagyatkozom a posztjaidra, gyakran választok kozmetikumot a tesztjeid alapján. Köszönet a nagyszerű blogért, további sok sikert kívánok Neked sok szeretettel! <3

    ReplyDelete
  89. Boldog születésnapot kívánok! :) Köszönet a lehetőségért! Én nagyon örülnék, ha segítenél nekem nyereményt választani, nagyon jól jönne a tanácsod és a hozzáértő segítséged. Nagyon gyakran hagyatkozom a posztjaidra, gyakran választok kozmetikumot a tesztjeid alapján. Köszönet a nagyszerű blogért, további sok sikert kívánok Neked sok szeretettel! <3

    ReplyDelete
  90. Boldog Blogszülinapot kívánok! Ha én nyernék ecseteket választanék.:)
    Nagyon örülnék koreai sminktermék teszteknek,esetleg sminkes posztoknak.:)

    ReplyDelete
  91. Szia,
    nagyon boldog blogszülinapot!

    ReplyDelete
  92. Juj de szuper ajándék... régóta szeretnék innen ecsetet rendelni, eddig nem szántam rá magam, kicsit tartottam tőle. Ha egy kis szerencsém van, megérte várni. :)

    ReplyDelete
  93. Gratulálok az öt évhez! :) Nagyon sokat segítettél, hogy megtaláljam a legjobb arcápolókat az érzékeny bőrömhöz. Ezúton is köszönöm és várom a további posztokat!

    ReplyDelete
  94. Hű, én nem is tudom, eddig miért nem voltam itt! Pár napja keveredtem ide, azóta nonstop itt a koreai arcápolásos posztokban és az ebay menüpont alatt lógok :) meg telepekoltam az ebayes kosaramat :) sminktermékeket választanék, valamit, ami még nincs :) pl. palettát, mert az egyiket összetörtem reggel :) és valami szuper púderecsetet is azt hiszem :)

    ReplyDelete
  95. Kedvenc termékeim nagyrészét a blogodnak köszönhetem! :) boldog szülinapot a blognak!

    ReplyDelete
  96. Szia! :)
    Gratulálok az 5 évhez!
    Nekem nagyon tetszenek a vlog videóid, abból látnék még sokat :))

    ReplyDelete
  97. Köszi a játékot! Gratu az 5 évhez! Ha én nyerek, nem lesz valami egyszerű választani... Az ecsetekkel mindig el lehet csábítani, pedig annyi ecsetem van már... További szép napot! :) Dorie

    ReplyDelete
  98. Az 5 év az hosszú idő, gratulálok. Csakhogy tudd, miattad rendeltem nemrég az iHerb-ről elöször, természetesen Real Techniques ecseteket... :D

    ReplyDelete
  99. Gratulálok az 5 évhez! Boldog blogszülinapot kívánok! :) Imádom a blogod, nagyon sokat segítettél a napi rutinom kialakításában. Fantasztikusak a videoid, a tanácsaid! :) Mivel szeretem a Physicain's Formula termékeket, ezért ezekből választanék, ha én nyernék. Köszönöm a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  100. Idén Angliát latogatjuk meg a parommal. :-) Az ebayes Európás jelölő nagyon jó ötlet, ha mi is nagy utazók leszünk, beruhazunk egyre :-)

    ReplyDelete
  101. Szia:) Én csak nemrég találtam rá a blogodra de nagyon örülök, hogy így alakult és azóta állandó látogatója vagyok. Az ebay-es posztok a kedvenceim (azok kapcsán találtam ide)és sokat segítenek abban, hogy mit rendeljek. Boldog születésnapot a blognak :)

    ReplyDelete
  102. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  103. Szia, én is nem rég találtam Rád :) pár hete kezdtem a rétegzős koreai arcápolást és nagyon bejön. De úgy néz ki még nálad is sokat tanulhatok! Tetszenek a tesztjeid! Először a csoda púder révén kattintottam ide, most meg már nem is tudom :) Boldog szülinapot! Köszi a szabadon választott ajándék lehetőséget! Jó ötlet!!!

    ReplyDelete
  104. Szia! Boldog születésnapot a blognak! Nekem nagyon sokat segítenek a bejegyzéseid, a tesztjeid sokszor segítettek már ki vásárláskor :) Számomra nagy öröm lenne egy real techniques szemre való ecset készlet, nagyon rég álmodozom már róla :)
    És köszönjük a lehetőséget! :))

    ReplyDelete
  105. Szia!

    Köszönöm a játéklehetőséget!
    Már nagyon sok szuper termékre találtam rá a segítségeddel, amit nagyon köszönök!

    Üdv:
    Dóri

    ReplyDelete
  106. Szia!

    Évek óta figyelemmel kísérem a blogod. Gratulálok az évfordulóhoz! :) Pont egy hete gondolkodtam, hogy RT ecsetszettet rendelnék, de elhalasztottam későbbre a rendelést. Fantasztikus lenne, ha sikerülne nyerni egyet. Rúzsra vagy palettára is gondolnék, mindig van ötletem :P

    Köszönöm a lehetőséget én is,
    Robertina

    ReplyDelete
  107. Boldog blogszülinapot kívánok! :)
    Évek óta olvasom a blogod, számos arcápoló terméket a Te hatásodra kezdtem el használni, így nem csoda, ha én főleg az új szuper arcápolókkal kapcsolatos bejegyzéseket várom a leginkább.
    Ha nyernék, valószínűleg RT arcra való ecseteket választanék: a pirosítóecset és a szemre való ecsetek megvannak, de jól jönne még néhány arcra való nagyobb ecset (púderecset, kabuki ecset)

    ReplyDelete
  108. boldog blogszülinapot! :) Szintén rengeteg terméket a hatásodra kezdtem használni, az ebay vásárlásokról nem is beszélve :D

    ReplyDelete
  109. Szia Viki, itt Viki :) szeretném megköszönni, hogy egy hiánypótló blogot vezetsz, bármiről írsz, azt érdekesen, figyelemfelkeltően teszed igényes képekkel. Köszönöm a nyereményjátékot is, és még sokszor öt évet kívánok! :)

    ReplyDelete
  110. Boldog Szülinapot:-) És még sok- sok évet a blogon :-)
    Meghoztad a bátorságomat az internetes rendeléshez, több terméket használok azok közül, amiket ajánlasz.

    Ha lehetőségem lesz rá, akkor a most is ajánlott RT ecsetek közül választok majd, a szemérevaló ecsetei nagyon tetszenek.

    Köszönöm a lehetőséget :-)

    ReplyDelete
  111. Még sok szép évet! :)

    Sok-sok jó terméket rendeltem már az ajánlásaid alapján, arról nem is beszélve, hogy szintén a tapasztalataid alapján bátor internetes krémrendelővé lettem. Az ecsetek eddig elkerültek, talán itt az ideje lassan.

    ReplyDelete
  112. Szia! De jóó ez a nyereményjáték! :) De tényleg, szuper, hogy a nyertes választhat! Én az elf termékekkel szemezek, úgyhogy ettől a márkától válogatnék. :)

    ReplyDelete
  113. Szia Viki!
    Mielőtt még végleg lemaradnék a játékról, szeretnék jelentkezni. 😉 Gratulálok a színes-szagos blogodhoz,nagyon tetszenek a bejegyzések, igazán sokrétűek. Pár hónapja, Tindigon keresztül lettem figyelmes Rád, azóta olvaslak és nezlek youtub-on.😊Különösen a koreai kozmetikumokrol szóló cikkeid szeretem, de igazándiból mindenki találhat a blogodon kedvére való olvasnivalót. Még egyszer gratula az eddig megtett úthoz és sok kitartást, erőt és sok-sok olvasót a továbbiakban is.
    Ha nyernék, akkor biztos a segitseged kérném a kozmetikumok, krémek dzsungelében való eligazodásban. 😉 😗

    ReplyDelete
  114. szuper a blooog wáóóó ❤❤❤❤

    ReplyDelete