OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, May 5, 2016

EBAY Kívánságlista | Wish List | 2016 Május


Hoppá, de aktív vagyok a héten! :D Már érkezik is a májusi ebay kívánságlistám, ami tele van szép, színes, tavaszias és nyárias dolgokkal is! :) | EBAY WISH LIST!



1. Cukorka automata $3.00 EBAY LINK
Ez mennyire édes és szuper ötlet, ráadásul ennyi pénzért???!! Imádom! :)
2. Rövidnadrág $3.13 EBAY LINK
Színes, nyárias rövidnadrágom nincs, de ez nagyon tetszik! :)

  
1. Cicás pénztárcák $7.65 EBAY LINK
Imádom, hogy olyan sok cicás dolog van az oldalon. Most ennek a pénztárcának örülnék <3
2. Ételdíszítő $2.89 EBAY LINK
Nem tudnám kihasználni szerintem, de... CUKI! :D

  
1. Nyaklánc $0.99 EBAY LINK
Egyszerű, de annyira az én stílusom. KELL! :D
2. Táskák $5.29 EBAY LINK
Ahogy ezeket a cuki táskákat sem utasítanám el <3

  
1. Műanyag tárolók $1.49 EBAY LINK
Tárolókra mindig szükség van, s minél cukibbak, annál jobb :D
2. Kétvégű tisztító $1.59 EBAY LINK
Ó, igen, az élet mennyivel könnyebb lenne vele :D

  
1. Szívforma $2.29 EBAY LINK
Sütinek, DIY projektekhez, ajándékok készítéséhez tökéletes forma :)
2. Jégkocka forma $1.64 EBAY LINK
Hogy a jégkockánk se legyen olyan unalmas idén nyáron :D

  
1. Pillangós kendő $1.23 EBAY LINK
Tavasszal is hordok sálakat, mert pillanatok alatt megfájdul a torkom a durva holland szél miatt, de akkor már legyen szép és cuki az a kendő, nem? :D
2. Rengeteg sál, többféle mintában $1.39 EBAY LINK
Itt pedig még nagyobb a választék!

  
1. Lekaparható Európa térkép $7.38 EBAY LINK
Az új hobbim az utazás, jobban mondva a nagyon jó árú utazások felkutatása. Egy ilyen lekaparható térképnek nagyon örülnék. Egyelőre az európai verzió elég, még itt is csak pár országban jártam eddig :D
2. Lekaparható világtérkép $8.85 EBAY LINK
Világutazókhoz persze egy teljes térkép illik :)

  
1. Cipőtároló $1.88 EBAY LINK
Helytakarékos megoldás, ez tény :D
2. Bokalánc $1.80 EBAY LINK
Elképzeltem, ahogy a tengerparton járkálok ilyenben... Awww... Kár, hogy 30 év alatt nyáron eddig még sosem voltam tengerparton :D

  
1. Nyaklánc $0.99 EBAY LINK
Ezt eddig miért nem láttam? :o Annyira tetszik és 99 cent nem pénz érte! <3
2. Cicás baseball sapkák $4.65 EBAY LINK
Tavaly óta akarok baseball sapkát, de nem találtam olyat, amin ne lenne valami idióta felirat. Most viszont úgy tűnik, megtaláltam a megoldást: CICÁK! :D

  
1. Nyaktámlasztó párna $3.93 EBAY LINK
Egy hónap múlva megint lesz egy hosszú, buszos utazásom, ahhoz de jó lenne (és még cuki is :p)!
2. 12 db pillangó $0.99 EBAY LINK
Cuki pillangók a falra töb színben!

  
1. Ruhafogas $7.12 EBAY LINK
Ezen behaltam :D KELL! :D
2. Matrica körömfestéshez $1.29 EBAY LINK
Körömdíszítés cuki matricák segítségével!

  
1. Még több sál $2.90 EBAY LINK
Sálak, kendők... Nem tudok ezek nélkül létezni :D
2. Műszempilla csipesz $1.01 EBAY LINK
A szemöldökcsipeszt nem szeretem ehhez a feladathoz, ez szimpatikusabb, talán nem félnék, hogy kiszúrom a szemem :D

  
1. Órák több színben $2.58 EBAY LINK
Szép, elegáns, nőies karórák több színben <3
2. Órák $1.79 EBAY LINK
S persze nincs kívánságlista nálam rengeteg órával, így mutatok még egy változatot :D

  
1. Statement nyaklánc $4.92 EBAY LINK
Szokás szerint nem mehettem el néhány csodaszép nyaklánc mellett :)
2. Folyékony rúzs $0.96 EBAY LINK
Mindenki ismeri ezeket, de ilyen sötét színekben nekem még nincs meg.

  
1. Ecsetmosó $1.57 EBAY LINK
Jó társ lenne az ecsetmosásban, ez nem vitás! Mintha a Real Techniques-nek lenne egy hasonló terméke?
2. Tégelyek $1.85 EBAY LINK
Jaj, de gyönyörűek ezek a tégelyek! Megjött a kedvem pár DIY projekthez :D


1. Mini "kert" $3.86 EBAY LINK
Ahogy megláttam, elképzeltem a laptopom mellett az asztalon. Szerintem olyan nyugtató lenne ránézni :)
2. Borítéktáskák $6.59 EBAY LINK
Színes táskák tavaszra, nyárra, szerintem minden alkalomra :)

1 comment:

  1. A pillangókból már egy csomót rendeltünk, nagyon szépek és lehet állítani a szárnyaikat, SŐT mágnesesek is! :) :O

    ReplyDelete