OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, April 6, 2016

Yves Rocher Haul | Arckrém, Sampon, Tusfürdő, Rúzs


Hosszú kihagyás után újra rendeltem az Yves Rocher-től, így jöhetnek a mini tesztek, vélemények :) Sensitive Vegetal Nyugtató Hidratáló arckrém, Kókusz hab- és tusfürdő, Zéró Hab krémsampon, Brillance Végétale csillogó rúzs és parfümminták.

Nőnapra rendeltem pár dolgot az Yves Rocher-től, ugyanis az ajándékoknak és kuponkódoknak nehéz ellenállni :D Ezer éve nem vettem tőlük semmit, de nagyon érdekelt az érzékeny bőrre való Yves Rocher Sensitive Vegetal Nyugtató Hidratáló Arckrém, aminek nagyon egyszerű és szép az összetevőlistája, sokan kedvelik, nem is értem, hogyan kerülte el eddig a figyelmemet. Teljesen megértem, hogy miért olyan sikeres ez az arckrém, abszolút megfelel az elvárásaimnak, s hihetetlenül boldog vagyok, hogy egyre több könnyű, kellemes, gyengéd, szép összetevős hidratálókrémre bukkanok, ez pedig ráadásul még a pénztárcabarát kategóriába is beleillik. Egy hónap használat után még nem szoktam véleményt mondani arcápolási termékekről, de most kivételt teszek, mert hidratáló és bőrpuhító anyagokon kívül mást nem igazán tartalmaz. Teszi a dolgát, remekül működik magában, fényvédő, smink alatt is, könnyű gél, ami hamar felszívódik, puhává és simává teszi a bőrt, nem irritál, így minden bőrtípusra merem ajánlani. A csomagolás egyszerű, de jó, az 50 ml-es tégely pedig egy ideig biztosan kitart majd. Eddig hasonlót csak a Mizon hialuronsavas krémjében találtam, de ez jó alternatíva.

Ingredients:
Aqua, Methylpropanediol, Glycerin, Coco-Caprylate/Caprate, Dimethicone, Hydroxyethyl, Acrylate/Sodium Acryloydimethyl Taurate Copolymer, Methyl Glucose Sesquistearate, Phenoxyethanol, Behenyl Alcohol, Sorbitan Isostearate, Polysorbate 60, Lactic Acid, Rutin, Sigesbeckia Orientalis Extract, Acacia Senegal Gum

Mivel mindent imádok, ami kókuszos, ezért végre kipróbáltam a Yves Rocher Plaisirs Nature Malájziai Kókusz Hab- és Tusfürdőt is, ami azóta megújult, ha jól látom, de szerintem a termékek ugyanazok, csak a csomagolás szebb, izgalmasabb. A 400 ml-es flakont választottam, ami soknak tűnik, de elég folyékony tusfürdőről van szó, többet kell belőle használni, mint más termékekből, viszont a fantasztikus kókuszos illat miatt megér minden forintot :) Nagyon valódi az illata, nem mű, csukodt szemmel nem is tudnám megmondani, hogy ételről vagy valamilyen kencéről van szó, szóval kellemesen csalódtam. Az ajándékba kapott Yves Rocher Rouge Brillance Végétale Csillogó Rúzs rendben van, de picit azért olyan érzésem van vele kapcsolatban, mintha gyerekeknek való játékrúzsról lenne szó: keményebb állag, nem túl pigmentált és felkenve sem izgalmas, inkább csak csillog. Az ingyenes postázással szintén ennyibe kerülő koreai rúzsok milliószor jobban teljesítenek és szebbek, ha őszinte akarok lennie... Végül pedig essen szó a szintén ajándék Yves Rocher Zéró Hab Krémsamponról, amely a No Poo (sampon, habzóanyagmentes hajmosás) mozgalom szerelemgyereke, mert állítólag díjnyertes termékről van szó. Fehér krém, ami nem habzik, rettentően féltem tőle, de szívesen kísérletezem natúrabb hajápolási termékekkel, amint tudjátok. Nos, abszolút meglepett, nem számítottam rá, hogy ennyire jó lesz. Mivel már nagyon régen csak natúr sampont és balzsamot használok, ezért nem sokkolt, hogy nincs "frissen mostott haj érzet", tehát lehet érezni, hogy a hajat nem fosztottuk meg a természetes védőrétegétől, illetve szilikonmentes is, így nincs sima, selymes érzet, de a végeredmény remek: szép, egészséges haj. Semmi mást nem használok sem előtte, sem utána, mégis elégedett vagyok vele. Pl. ebben a videóban hajmosás másnapján láthattok, szerintem teljesen rendben van :)
A parfümmintáknak is örültem, pár a Comme une Evidence tipikusan az a virágos, púderes illat, amit nem bírok magamon elviselni, a Feulles de Verveine viszont egy álom: nagyon szeretem a friss, citrusos illatokat, ez isteni, csak hamar elillan. Egy álmos reggelen a Cuir Vetiver mintát is magamra kentem, ami férfiaknak való... Képzelhetitek... :D Egész nap zavart, hogy érzem a pasis illatot magamon, nagyon tartós, de azt hiszem nem akarom többet érezni sem magamon, sem máson :D (pedig jó egyébként, bár az Ambre Noir a kedvencem, ha Yves Rocher férfiparfümről van szó).

Mit érdemes az Íves Rocher-től venni? Van kedvencetek?






6 comments:

  1. Ez az arckrém felkeltette az érdeklődésem. :)
    Mostanság rendeltem én is. Többek között a regeneráló samponjukat, hajvégápoló balzsamjukat és Naturelle Osmanthus parfümjüket. Annyira beváltak és tetszenek a termékcsalád darabjai, hogy ismét rendelésen gondolkodom :D

    ReplyDelete
  2. Remélhetőleg a tusfürdő összetételén is javítottak, mert az én bőröm brutál módon kiszáradt és viszketett tőle! :(

    ReplyDelete
  3. Nekem a kókuszos termékcsaládból a parfüm van meg, nyárra egyszerűen imádom használni. :)

    ReplyDelete
  4. Egy ideig imádtam a kávés tusfürdőjüket, aztán viszketni kezdtem. Nem állítom, hogy attól, lehet csak a bőröm nem bírta a stresszt.

    Amiben viszont számomra verhetetlenek, azok az arckrémek, méghozzá ez a kettő a személyes kedvencem:
    http://kremmania.hu/kremek/yves-rocher-sebo-vegetal-arcapolo-zseles-krem

    http://kremmania.hu/kremek/yves-rocher-hydra-vegetal-24-oras-hidratalo-zselekrem

    ReplyDelete
  5. A sebo vegetal mattító krémet használom. Ami nem annyira mattít hanem visszafogja a zsírosodást. Könnyű kis krém most reggel este azt kenem. :)

    ReplyDelete
  6. Ja igen a sensitive vegetal sorozatban a micellás víz is nagyon jó! :)

    ReplyDelete