OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, April 10, 2016

Unboxing | Ebay Szerzemények | VIDEÓ


Sok-sok csomagom érkezett ebay-ről, ezeket szerettem volna veletek együtt kibontani! :) Ebay Haul: Unboxing Koreából, Japánból és Kínából! :)

Nem gondoltam volna, hogy minden megérkezik egy héten belül, hiszen három különböző országból rendeltem. Nagyon örültem, s gondoltam, hogy veletek együtt bontanám most ki a csomagokat, hátha lesz olyan, amit érdekesnek találtok :) Linkelek mindent:

Sminkecset EBAY LINK
iPhone tok póni EBAY LINK
iPhone tok virág EBAY LINK
Útlevél tok EBAY LINK
Biore UV AQUA RICH Watery Essence Sunscreen SPF50+ EBAY LINK
Hadalabo Super Hyaluronic Moisturizing Lotion EBAY LINK
Memóriakártya rendszerező EBAY LINK
SKINFOOD Nail Vita Vita Orange EBAY LINK
SKINFOOD Nail Vita Black and White Line EBAY LINK
SKINFOOD Nail Vita Alpha Sweet Happening Nail EBAY LINK
Falmatrica EBAY LINK

Hasznos poszt: Segítség Ebay rendeléshez/Paypal regisztráció

Videó:

16 comments:

  1. Szia, felkeltette az érdeklődésemet a Biore fényvédő, viszont a krémmánia szerint a 3. helyen alkohol áll. Neked is ugyanez az információd? A képen egy másik csomagolás szerepel szóval reménykedem h téves a feltöltés :) egyébként nagyon nagyon jó dolgokat rendeltél, kb ütné. Is le sorba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia. Kb egy-masfel hete irtam egy posztot, hogy miert jobbak a japan fegyvedok. Ott az alkoholra is kiterek. A blog oldalan a nepszeru posztoknal megtalalod, most a masodik (fenyvedelem kep). :)

      Delete
    2. Uristen de feledékeny vagyok, pedig biztos olvastam. Köszi!

      Delete
  2. Ohh, szuperek Viki! Várom már nagyon a véleményedet róluk :) A múltkor 3 Biorét rendeltem japánból és nekem is 1 hét alatt voltak itt, csak úgy pislogtam. :-) Még nem próbáltam ki őket, mert jelenleg elég a 25-ös nappali krémem, kedden leestem a lépcsőn és kaptam egy fekvőgipszet :-( Én szoktam Viktoria Fejes néven kommentelni, csak elindítottam egy blogot (még nem komoly) és írok majd néha kedvtelésből... :-D Most végképp van rá időm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj :( Mielőbbi jobbulást! <3
      Eddig imádom a Biorét, sőt: le vagyok nyűgözve!

      Delete
  3. Jaj, nagyon aranyos ez a videó! :)

    ReplyDelete
  4. A Nutiva chia magos pudingot majszolva (köszi az ötletet :)) néztem a vididet, még sok hasonlót készíts légyszi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, örülök, hogy neked is ízlik! :)

      Delete
  5. Nagyon jó élőben látni a kicsomagolást, még több ilyen videót! :-)

    ReplyDelete
  6. Beautiful floral wall stickers. I love Biore sun milk and essence too.

    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jó kis videó! :) A Hada Labo piros retinolos lotion jó lehet a Madre Labs retinol szérum helyett? Már akartam tőled kérdezni, hogy tudsz-e erre valami alternatívát ajánlani?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csak ezt az alternatívát ismerem, ami még a megfizethető kategórián belül van. A retinolos dolgok igen drágák szoktak lenni :( Egyébként jobb, mint a madre labos szérum :)

      Delete
  8. Szia Viki! Te rakutenről rendeltél már? Kinéztem több japán terméket is, olcsóbb sok minden, mint ebayen, de nem igazán ismerem az oldalt. Van bármilyen tapasztalatod?

    ReplyDelete
  9. Nagyon tetszett a videó! :-) köszönöm!

    ReplyDelete