OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, April 9, 2016

Physician's Formula Mineral Wear Flawless Airbrushing Kit | Ásványi Sminktermékek


Hosszú kihagyás után újra az ásványi sminktermékek felé vettem az irányt, hiszen ki tudna ellenállni a Physician's Formula Mineral Wear Flawless Airbrushing Kit csodaszép kollekciójának? Púder, bronzosító, pirosító egy dobozban.

Épp púderre és bronzosítóra volt szükségem, amikor megláttam, hogy akciós a Physician's Formula Mineral Wear Flawless Airbrushing Kit, amit már ezer éve kinéztem. Az ásványi sminkekre szakosodott márka igen népszerű Amerikában, szeretem a termékeik szép, csajos csomagolását, a megfizethető árat és az izgalmas felhozatalt. Ez a szett púdert, bronzosítót és pirosítót tartalmaz, SPF30-as fényvédővel, talc-mentesek, s mivel a "Light" verziót választottam, ezért világos bőrre készültek. A csomagolást imádom, mert egyszerű, de mégis izgalmas, a műanyag erős, jól záródik, minőségi termékekről beszélünk tehát. Mindegyikhez jár egy kis ecset és tükör is, így utazáshoz is nyugodtan magunkkal vihetjük őket. A pirosító gyönyörű, világos bőrre kiváló választás, pont annyira pigmentált, amennyire kell, könnyű felvinni és tartós is, ez tényleg úgy tökéletes, ahogy van. A púder nekem sajnos picit sötét, így csak egy nagyon vékony rétegben tudom felvinni, illetve lágy kontúrhoz is szoktam használni vastagabban kenve. Egyébként ad egy kis fedést és nagyon szépen mutat a bőrön, akár alapozó helyett is jó lehet azoknak, akikhez illik a szín és nincs bőrhibájuk, max. tág pórusokkal küzdenek. A bronzosító majdnem tökéletes, csak a színt találom kicsit narancsosnak, de nem zavar annyira, így gyakran használom. Mindegyikről elmondható, hogy a por állaga remek, tényleg illik ide az airbrush leírás, jól és könnyen eldolgozható mind a három, így a márkával nagyon elégedett vagyok. Azóta rendeltem is tőlük még egy púdert, ami elvileg színtelen, remélem tényleg az lesz, mert nagyon szeretem ezt az Flawless Airbrushing termékcsaládot (a csodaszép összetevőlista sem mellékes), csak én vagyok túl fehér minden sminktermékhez, szokás szerint :D
Nézzetek szét a Physician's Formula kínálatában, rengeteg cuki termékük van :)

LINK:

Active Ingredients:
Titanium Dioxide 15%
Zinc Oxide 10%
Inactive Ingredients:
Mica, Zinc Stearate, Tricaprylin, Boron Nitride, Lauroyl Lysine, Camellia Oleifera Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Panax Ginseng Root Extract, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ascorbyl Palmitate, Magnesium Silicate, Chlorphenesin, Potassium Sorbate, Sodium Dehydroacetate.
May Contain: Carmine, Iron Oxides, Titanium Oxide.






No comments:

Post a Comment