OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, April 7, 2016

iHerb | Nubian Heritage | African Black Soap, Raw Shea Butter


Az iHerb-en most 20% kedvezmény van a Nubian Heritage márkára, ezért aktuálisnak tűnt ez a poszt :) Az egyik kedvenc natúr márkámtól vettem tusfürdőt és kézkrémet, ideje megírni a tesztet róluk :)

A Nubian Heritage miatt regisztráltam évekkel ezelőtt az iHerb-re, ami azóta az egyik kedvenc online boltom lett, a márka pedig szintén különleges helyet kapott a szívemben. Az African Black Soap vonal a legismertebb, mert a náluk készült afrikai feketeszappan hihetetlenül népszerű volt a pattanásos bőrrel küzdők körében, de azóta bővült a kínálat, van most már minden, amit a fürdőszobánk elbír :) A legtöbb szappant már végigpróbáltam, így tavaly év végén inkább a tusfürdők és kézkrémek felé kacsingattam. Az African Black Soap illatát már ismertem, nem volt meglepetés, bár a tusfürdőben található apró, fekete szemcséken kicsit meglepődtem, de tetszik az elképzelés. Az állaga remek, jól habzik és tisztít, hidratálja a bőrt, pattanásos bőrre esetleg hatásos lehet pl. az afrikai fekete szappan és a szalicilsav miatt, de egy ideje már nincs ilyen problémám, így nem tudom ezt alátámasztani. A kézkrém sűrű, jól hidratál, télen nagyon szerettem, bár nem használtam naponta többször is, így persze idén sem került el a száraz, sebesedő kézfej, ami már nem igazán kedvelte a kézkrémben lévő illóolajokat. Ettől függetlenül szerettem, 118 ml-es, így sokáig elég volt, más illatban is szívesen kipróbálnám. A Raw Shea Butter vonal is jól hangzik, a sheavajjal mindig le lehet kenyerezni, ennek a tusfürdőnek az illata pedig egy álom, nagyon kellemes, igazán eltalálták. Ránézésre ez már egyszerűbb ugyan, mert nincs benne semmi, csupán egy sárgás krémet kapunk, amivel viszont élvezet fürödni, imádom! A termékek tele vannak természetes összetevőkkel, főleg a sheavaj, kakaóvaj, kókuszolaj származékok dominálnak, az illóolajok az INCI végén senkit nem fognak zavarni, kivéve persze ha nagyon sebes, érzékeny a bőrünk, s isteni illatot adnak mindennek. 
Szerda estig 20% kedvezményt kapunk (kosárba kell tenni a terméket, ott látszik majd) a Nubian Heritage márkára, érdemes kihasználni, ha kinéztünk valamit :)

iHerb LINK:

Nubian Heritage, African Black Soap, Body Wash
Ingredients:
African Black Soap, Cocoamidopropyl Betaine (Coconut Oil Soap), Decyl Glucoside (Sugar Beets), Lauroyl Lactylate (Palm Kernel), Deionized Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Santalum Album (Sandalwood) Essential Oil, Essential Oil Blend, Jojoba Beads, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower (and) Lonicera Japonica (Japanese Honeysuckle) Flower Extract, Salicylic Acid, Dead Sea Salt, Aloe Barbadensis Leaf Juice*
*Certified Organic Ingredient

Nubian Heritage, Hand Cream, African Black Soap
Ingredients:
Butyrospermum parkii (shea butter)*, deionized water, stearyl alcohol (palm kernel), vegetable emulsifying wax, mangifera indica (mango) seed butter*, theobroma cacao (cocoa) seed butter*, African black soap extract, avena sativa (oat) kernel meal, aloe barbadensis leaf juice*, tocopherol (vitamin E), vegetable glycerin, jojoba oil*, salicylic acid, santalum album (sandalwood) oil, essential oil blend
*Certified Organic Ingredient

Nubian Heritage, Body Wash, Raw Shea Butter
Ingredients:
Cocamidopropyl betaine (coconut oil soap), ammonium lauryl sulfate (palm kernel soap), sodium lauroyl lactylate (palm kernel), glycol stearate (palm kernel), stearamide AMP (palm kernel), deionized water, raw butyrospermum parkii (shea butter)*, essential oil blend, tocopherol (vitamin E), panthenol (vitamin B-5), sodium lauroyl hydrolyzed silk (silk proteins), soy milk, guar hydroxypropyltrimonium chloride, lonicera caprifolium (honeysuckle) flower (and) lonicera japonica (Japanese honeysuckle) flower extract
*Certified Organic Ingredient


12 comments:

  1. Looks really tempting to try out . I love products with shea butter.
    And oat really soothes the skin. Thanks for sharing.

    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sziasztok!

    Lenne valaki, aki rendelne nekem? Egyik opciót sem fogadják el a megrendelésemnél. Már többször próbálkoztam. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mit jelent az pontosan, hogy nem fogadja el? mit ír ki? pedig mostmár paypallal is lehet fizetni, azzal sem megy?

      Delete
    2. Hiába akarnék fizetni paypallal, ha azért nem fogadja el, mert Maestro a kártyám, amivel regisztráltam a paypalra. Háromszor próbáltam meg, és mindig visszautasította.

      Delete
  3. tehát akkor az a gond, hogy maestro a kártyád?! én úgy tudom, hogy a paypalt nem muszáj összekötni bankkártyával, hanem lehet rá tölteni és küldeni pénzt. esetleg érdemes ennek utánajárni!

    Most nagyon mérges vagyok iherb kapcsán. ma kaptam egy levelet, hogy a vámon csücsül az iherb rendelésem. nem értem, tuti, hogy a számla benne van, és az összeg 20 euro alatt van, erre figyelek... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Andi, sajnos mostanában jártam én is így, csak Korea kapcsán, sőt van, hogy 1 hétig is ott tartják a csomagjaim. Mikor legutóbb utána kellett egynek kérdeznem, a posta ügyfélszolgálat mondta meg és azt is, hogy változások vannak a vámeljárás menetében, ill. szigorúbbak. Utánanéztem és valóban EU változás van, de a csomagokat elvileg szúrópróba alapján ellenőrzik. A végösszeget nézik alapból, de mikor kirészleteztem, csak a 22USD feletti értékre dobtak ÁFA-t és kezelési költséget. Sajnos ezen okból nem merek az iHerb-től sem rendelni, pedig Viki Shea tusija nagyon bejönne szerintem...

      Delete
    2. Nekem Korea kapcsán nem volt ilyen (kop-kop) :) de ezt az iherbest tényleg nem értem, mert a számla tuti benne van, és akkor láthatják hogy a 20 eurot sem éri el! ráadásul itt Németországban tárolási költséget számolnak fel, úgyhogy ha a benzint számolom kb. 40 km-re van tőlünk a vámhivatal, és a 3,5 euros tárolási költséget, sajnos egyáltalán nem érte meg rendelni. Azt hiszem, hogy ez volt az utolsó iherbes rendelésem :( pedig már a következő rendelésem is meglett volna! :(

      Delete
    3. Igen, tudom, roppant bosszantó... Én a KoreaDeparttól rendeltem és nagyon szerencsés eset volt, mert olyan áron vettem pár cuccot, amit máshonnan sehogyan, meg a terméket is nehéz megszerezni. Ők is tételesen kiírnak mindent, de attól tartok nem feltétlen számít, hallottam olyat, hogy van akinek a postaköltségére is rávágták itthon az ÁFÁ-t, holott egyedül a 22 USD feletti termékre kellene csak fizetni. Minden esetre a következő rendelésemet én is lemondtam tőlük ezek után, bár vérzett a szívem. :-( Kiváncsi vagyok mi lesz a vége. Itthon az USA cuccokat jobban figyelik szerintem, de érdekes, volt hogy 23 USD volt a csomagomon és simán átjött minden nélkül (japán).

      Delete
    4. Hát igen, van aki rosszul jár, országfüggő is néha, illetve gondolom néha rárepülnek bizonyos dolgokra. Jó néhány internetes rendelés után megvolt az első negatív tapasztalatom, mégpedig pont az Iherbbel :( ez volt a második rendelésem, azzal semmi gond nem volt. A másodiknál kaptam egy levelet hogy a vámon van a csomagom. Úgy gondoltam, hogy a számla nem kívül, hanem belül van, és a vámos nem találta meg, illetve nem nyúlhat bele, azért kell bemenni. Nos a vámügyintéző azzal fogadott, hogy számla nincs benne (gondolom átvilágították) a csomag bontatlan volt, én bontottam ki. És tényleg nem volt benne se a számla, sem terméklista! Nah most a hölgynek egy por agyag rögtön feltünt, és gyanússá vált, és közölte, hogy akkor ők ezt megvizsgálnák tüzetesebben, illetve egy arclemosót is veszélyesnek tűnt. Azt mondta, hogy ez eltart néhány napig, aztán majd küldik a csomagot, (persze csak akkor ha mindent rendben találtak az összetevőkkel) egy csekkel együtt. A bevizsgálás költsége természetesen engem terhelne, illetve a tárolási költség is. Kérdeztem, hogy ez a vizsgálat a két termékre mennyibe kerülne. Az ügyintéző nem tudott sem pontos, sem körülbelüli összeget mondani, így úgy döntöttem, hogy nem akarok a 20 euros rendelésből 50, vagy 100 eurósat. Nem tudom, mennyi pénz lett volna a vizsgálat, de biztos vagyok benne, hogy nem 2 euróért csinálják a németek... Úgyhogy azt a lehetőséget választottam, hogy küldjék vissza a feladónak. Én pedig írok egy levelet az iherbnek, hogy köszike, hogy nem kültetek számlát, meg semmit, az egész ematt történt... Valakinek van ötlete, hogy ilyenkor milyen lehetőségeim, jogaim vannak, mit tehetek?

      Delete
    5. Nem akartam addig írni, amíg nem jön meg a legutóbbi csomagom. Nekem továbbra is minden ugyanúgy működik, mint eddig. €22 alatt rendelek (euro és nem dollár az EU országokban a limit) és nincs probléma, nem is lehet, hiszen ez a törvény. A dobozba már vagy másfél éve nem tesznek számlát, mert a dobozon rajta van a csomag értéke, a vámos pedig kibonthatja a csomagot, az is rá van írva. Nekem az az érzésem, hogy a német vámos unatkozott és téged szúrt ki. :(

      Delete
    6. Úgy emlékeztem, hogy az előzőnél volt számla, de akkor ezek szerint nem raknak bele. Nem értem, nagyon dühös vagyok, de nem mertem megrizikózni a vizsgálatot, mert ha aláírom, ki kell fizetnem, ha 10 euró akkor is, ha 100, akkor is. És persze mindent kibontogatnak, vesznek belőle mintát, és ha úgy döntenek, elkoboznak ezt-azt. A rendelésről vittem a papírokat, nem érte el a 22 eurot. Nem is ez érdekelte igazán, hanem hogy az agyag porban, illetve az arclemosóban mi lehet? Az iherbnek írtam, a visszaküldés díját is rajtam verik le, úgyhogy szerintem semmit nem kapok vissza a rendelés díjából.

      Delete
  4. Hm. Kösz a tippet!

    Ez a méreg!:(

    ReplyDelete