OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, April 18, 2016

Haul | iHerb Szerzemények


Megérkezett a legutóbbi iHerb rendelésem, tele - számomra - izgalmas dolgokkal: isteni finom csokoládé, forró csoki ital, tea, olcsó primer, mattító púder stb. Nézzük, mit rejtett a doboz! :)

Sziasztok! Ideje belerázódni a blogolásba! :) Az elmúlt hét a sok munkának és a párizsi útnak hála elrepült, péntektől vasárnapig kb. 10 órát aludtam, képzelhetitek... Mióta 30 vagyok, teljesen máshogy látom a világot: most már tudatosult bennem, hogy az élet rövid, s mikor csináljam azt, amit szeretek, mikor váltsam valóra az álmaimat, ha nem most, amíg még van rá lehetőség? Így került a képbe egy szó szerint last minute párizsi út. Busszal mentünk, kimerültünk, de mindent megért: hihetetlenül boldog vagyok, hogy eljutottam ebbe a csodálatos városba. Csak pár óra volt, de tele vagyok élménnyel ♥ Félkómásan írom tehát ezeket a sorokat, átnéztem, de ha elgépeltem valamit, ne haragudjatok. Igyekszem a héten kicsit összeszedni magam, de addig is nézzük, hogy milyen szuper dolgokat rendeltem most a kedvenc webshopomból! :)
Sokadik doboz érkezett a Nestle Hot Cocoa Mix, Rich Milk Chocolate Flavor, Fat Free forrócsokiból, amiben nincs kegyetlen sok kalória, de nagyon finom. Ezt a barátomnak szoktam rendelni, egy ideig nem lesz gondom utánpótlásra, kettő nagyon sokáig elég :) Magamat megleptem a világ egyik legfnomabb csokijával: Chocolove, Raspberries in Dark Chocolate. Teljesen oda vagyok az étcsokiba (csak 55%-os, így édes, tejcsoki kedvelőknek is ízlik majd szerintem) rejtett málnadarabokért, nem gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz. Emellett bekerült a csomagba két hasonló termék, de ezek már 72%-osak, s nem is rejtenek annyi áfonyát és cseresznyét magukban, de így is nagyon finom mind a kettő: Endangered Species Chocolate, Natural Dark Chocolate with Cherries cseresznyével és Endangered Species Chocolate, Dark Chocolate with Blueberries áfonyával. Koffein nélkül élek már egy ideje (kivétel a szombati nap Párizsban. ott felrúgtam minden elvemet, de ennyit megérdemlek :p), s bár eddig is szerettem a Celestial gyümölcsteáit, most a vaníliás vörösteát próbáltam ki, ami természetesen nem okozott csalódást, imádok mindent ettől a márkától Celestial Seasonings, Rooibos Tea, Vanilla Rooibos. Érdekes egyébként, hogy egy-két napig "szenvedtem" csak (nagyon álmos volam egész nap) miután leálltam a koffeinről, bár amúgy sem kávéztam soha, csak teát iszom, de rosszabbra számítottam.
Nem emlékszem már pontosan, de szerintem a Sierra Bees, Hand Cream with Manuka Honey kézkrémet 1-2 dollárért szokták adni, ha először vásároljuk meg. Illatmentes, könnyű, hamar felszívódik, mézes és kézkrémből nekem sosem elég, így nem hagyhattam ki ;) Imádom az iHerb akcióit! Ugye hetente kiválasztanak pár márkát, amikre 20% kedvezmény van, ezen kívül a Trial menüpontban mindig van valami érdekes dolog pár dollárért, pl. az iHerb Goods, Coffee and Tea Maker is így került hozzám. $10 helyett $1-et fizettem, s bár most nincs teám, amit ebben elkészíthetnék, de szuper kis darab, alig várom, hogy kipróbáljam :) Mivel mostanában rákattantam a datolyára (gyerekként mennyire utáltam pedig), így mindig veszek egy csomaggal, ha látok a boltban valahol. Sikerült az iHerb-en is felfedezni :D Valami finomsággal mindig meglepem magam, ha innen rendelek... Made in Nature, Organic Dates néven találjátok meg a választottamat. S végül két sminktermék, bár nem az izgalmas, hanem a praktikus kategóriából kerültek ki. Az E.L.F. Cosmetics, Poreless Face Primer sminkalapról nagyon jókat olvastam, egyből le is csaptam rá, amikor bekerült a kínálatba. Az e.l.f.-nél ki lehet fogni nagyon olcsó, de szuper dolgokat, remélem ez is ilyen lesz. Ahogy írtam egy másik Physician's Formula tesztnél, vettem még egy púdert tőlük, most egy színtelen fajtát, ami mattít: Physician's Formula, Inc., Youthful Wear, Matte Finish, Translucent. Ez már tényleg jobb színben, nem sötét, mint a másik és jól mattít, eddig szimpatikus. Oops, a Kikkoman, Soy Sauce, Gluten-Free majdnem kimaradt. Megszerettük az ázsiai ételeket, a főzésben is ők inspirálnak, egy teljesen új világ tárult elém (a koreai sorozatok mellékhatása ez is :D). Gluténmentes szójaszószt itt nem találtam, így rendeltem végül egy jó nagy üveggel. Mindig kerül a konyhába is valami olcsóság/apróság az iHerb oldaláról:)
Nagyon elégedett vagyok most is mindennel: a termékekkel, a szállítással, az árral, a minőséggel stb. Mindig boldog vagyok, ha csomagom érkezik, de az iHerb rendeléseket semmi nem tudja lekörözni, ezek mindig örömet okoznak :)

1 comment:

  1. Elf poreless primer seems really interesting. I am eager to see your view on it.
    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete