OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, April 3, 2016

Etude House Precious Mineral BB Cream Cover & Bright Fit SPF30 PA++ | MintaMánia


Olcsó, de nagyon jó bb krém? IGEN! Az Etude House Precious Mineral BB Cream Cover & Bright Fit SPF30 PA++ meglepően jó, így ez lett a MintaMánia sorozatom következő áldozata :)

Olcsó, de jó bb krémek után kutatok mostanában, mert újra akartam venni a kedvencemet, de láttam, hogy más a csomagolása, s amíg nem találom az új összetevőlistát, addig nem merem megrendelni. Helyette a mintáim között kutatva találtam rá az Etude House Precious Mineral BB Cream Cover & Bright Fit SPF30 PA++ bb krémre, ami egyszerűen fantasztikus! Kezdjük ott, hogy nagyon olcsó, de szépek az összetevői: csak fizikai fényvédőt tartalmaz, alkoholmentes, az utolsó helyen álló parfümön kívül nincs benne olyan, amit elkerülnék, így örömmel kentem fel. Három színben kapható: Light Beige N02, Natural Beige W13, Honey Beige W24, nekem a Natural Beige W13 volt meg mintában, ami természetesen nem az én teljesen fehér bőrömre készült, de ettől eltekintve le vagyok nyűgözve. Fényvédőn kívül semmi mást nem kentem alá (az is a Missha egyik egyből felszívódó esszenciája volt, tehát nem sokat ad a bőrápoláshoz), mégis tökéletesen mutatott rajta. Könnyen kenhető, nem ül bele a pórusokba, ráncokba, nagyon jó a fedése, egyenletessé teszi a bőrt, félmatt és tartós. Picit sűrűbb krém, de nem nehéz a bőrön, a lenti kép magáért beszél, imádtam magamon. Örök hálám tehát az eladónak (valószínűleg Jolse), aki betette ezt a mintát a rendelésem mellé, úgy tűnik, kifogtam életem legjobb alapozóját. Már csak az a kérdés, hogy a világosabb szín milyen lesz rajtam, de valószínűleg ezt is megveszem, amit kipróbáltam, mert nyáron néha használok barnító testápolókat, azokhoz kell egy sötétebb színű bb krém is. Hű tehát a nevéhez, tényleg eltakarja, amit muszáj és szép, egészséges bőrképet ad, annak pedig külön örülök, hogy nincs benne kémiai fényvédő és alkohol (meg persze annak is, hogy csak pár dollárba kerül :p ). ♥♥♥♥♥

LINK:
Kedvenc, megbízható eladóim közül azok, akiknél a legolcsóbb most:
(rossz képet használ az eladó, de a termék ugyanaz)

Ingredients:
Water, Titanium Dioxide (CI 77891), Phenyl Trimethicone, Cyclopentasiloxane, Dipropylene Glycol, Hydrogenated Polydecene, Butylene Glycol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cyclohexasiloxane, Niacinamide, Sodium Chloride, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Zinc Oxide (CI 77947), Sodium Hyaluronate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Talc, Pearl Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Pelargonium Graveolens Extract, Sanguisorba Officinalis Root Extract, Uncaria Gambir Extract, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Rose Extract, Narcissus Pseudo-Narcissus (Daffodil) Flower Extract, Freesia Refracta Extract, Iris Versicolor Extract, Jasminum Officinale (Jasmine) Extract, Lilium Tigrinum Extract, Leontopodium Alpinum Extract, Ethylhexyl Palmitate, Sorbitan Isostearate, Disteardimonium Hectorite, Polyglyceryl-4 Isostearate, Dimethicone, Cetyl Dimethicone, Hexyl Laurate, Beeswax, Sorbitan Olivate, Quaternium-90 Bentonite, Tocopheryl Acetate, Triethoxycaprylylsilane, Triethyl Citrate, Hydrogen Dimethicone, Adenosine, Propylene Carbonate, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol, Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77499), Fragrance



 Before - After
Natural Beige W13


Light Beige N02, Natural Beige W13, Honey Beige W24

11 comments:

  1. Nekem a héten érkezett meg, minta nélkül reneltem egyből teljes kiszerelést,a legvilágosabb árnylatban az összetétel alapján, és teljesen oda meg vissza vagyok tőle, nagyon szépen fed, de ami a legjobban tetszik benne, az a szép bőrfény, ami csinál, ápol, kb.fél órával a felvitel után szemmel láthatóan kisimít, nyugtat, este egyszerűen szebb a bőrképem, ha lemosom. Nem szárít és nem emeli ki a száraz részeket, külön pont, hogy 3 féle árnyalatban kapható, sűrű, de nagyon jól kenhető, először csak a mizon csiganyálas ampulláját kentem alá, de ma hidratálót is és a clinique EB25 fényvédőjét, ami kicsit zsíros, de mindenhogy jó. :-) és tartós is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, hogy leírtad a véleményedet, nagyon hasznos volt, örülök, hogy neked is bevált, ráadásul hosszú távon, hiszen neked a teljes kiszerelés van meg. Tényleg köszi! Az pedig hihetetlen nekem még továbbra is, hogy mennyire jól sikerült kis bb krém ez <3

      Delete
  2. Szia! Én is kaptam ilyen mintát, és érdekelne, hogy hol lehet megnézni, hogy milyen árnyalat? Lehet, hogy én vagyok a béna, de nem találom...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A minta hátoldalán koreaiul ott van. Ebben a posztban az utolsó képen a mintákon ott van a név koreaiul és alatta angolul odaírtam a nevet, szóval így be tudod azonosítani, de szinte biztos vagyok benne, hogy mintákból csak a középső színt gyártják jelenleg, mert a többi nincs meg egyik eladónak sem, kerestem ugyanis :( :D

      Delete
    2. Igen, tényleg az volt, köszi :)

      Delete
  3. Ha elfogy a Bb-m ezt én is kipróbálom. :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. I have tried this bb cream and reviewed it on my blog few months ago.
    I am totally in love with this bb cream.
    Great review dear :-)

    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Szia Viki! Inkább ezt a BB-t ajanlod vagy inkább az általad használt és Neked jól bevált
    Dr-Jart-Silver-Label-Rejuvenating-Beauty-Balm-BB-Cream-et?
    Előre is köszönöm válaszod!
    Üdv, Ida

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete