OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, March 10, 2016

VIDEÓ | Tavaszi Nagytakarítás: Sminktermékek, Körömlakkok, Krémek, Ecsetek


Ezen a héten takarításra invitállak titeket a videómban! :p Kipakoltam a fiókok egy részét, megszabadultam pár dologtól tavaszi nagytakarítás címszóval. Megéri rászánni azt az 1-2 órát!

Nagyon szépen köszönöm a pozitív visszajelzést, amit a visszatérő videómmal kapcsolatban kaptam! El sem akartam hinni, komolyan boldoggá tettetek! :) Ez egyébként hatalmas lökést adott a folytatáshoz, csak jönnek és jönnek az ötletek, néha komolyan nem tudok elaludni, olyan izgatott vagyok és inkább felkelek az éjszaka közepén, hogy leírjam egy cetlire, mert reggelre képes vagyok elfelejteni :D
Múlt héten rendet raktam egy kicsit a dolgaim között, amit fel is vettem videóra, így talán másokat is tudok inspirálni. Az előző videómban a hangot néztem el, rossz mikrofont használtam, most ezt sikerült úgy megvágni, hogy először elpakolom a tiszta ecseteket és csak utána mosom ki őket :D Most már tudom, hogy mi volt furcsa, miközben vettem fel a mondandómat. :D Sebaj, éjjel negyed 12 van, ennyi még belefér. Legközelebb remélhetőleg nem lesz hiba! Bár magamat ismerve... :D
Egy vasárnap délutánt rászánva át lehet válogatni a sminktermékeket, körömlakkokat, krémeket, ecseteket stb. Nagyon örülök, hogy rászántam magam, így legalább azt is jobban tudom, hogy van-e jelenleg szükségem valamire, hasznosan eltöltött pár óra ez tehát :) A szoba egyébként már ettől is teljesen átalakult, tisztábbnak, kellemesebbnek tűnik, még a barátomnak is feltűnt, amikor belépett, szóval megérte! :)

22 comments:

  1. Viki, szereted a Now Foods Clay maszkot? Pont ma keresgéltem egy jó agyagos maszkot, ez elég nagy mennyiség, kedvező áron.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szeretem nagyon, kombinált, zsíros bőrre, tág pórusokra must have az agyag! Általában teszek bele egy kis marula olajat, mert azt imádja a bőröm, a maszkba pedig lehet keverni bármit, amit szeretnénk. Írok majd róla tesztet, félig már kész van, csak a szöveg hiányzik :D

      Delete
    2. már várom a tesztet, én is éppen agyagos maszkot keresek. nekem nagyon vízhiányos a bőröm, de mégis küzdök mitesszerekkel, pattanásokkal. Épp az Innisfree volcanic clay maszkot néztem ki, de akkor megvárom az értékelésedet erről :-)

      Delete
    3. Megvárhattam volna a válaszodat, mert közben megrendeltem az Eszter által említett Innisfree maszkot, de a legközelebbi iHerb rendelésbe akkor becsúszik valószínűleg + egy jó féle olaj, nagyon megtetszett nekem is a leírásban, hogy gyakorlatilag bármit hozzáadhatsz a keverékhez, így egyszerre tisztít és táplál. Volt egy teszted a márka C-vitaminos termékeiről, azt szeretném még kérdezni, hogy a lemosót szívesen használod még, vagy nem vetted újra? Illetve a kis méretű sütőtökös maszk hogy vált be? Most először csak a krémet rendeltem meg folthalványításra, nagyon kíváncsi leszek rá, talán még ma meg is érkezik.

      Delete
    4. Elnézést, a C-vitaminos termékek az Andalou márkától voltak, de biztos értetted, mire gondolok :D

      Delete
    5. Now Foods C vitaminos termékeket is használtam már, az Andalou sokkal minőségibb. A maszk remek, csak ugye az AHA miatt kipirosodik a bőr, ami elrémíthet egyeseket, de ez csak az AHA hatása. Mivel már van AHA-m, így nem vettem újra a maszkot, bár néha azért nézegetem és úgy betenném a kosárba... :D Lemosóból már nem veszek olyat, amiben aktív anyag van (BHA, AHA, C vitamin, bármi), inkább a kíméletes, kevés összetevős dolgokat preferálom és lemosás után azt kenek magamra, amit akarok. Minden esetre az Andalou egy jó márka, mindig veszek tőlük valamit, most pl. két-két üveg samponom és balzsamom van tőlük :D

      Delete
    6. Kinga, kipróbáltad már a maszkot?

      Delete
    7. Eszter, még sajnos nem ért ide, de majd írok róla az oldalamon, ha kipróbáltam. Én bízom benne, jókat olvastam róla :)

      Delete
    8. Köszi Viki, tudtam én, hogy érteni fogod, mire akadok kilyukadni :D

      Delete
  2. Nagyon jó videó lett, kellemes a hangod, jó érzés hallgatni. :)

    ReplyDelete
  3. "Most következzenek a körömlakkok: nincs sok." Áh, dehogy. :DD Ez jó volt. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Igen, soknak tűnik? Lehet túl sok gyűjteményes videót néztem, mert más bloggerekhez képest ez semmi :) Egyébként 4-5 éve volt lakkmániám, nagyon sokat vettem, most ezektől szabadultam meg :)

      Delete
  4. Szia! Hámlasztót használok az arcomon, és a hátamon is AHA-t. Az lenne a kérdésem, hogy megengedett-e ilyenkor a szolárium használata? Életemben eddig talán 2x voltam 5 percre, de nagyon fehér vagyok és szeretnék egy kis alapszínt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Semmiképp nem ajánlanám a szoláriumot, egyenes út az öregedéshez és ráncokhoz, az AHA-val pedig pont azoktól (is) szeretnél megszabadulni, nem? Az AHA miatt egyébként is érzékenyebb a bőr a fényre, szóval ha lehet, inkább önbarnítót használj, ha mindenképp barnább szeretnél lenni. Tudom, körülményesebb, de a bőröd meg fogja hálálni :)

      Delete
  5. szia Viki! fújókás alkohot így vetted vagy te töltötted át fújókás üvegbe az alkoholt? naggyon tetszik!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Ó, ezer éve vettem kis flakonokat utazáshoz, de a spray-t nem használtam semmire, így gondoltam, alkoholnak jó lesz :D

      Delete
  6. Szia Viki!
    Problémás, aknés bőrre keresek hidratáló krémet. Tudnál ajánlani valamit a koreai termékek közül, ami esetleg ebayen is elérhető?
    Köszönöm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! A fenti menüben arckrém alatt van sok (ugyanaz a bőrtípusunk, szóval ez is segítség), mindig linkelem a beszerzési helyet is, de a koreai termékek egyébként is fent vannak mindig ebay-n, ezen nem kell aggódni :)

      Delete
  7. Szia,
    Elolvastam az ecsetes írásaidat, de teljesen összekavarodtam. A bőség zavara :)
    Egy darab bronzosítós-pirosítós ecsetet szeretnék venni.
    A kérdésem az lenne, hogy melyik a legkedvesebb, legjobban bevállt ecseted erre a célra?
    Köszönöm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pirosításra zoeva 127 a kedvencem sok-sok éve, ez bronzosítóhoz is jó, bár én arra mást használtam eddig, a Blank canvas cosmetics-től egy nagy, tappered púderecsetet, de annak hullik a szőre, így most leváltottam egy Real Techniques ecsetre (duo fibre kollekció púderecsete), mert fehér a bőröm, szeretem vékonyan felvinni és építeni inkább.

      Delete