OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, March 2, 2016

Unboxing | iHerb Haul | Új Videó!



Új videó! :) iHerb Unboxing és Haul: finomságok, sminktermékek, s persze a bőrápolással kapcsolatos termékek sem maradhattak ki! :)



Hosszú volt a szünet, de mostantól újra tudok videókat készíteni :) Gondolatban sosem hagytam abba a videózást, hiszen mindig a témákon agyaltam, de a régi laptopom használhatatlan volt erre a célra. A sors fintora, hogy az új, visszatérő videómban is a technika ördöge viccelt meg... Annyira koncentráltam arra, hogy a mikrofonba beszéljek, hogy végül nem is azzal, hanem a beépítettel vettem fel az egész hanganyagot :D Feltöltés után vettem észre, ne haragudjatok. Legközelebb sokkal jobb lesz a hang, ígérem! :) Éjszakánként van csak erre időm, így ne lepődjetek meg, ha félrebeszélek :D Így legalább nem kukorékol a szomszéd kakasa esztelenül, mint a régi videóimban ezt oly' szívesen tette akárhányszor nyomtam meg a felvétel gombot... :D A jövőben mindenféle témával szeretnék majd foglalkozni, sok ötletem van, szeretnék rendszeresen jelentkezni, de bele kell még rázódni! :)
Nem emlékszem már pontosan, de 10 vagy 20% akció volt szinte mindenre az iHerb oldalán pár hete, én pedig kihasználtam a dolgot, ahogy ezt láthatjátok majd a videóban :) Bevártam szépen mind a három csomagot, szokás szerint másfél - két hét alatt érkeztek meg.

Púderre és bronzosítóra volt szükségem, az akció miatt ezen a csomagon is spóroltam pár dollárt, így már nagyon megérte. Talc-mentes ásványi termékek, kiváló a minőségük, szép a csomagolás és a színük is: eddig IMÁDOM mind a hármat.
Magyarul kék vagy lila kukoricaként fut, ha jól látom. Sosem láttam még ilyet, de állítólag nagyon egészséges. A chips valószínűleg annyira nem :p viszont nagyon finom! :)
Kíváncsi vagyok, hogy mit tud az egyik legjobb antioxidáns, az E vitamin!
A teafaolajat imádom, mindenre jó, szerintem írok majd róla külön.
A kedvenc "mindenmentes" sütim az iHerb-ről :) Puha és naaaagyon finom :)
Az áfonya a kedvencem, s ezzel olyan régóta szemeztem már, ideje volt megrendelni. Megtalálható ez a márka az itteni boltokban is, de áfonyásat még nem láttam... Isteni finom!
Nagyon szimpatikus ez a márka, nem bánnám, ha az összes fűszerem tőlük lenne! :) A múltkor fahéjat rendeltem, amitől finomabbat még soha nem kóstoltam, így most megint szemezgettem a kínálatból.
Mert a szezámmag az egyik legnagyobb kedvencem :)
Ha már itt voltam, akkor rendeltem egy nagy adag vaníliakivonatot is. Ezt az egyet még nem próbáltam, de remélem, hogy finom :p
Az utolsó arclemosó, ami erről az oldalról érdekelt. Szeretem a márkát és az egyszerűbb, kíméletes termékeiket, ez is ilyen.
Egy nagyon izgalmas fogselyem... :D
Fehérjepor minta pár centért. Miért ne? :)
Ezt az egyet nem tudom ajánlani, mert nekem nem igazán tetszik. Sem az illata, sem a tartóssága. Az az igazság, hogy alig lehet érezni :(
Három forró ital minta az iHerb márkájától. 10 centet szintén megért :)

26 comments:

  1. Szia Viki!
    Szeretném megkérdezni, hogy ha az iHerbről rendelsz, akkor nem kell vámot fizetni ?
    Köszönöm válaszod ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Általában beleírom minden iHerb-es posztba, de most kimaradt. Engem soha nem vámoltak még meg iHerb-ről érkező csomag miatt, akármennyi is volt az értéke (a legtöbb ecsetkészletem onnan van), de újabban már nem kockáztatok és a biztosra megyek (a holland vámosok drágábban számolnak, mint a magyarok). 22 euro a limit, felette elvileg vámot kell fizetni, postaköltség is beleszámít. Az iHerb nem írja rá a postaköltség értékét, ami szuper! Úgy szoktam megoldani, hogy kb. 23 dollár értékben rendelek, arra is figyelek, hogy ne legyen nehéz a csomag, így a legolcsóbb postaköltséget fizetem mindig, ami $4. Ha nem elég, akkor leadok még egy rendelést ugyanígy. Néha három dobozzal jön össze, mint most :D Így tutira nem kell vámot fizetni és a postaköltség sem vészes. Ez a tippem, ettől ravaszabban és olcsóbban nem lehet szerintem megoldani :D

      Delete
    2. Na ezt jó tudni, hogy nem írják rá! Hátha megtetszik valami, végre gyűlik egy kis lóvé a paypalomon lesz mire eldorbézolni. :D De örülök, hogy megint videózol, gyorsan fel is iratkoztam a csatornádra. Imádom a szépség vidiket. :D
      Ja mit akarok kérdezni, a whistrendről is ilyen árkategóriában lehet rendelni hogy ne vámolják meg? Ebben nem vagyok biztos... :)

      Delete
    3. Szia !
      Nagyon szépen köszönöm! :) Így akkor már megnyugodtam. :) Már majdnem leadtam rendelést mikor kiderült, hogy nincs egy termék amit nagyon szerettem volna :(
      Na mindegy...legközelebb, ha lesz megpróbálom :)

      Delete
    4. Koreai webshopokból nyugodtan rendelj, ők nem írják rá a valódi értéket ;p

      Anikó: fel lehet iratkozni a terméknél, akkor értesítenek, amint megint kapható. Notify me vagy vmi ilyesmi.

      Delete
    5. Köszönöm ! ezt nem is tudtam, de akkor gyorsan feliratkozom az értesítésre, hacsak nem megszűnt termék, mert alapból le volt akciózva :)

      Delete
    6. Köszi szépen! Szuper! ;)

      Delete
  2. Szia Viki!

    Valamit nem értek. Rendelést adtam le az iherb-en, paypallal fizettem. Viszont azt írta ki, hogy válasszak másik kártyát. Megpróbáltam még1x, nem engedte. Felmentem a paypal-ra, ahol regisztrálták a megrendelést kétszer. Azt látom, hogy ott van státuszként, hogy "pending", viszont az iherben a rendeléstörténetemnél nincs semmi, az árucikkek ugyanúgy a kosaramban vannak Akkor most levonták a pénzt? Ötlet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Érdekes. Ezek szerint rákattintottál arra, hogy rendelés leadása, különben nem lenne ott paypal-on. Ott lehet esetleg visszavonni az egyiket? Nem történt még velem ilyen, de tudtommal a paypal elég sok lehetőséget ad ilyen téren. Megújult az iherb kb. egy hete, az lehet a probléma. Én írnék nekik a biztonság kedvéért e-mailben vagy facebookon. Ha később megjelenne iherben és tényleg kétszer rendelted meg, akkor még lehet változtatni a dolgokon és lemondani szinte az utolsó pillanatig, a státusztól függően. Ezért is van, hogy a pénzt csak feladás után vonják le ténylegesen.

      Delete
  3. Sajnos nem jöttem rá, hogy hogyan lehet paypal-on törölni a rendelést. Nincs olyan lehetőség ott, hogy cancel. Írtam nekik, de egyáltalán nem adtak választ a problémámra, csak egy ilyen automatikus e-mail volt, pedig leírtam nekik, hogy mit szeretnék. Az iherbnek is írtam előtte, ők mondták, hogy írjak a paypalnak. Viszont ha leadtam a rendelést, akkor miért van mégis a kosaramban még mindig az, amit már megrendeltem? Egyébként ez 2 napja volt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Két napja? Most már akkor harmadik, wow. Nem tudom mit műveltek, de remélem összeszedi a két oldal magát. Úgy rémlik, hogy legutóbb nekem is pending volt a státusz egy ideig paypalon, de nem érdekelt, mert az iherben minden rendben volt, neked viszont nem így van. :( Zaklatnám továbbra is az iherb-et, ne szórakozzanak, mondják meg legalább azt, hogy adtál-e le rendelést vagy sem, ha kétszer, akkor töröljék az egyiket. Ha nem történt rendelés, akkor a paypal vissza fogja küldeni a pénzt magától szerintem.

      Delete
    2. Köszönöm a tanácsot! :) Írok nekik megint.

      Delete
    3. Ha három terméket rendeltél és volt benne halolaj is, akkor a második rendelést törölték. Akik az én kódomat használták, azokat látom a rendszerben, vagyis azt, hogy mit vettek :) Remélem ez a te rendelésed és akkor megoldódott a dolog :)

      Delete
    4. Azt nem rendeltem. Sajnos nem én vagyok akkor. Viszont az tök jó, hogy látod ezeket a tranzakciókat. Egyébként a te kódodat használtam/használnám. :)

      Delete
  4. Nagyon jó akció van a strawberry neten! Hajápolási cuccok nagy kedvezménnyel március 31-ig + hozzá akár egy darab termékhez ingyenes szállítás és március 8-ig + 10% kedvezmény a pénztárnál. Vettem két luxus hajápolót drogériás áron zsíros hajra.
    Remélem jó lesz, jókat olvastam róla. Bain de terre, ha érdekel valakit. Jöttek új koreai arcápolók is. :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon jó akció van a strawberry neten! Hajápolási cuccok nagy kedvezménnyel március 31-ig + hozzá akár egy darab termékhez ingyenes szállítás és március 8-ig + 10% kedvezmény a pénztárnál. Vettem két luxus hajápolót drogériás áron zsíros hajra.
    Remélem jó lesz, jókat olvastam róla. Bain de terre, ha érdekel valakit. Jöttek új koreai arcápolók is. :)

    ReplyDelete
  6. Viki, szeretnék hétfőn rendelni egy csomagot Iherbről. Kaptam tőlük egy emailt, hogy 5 dollár loyality kreditet a következő rendelésnél jóváírnak. A kérdésem az, hogy a vásárlás összegéből levonásra kerül automatikusan, ahogy elkezdem a rendelési folyamatot? mert most, hogy bepakoltam a kosárba, még nem látom, hogy levonták volna ezt az összeget.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andika! Én is kaptam. A kosárnál írja ki, én le is vonja, mert én utánaszámoltam.

      Delete
    2. Sikerült megrendeltem, levonta szépen az 5 dollárt, szuper! Köszönöm!

      Delete
    3. Nekem egyből levonja, ahogy beteszem a kosárba (minden rendelés után kapunk mostantól ilyen kreditet, a rendelés értékétől függően). De ha sikerült rendelni, akkor megnyugodtam :)

      Delete
  7. Ne haragudj Viki, hogy megint zaklatlak :) Megpróbáltam leadni a megrendelésemet újra az iherb-en, de nem sikerült. Ezt írja ki, miután kiválasztottam a paypal fizetési opciót, majd átirányított a paypalra: "Your transaction could not be completed with the selected card." És, hogy válasszak másik fizetési metódust. Persze a paypal-on megjelent a történet.
    Ha valaki rendelt már paypallal, írjon már ide, hogy neki sikerült-e, vagy sem, légyszi! Köszi!

    Eszti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napok óta nem működik rendesen az iherb oldala néhány embernek a Facebookon és a blogomon olvasott kommentek alapján :( Én is mostanában akartam rendelni, de tegnap óta már az oldal is olyan furcsa, elcsúsztak a képek, minden. Várj vele egy kicsit, én is így teszek. Majdcsak megoldják. Új a rendszer, szerintem azért fordulnak elő ezek a hibák, régen soha nem történt ilyesmi...

      Delete
    2. Közben "rájöttem", hogy mi lehet a gond. Hiába fizetnék paypallal, ha Maestro kártyával regeltem oda, azt meg nem fogadja el az iherb. Azért remélem, hamar megoldják a problémát, hogy legalább ti tudjatok rendelni.

      Eszti

      Delete
    3. Eszti! Én is bankkártyával regeltem, de van paypalom is, és simán tudtam rendelni, de a paypalomon nincs pénzt, ezért a paypalhoz tartozó bankkártyáról vonta le.

      Delete
    4. Szia Enikő!

      És milyen kártyád van? Maestro?

      Eszti

      Delete
  8. Waw it looks amazing! I love to shop from iHerb. My favorite product is D-Mannose, it helped me to don't have a UTI for months! I love it!! I bought it from here:

    http://www.iherb.com/now-foods-d-mannose-pure-powder-6-oz-170-g/57185?rcode=zrt065

    ReplyDelete