OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, March 14, 2016

iHerb | Természetes Dezodorok | 21st Century Health Care, Crystal


Két natúr dezodor az iHerb-ről, amelyek közül az egyik nagyon bevált, a másik viszont kevésbé: 21st Century Health Care és Crystal.

Szerettem volna természetes dezodorokra váltani, ezért az iHerb-ről rendeltem kettőt. Kezdjük azzal, ami bevált! A 21st Century Health Care Herbal Clear Naturally! Sport Natural Deodorant iHERB LINK sportoláshoz készült, ezért bíztam benne, hogy hiába alumíniummentes, azért elég hatásos lesz majd. Ami nálam piros pont az a stiftes kiszerelés, nekem ezek a kedvenceim, a csomagolásban tehát nincs hiba. Novemberben vettem, azóta szinte csak ezt használom, nagyon megszerettem, a téli hónapokban remek társam volt, bár az a jövő zenéje, hogy nyáron is szeretni fogom-e :D Lényegében azt kaptam, amit vártam: ha nem végzek komolyabb fizikai munkát (vagy nem kell orkán erejű széllel szemben bicikliznem - Hollandia, én így "szeretlek"...), akkor észre sem veszem, hogy nem átlagos (tehát alumíniumos) dezodor van rajtam. Minden más esetben (sportolás, fizikai munka) nem marad teljesen száraz a bőr, de a szagoktól nem kell továbbra sem tartani. Szerintem ez az, amit egy természetes dezodortól elvár az ember, ez nem zárja el a pórusokat, izzadni fogunk kicsit, ha nemcsak az íróasztal előtt ülünk, de kellemes illatúak maradunk :) Viszont én izzadós fajta vagyok, főleg akkor, ha nem pamut van rajtam, szóval bizakodva nézek a tavaszi és nyári hónapok elé is. Azt pedig még meg sem említettem, hogy olcsó ($2.34) és sokáig tart, így egy rossz szavam sem lehet, újra fogom venni.

Ingredients:
Propylene glycol, water, stearic acid, steareth-20, sodium chloride, trolamine, bisabolol, usnea barbata (lichen) extract, coriandrum sativum (coriander) extract, symphytum officinale (comfrey) leaf extract, ethylhexylglycerin, dimethyl phenyl 2-butanol, tocopheryl (vitamin E) acetate, melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil, sodium hydroxide, tetrasodium EDTA, fragrance.

A második dezodor nagyon népszerű az oldalon, kicsit drágább ugyan ($3.64), de mindenképp ki szerettem volna próbálni ezt is: Crystal Body Deodorant Spray iHERB LINK. Nagyon szép az összetevőlista, de többféle okból sem szeretem használni ezt a terméket. Először is a spray lehet, hogy egyszerű, de egy fújás nekem nem elég, kettőnél pedig már csak azt érzem, hogy folyik végig az oldalamon :( Azt még el is nézném neki, hogy a bordáimat is dezodorálni akarja, de nekem sajnos nem használ, olyan, mintha semmit nem kentem volna magamra, izzadok sajnos még akkor is, ha egész nap csak a laptop előtt dolgozok. Máshova elfújkálom majd nyáron, pl. talp vagy tenyér, mindent el lehet használni, ez az életfilozófiám :p Viszont rengeteg embernek bevált, ezt nem lehet figyelmen kívül hagyni, szóval kevésbé izzadó olvasóimnak jó megoldás lehet, ha natúr dezodort szeretnének, de én inkább maradok a fentinél, nekem szükségem van valami erősebbre.

Ingredients:
Water/aqua, potassium alum (natural mineral salts), sodium bicarbonate, benzoic acid, zinc gluconate.

5 comments:

  1. Én ezt használom most, eddig jó, de majd nálam is nyáron derül ki a hatása igazán.

    http://eu.iherb.com/Alba-Botanica-Clear-Enzyme-Deodorant-Stick-Lavender-2-oz-57-g/4429

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippet! :) NEm próbáltam még semmit ettől a márkától eddig.

      Delete
  2. Viki,

    én a Crystal deot imádom nagyon, de a golyós változatát és nem pontosan ezt, hanem a kamillásat ill. a vaníliás-jázminos se rossz.

    Ilyen illatmentesből csak a kristályos verzióm volt, de pár alkalommal használtam, nem vált be (igaz nem erőltettem sokáig).

    Szóval ha újra próbálkoznál, a kamillás golyósat nagyon ajánlom, tudod, h én is izzadékony vagyok, de ez már kellően teljesít (na jó, a TBS régi megszűnt golyósát is szíveltem nagyon). Van olyan nap, h 5x újrakenem mondjuk, de az összhatáson ez nem változtat. ;)

    Követező iherb rendelésemnél azért szerintem ezt az elsőt is kipróbálom majd.
    Viszont ezt nem ajánlom, nekem ez kb. semmit sem segített: http://eu.iherb.com/Naturally-Fresh-Deodorant-Crystal-Roll-On-Fragrance-Free-3-fl-oz-90-ml/5971

    Ha már írok, gyorsan azt is bepötyögöm, amit a múltkor kihagytam, hogy nagyon kedvelem a Benton TT Mistet, lelkesen spricnizem krémezés előtt vele az arcom, nagyon megkedveltem.
    Fent van már krémmánián is, azóta kiderült, h összetételében is milyen pompás, nagyon hálás vagyok érte Neked, Viki! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi szépen! Akkor most már tudom, hogy melyikkel kell próbálkoznom legközelebb :) Annak pedig nagyon örülök, hogy bevált a Benton mist, szuper darab szerintem is. Bár az INCI-t én is kiteszem mindig :)

      Delete
    2. Pontosítok, tudom, h nem ajánlasz igazán mumusos kencét, ezért utánajárás nélkül bármit szívesen megveszek a Te javaslatodra. :) Itt nem nézem az INCI-t, a krémmániás is az a jó, h ha látom, h mennyi sok zöld pötty van benne és kevés piros, az de szuper, ennél mélyebbre bevallom, ritkán ásom be magam! :)

      Delete