OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, March 19, 2016

iHerb | Madre Labs Astaxanthin Serum


Mit tud a pár dolláros Madre Labs Astaxanthin Serum az antioxidánsok egyik legjobbjával? A retinolos krémemet cseréltem le erre, de vajon beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket?

A Madre Labs Astaxanthin Serum azért került a kosaramba, mert ugyanettől a márkától imádtam a retinolos szérumot, amit sajnos már nem gyártanak, viszont az astaxanthin egy remek antioxidáns, más krémekben szívesen használtam eddig, így adtam ennek a terméknek egy esélyt. Az iHerb oldalán tényleg lehet pár dolláros kincsekre találni, így az ár nem jelent semmit, de astaxanthinból eddig még csak drágább krémet használtam, így kíváncsi voltam, hogy a sokkal olcsóbbal elégedett leszek-e. Az INCI nem túl hosszú, nekem az a lényeg, hogy alkohol- és parfümmentes, illetve vannak benne antioxidánsok, $4.95-ért nincsenek nagy elvárásaim. Az állaga (ez is trutyi, nem kell tőle félni, nem a szavatossága járt le :D ), illata nagyon hasonlít a retinolos szérumhoz, csak ez nem sárga, hanem rózsaszínes az astaxanthin miatt. Kicsit gélesebb és könnyebb szerintem, felkenés után egyből felszívódik, a leírás szerint utána kell még hidratálni és ezzel egyet is értek, nekem ez kombinált bőrre kevés lenne. Zsíros bőrre viszont főleg nyáron megváltás lehet egy ilyen könnyű krém, de én úgyis rétegezem, nemcsak egy terméket használok, így jól beépíthető a rutinomba. Bizakodó voltam, kentem gyakran, de a hónapok során sajnos kikopott az életemből. Ez persze annak is köszönhető, hogy sok szuper terméket sikerült azóta kifognom, azokat preferálom, de akárhogy is nézem, ez a szérum nem hozott pozitív változást, nem igazán érzem a hatását. Persze ez nem jelenti azt, hogy másnak sem lesz vele sikere, de én nem tudtam előcsalni ennek az antioxidánsnak a szupererejét a segítségéve. Ha astaxanthinról van szó, akkor maradok (vagyis maradunk, mert a barátom is nagyon kedveli) a koreai Chica y Chico krémnél, amiről tavaly már írtam és többször is újravettem.

LINK:

Ingredients:
Deionized Water, Cetearyl Olivate, Caprylic/capric Triglyceride, Sorbitan Olivate, Shea Butter Ethyl Esters, Glycerin, Astaxanthin, Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Rhodiola Rosea Root Extract, Tamarindus Indica Fruit Extract, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract, Silybum Marianum Seed Extract, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Acrylates/c10-30 Alkyl Acetate Crosspolymer, Tetrasodium Edta, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sorbic Acid.



4 comments:

  1. Minden szavaddal egyet értek, viszont nyakra meg dekoltázsra szívesen elkenegetem mert olcsó :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, elkenem én arcra is, semmi bajom vele, csak azért reméltem, hogy lesz olyan jó, mint a retinolos volt...

      Delete
  2. Nekem is megvan pár hete, kenem, mint a bolond, reggel-este, hogy elfogyjon a tégelyből, mielőtt megromlik. Wow-hatás, azt hiszem, nálam sincs, pedig nem használtam és nem is használok más astaxanthinos krémet. Felvitel után általában nekem csíp egy pár percig egy kicsit, de ki nem pirosodtam tőle. Reggelre általában puhább, feltöltöttebb a bőröm, ha ezt is fölkenem, de kb. ennyi. A retinolosról épp lemaradtam, akkor szántam rá magam a rendelésre, amikor már kivonták.

    ReplyDelete