OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, March 4, 2016

HAUL | Koreai & Japán Termékek | JOLSE, WISHTREND, EBAY


Előző hónapban is érkezett pár csomag Koreából és Japánból, ezekről szól a mai poszt, csak hogy tudjátok, milyen tesztekre számíthattok hamarosan :) Sminklemosók, arckrém, arcmaszk és szemkrém.

Nem tudom, hogy hanyadik flakonom ez már a japán Softymo Speedy Cleansing Oil EBAY LINK olajos lemosóból, de örök kedvencem marad valószínűleg. Biztos nem vagyok ezzel egyedül, de nagyon sok terméket kellett kipróbálnom, mire végre rátaláltam az igazira. Tudom, telhetetlen vagyok, de azért nem bánnám, ha találnék koreai alternatívát (parfümmenteset lehetetlen, tudom), valahogy a koreai posta gyorsabb, mint a japán, csak azért :D Ez az eladó még olcsóbban kínálja, mint a többi, így lecsaptam, amint láttam, hogy az előző már a végéhez közeledett, én pedig továbbra is csak ajánlani tudom: hatékony, kíméletes, nem drága :) Izgalmasnak tűnt a Monstory Green mon Trouble Care Mask For Face & Body EBAY LINK maszk (instagramon már mutattam), aminek még az összetevői is szépek. A Lush-ra emlékeztet ez a márka, náluk láttam hasonló, frissen készült és hűtőben tartandó maszkokat. Ez persze tovább eláll, elég sűrű, így egy kevés is elég belőle, én pedig nagyon élvezem a használatát, szuper termék kombinált bőrre! Maradjunk a sminklemosás vonalán: a Nature Republic Forest Garden Chamomile Cleansing Oil EBAY LINK személyében egy koreai olajos lemosó is a polcomat gazdagítja a fürdőben. Nem, nem jobb, mint a Softymo, de nem is vártam ezt tőle, viszont utazáshoz ezt szívesebben öntögetem majd kisebb flakonokba és viszem magammal, illetve vésztartaléknak is szuper lesz (néha pánikolok, hogy ideérjen az új Softymo flakon :D ). Ennek a tündéri szemránckrémnek Missha Ye Hyeon Jin-Bon Eye Cream EBAY LINK a becsületes neve, s bár semmit nem tudtam róla, hiszen újdonság (egész termékcsalád is van csinos, rózsaszín csomagolásban :p ), de a neve alapján a koreai orvoslás gyógynövényei a hatóanyagok, az ilyesmire pedig vevő vagyok, ahogy jó szemkrémekre is így 30 felett :D Végül pedig a tesztelésre kapott Klairs Midnight Blue Calming Cream WISHTREND LINK krémet szeretném bemutatni, amiről hamarosan meg kellene írnom a tesztet is, hiszen jóval a megjelenés előtt kaptam... Gyönyörű, kék színű, hamar felszívódó, nyugtató hidratálókrém, ami szerintem sokak kedvence lehet majd a remek állaga miatt.

Jelenleg más termékektesztek élveznek prioritást, kicsit le vagyok maradva sajnos magamhoz képest (a decemberben fotózótt, karácsonyi fényes képek remekül mutatnak majd márciusban... :D ), de addig is szerettem volna írni röviden az új szerzeményeimről :)


16 comments:

  1. Megint szuper jó dolgokat rendeltél! Olyan jó neked, hogy minden hamar megérkezik Koreából, nekem iszonyat lassan érnek ide a csomagjaim. Nem tudom, hogy mi tart ilyen sokáig, maga a szállítás, vagy a vámon ülnek rajta... Most is megy az izgulás egy eszenciáért... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Általában tudom követni a csomagokat (még a repülő számár is megkapom, vicces látni, hogy mindjárt leszáll Finnországban a csomagom stb. haha - Gondolom onnan meg teherautó hozza vagy nem tudom), hidd el, nem Koreában ülnek rajta, rettentő gyorsan dolgoznak. Júj, esszencia. Imádom őket! :)

      Delete
    2. Persze, ebben biztos vagyok hogy ők feladják ahogy tudják! Sajnos a legtöbb csomagomat nem tudom követni, ezt az esszenciát már több mint két hónapja rendeltem, úgyhogy már megy a levelezés az eladóval. Tudom, hogy korrektek, még ha nem ér anyagi kár, akkor is bosszantó a dolog. De bízzunk benne, hogy a héten ideér végre!!! :)

      Delete
    3. O.O Magyarországra? Mennyiidőbe telik neked?
      A legtöbb,amit vártam 3 hét volt. Nálam általában akkor lassab, ha itthon a szombat is munkanap (megfigyelés), akkor mindig szombaton vagy kövi hét elején kapom.
      Ebayről az f2plus1 a leggyorsabb, tapasztalatom szerint. Mindig meglepnek.. :O Legutóbb pénteken rendeltem és kicsivel több mint, egy hét múlva itt volt (hétfőn). Kellemes meglepetést okozott, pedig sima free shipping-el jött.

      Delete
  2. Nagyon kiváncsi vagyok rájuk! Andika, engem épp most vámoltak meg, igen, koreai csomag. Idáig mind átment, most megszívtam... Amúgy meg február náluk az új év, ott is kimarad másfél hét minimum. Nekem is emiatt kétszeres idő alatt ért ide minden. Ez amúgy azért érdekes,mert sok bolt akkor szerzi be az online rendelés tartalmát, mikor leadod. Így meg inkább érthető, hogy ilyenkor késik mínden sajnos. A függők elvonásban.
    Viki: engem a Klairs kék kencéje izgat nagyon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, volt újév, de micsoda???? Megvámoltak? Melyik webshop volt az? Nekem soha nem írta egy sem rá az eredeti összeget, mindig kb. 7-14 dollár körüli értékkel jön mind. Most sokkoltál. Ha megírod melyik volt az, megyek is reklamálni náluk hahaha :D Legközelebb figyeljenek.
      Ok, jön a teszt hamarosan :)

      Delete
    2. Szia Viki! A KoreaDepart volt az.. Sajnos ők tételesen írják a dobozra a tartalmat, és bizony volt egy 22USD feletti tételem, amit azonnal kiszúrtak a vámon. Jó hír viszont az, hogy nem a teljes tartalmat vámolták, csak azt az egy tételt. Postát bíztam meg, pár nap alatt itt volt utána, mailben küldtem a scannelt nyilatkozatot, de az ügyintézés díja több volt. Az új év miatt sokan 1, másfél hétre leálltak, az egyik helyen pont akkor adtam le, annyival később adták fel, de nem az ő hibájuk, tudtam.

      A tesztet nagyon várom :-) Akkora készletem van már, hogy 3 család is bőven megélne belőle, de nem bírom ki.

      Delete
    3. Oh bocsi, nem is jól írom. Ez nem is vám, hanem a 27% ÁFA, amit a 22-150 USD közötti tételekre kéne fizetni...

      Amúgy írtam nekik, és a folyamatban lévő másik rendelésemet szó nélkül refundolták, majdnem szívrohamot kaptam, mert az jóval nagyobb tétel volt m az előző.

      Delete
    4. Ó, igen, ez nem privát weboldal, hanem több eladót és márkát összefoglaló vagy valami ilyesmi. Van még pár ehhez hasonló. Nem szoktam ezekről rendelni, márcsak a magas postaköltség miatt sem. Jaj, ez az ügyintézési díj... Nálunk több, mint 6ezer csak az és még erre jön a többi...

      Delete
    5. Igen, tudom, én is csak azért fanyalodtam rá, mert nagyon akartam valamit, amit máshonnan nem sikerült megszerezni. Azóta csináltam azonban egy kis kutatómunkát, és azt hiszem, csak végső esetben fanyalodok rájuk. Ezt is meg kellett tapasztalni :-)

      Delete
  3. Szia Viki! Kicsit mas lenne a kerdesem, nem kapcsolodik a mai posztodhoz :) Hogyan tudok a paypal accountomrol kuldeni penzt egy masik paypal accountra? A baratnomnek kellene kuldenem, mert vett nekem nehany dolgot Amerikaban es at kellene utalnom az arat.... De sosem csinaltam ilyet....
    De ezt azt hiszem, inkabb emailben lenne jo megbeszelni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Nagyon egyszerű, csak az e-mail cím kell hozzá. Send money vagy valami hasonló a neve. :) Ajándékként nem is kell érte fizetni extra költséget.

      Delete
    2. Tehat belepek a PayPal oldalara es ott keressem a send money-t? :)
      Ott beirom a baratnom email cimet es kuldom... Ennyi? :)
      Meg abban is segitseget kernek, ha van egy kulfoldi(norveg) bankszamla, onnan hogyan tudok a magyar bankszamlamra penzt kuldeni a PayPal segitsegevel? Te hogyan csinalod a hollandrol a magyarra?

      Delete
    3. Igen, és pillanatok alatt megérkezik, épp pár hete csináltam utoljára.
      A paypalom a magyar kártyámmal van összekötve, így csak forintot tudok küldeni magyar számlára lehívni paypalos egyenlegről. Withdrawal request vagy valami ilyesmi a neve, kb. 3 munkanap kell neki.
      Két paypal fiók kell sajnos hozzá, én a barátomat szoktam ezzel zaklatni. Én utalok neki a holland számlámról a holland számlájára, amit paypalhoz kötött, így egyből tudja a pénzt nekem továbbküldeni paypalon keresztül, a send money opcióval. A holland kártyámhoz csatolt paypal fiókba sehogy nem bírok belépni, csak azért nem én magam csinálom. Két fiók kell hozzá, két külön kártyával, az a lényeg. Biztos lehet máshogy is, de én csak így tudom.

      Delete
    4. Viki, koszi a segitseget! Akkor az egyik konnyen menni fog, ha be tudok lepni az accountomba :) Mar olyan reg leptem be, de talan nem fog gondot okozni.

      A masik kicsit bonyolultabb lesz... De hatha megoldhato vhogyan, mert epp az a baj, hogy norveg szamlarol magyarra utalva oriasi koltseggel jar :( Ezert kellene megoldani. Mondjuk az is kerdes, hogy a norveg koronat milyen arfolyamon "valtjak" utkozben, mert annal a penzmennyisegnel mar az is szamit :/

      Delete
    5. A paypal lehúz kicsit átváltásnál, de nem annyira vészes, sima váltók néha még rosszabbak.

      Delete