OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, March 29, 2016

Ebay Wishlist | Sailor Moon


A szokásos ebay kívánságlistáktól eltérve most koncentráljunk a Sailor Moon témakörre! :D Nyaklánc, kulcstartó, füzetek, táska, DVD stb.



12-13 éves lehettem, amikor az RTL Klub délutánonként vetítette a Sailor Moon-t (Varázslatos álmok néven futott magyarul, ha jól emlékszem). Iskola után mindig siettem haza, mert izgatottan vártam a következő részt. Persze a fiúk szerint a Dragon Ball volt csak elfogadható választás, informatika szakkörön ugyan én is beálltam a sorba, hogy nyomtatott Son Goku képet kapjak (igen, akkoriban még a nyomtató nagy szám volt, anno DOS-on bénáztunk, nyomtuk a chkdsk parancsot, ha kellett, ha nem, mert mást fejből úgysem tudtunk, ez meg vicces volt), de holdtündér és hű társai foglalkoztattak csak igazán. Meg persze az Álarcos férfi... :D Akkor még fogalmam sem volt róla, hogy mi is ez az egész, egyszerűen csak láttam, hogy rajzfilm, de jobb, izgalmasabb, mint amiket addig láttam. Csak évekkel később tudtam meg, hogy mi az az anime, aztán a koreai és japán drámáknak hála most már az is világos, hogy a Sailor Moon az ázsiai standard: ügyetlen, naiv, iskolában bukdácsoló, de jószívű és tettre kész lány, hidegnek és távolságtartónak tűnő, de nagyon is érzékeny férfi, segítőkész, hűséges barátok, akik mind egy közös célért harcolnak. Ezek után szerintem nem kell elmagyaráznom, hogy miért imádok ázsiai sorozatokat nézni, s akkor a rettentő jóképű színészekről még nem is meséltem... :p
A lenti lista még a DVD-t is tartalmazza az összes epizóddal és filmekkel <3 Az az igazság, hogy kb. 10 éve újranéztem a már látott részeket és próbáltam folytatni, de amikor Plutó és társai meg az utálatos Kamilla (sorry) bejönnek a képbe kicsit lemaradtam, és azóta sem láttam a végét :o Minden esetre a Sailor Moon a gyerekkorom egyik meghatározó része, valószínűleg ennek hála imádok szinte mindent, ami koreai/japán. Komolyan, amikor elkezdtem az első drámát nézni (My Love from the Star), ugráltam örömömben, annyira imádtam, hogy Jun Ji hyun (ah, imádom ezt a nőt) szerepe a Sailor Moon-os Bunny-ra emlékeztetett (csak utána jöttem rá, hogy ez az ázsiai nőideál). Ennek hála eltöltöttem egy kis időt az ebay-n, aminek kívánságlista lett az eredménye :D


1. Notebook/Diary $4.74 EBAY LINK
2. 6Pcs Sailor Moon Keyring $5.66 EBAY LINK


1. Sailor Moon Complete DVD (200 Episodes + 3 Movies) $19.99 EBAY LINK
2. 6 PCS Sailor mini figures $12.98 EBAY LINK


1. Bag $12.39 EBAY LINK
2. Sailor Moon 20th Anniversary Miracle Wallet $27.99 EBAY LINK


1. Keychain $4.99 EBAY LINK
2. Sailor Moon Crystal 20th Anniversary Luna & Artemis Couple 2pcs Mug $25.59 EBAY LINK


1. Cosmetic bag $4.87 EBAY LINK
2. Sailor Moon Pencil Eyeliner $15.69 EBAY LINK


1. Keychain $2.99 EBAY LINK
2. Necklace $1.99 EBAY LINK


1. Notebook $4.99 EBAY LINK
2. 17CM Sailor Moon Black Cat Luna $4.99 EBAY LINK

7 comments:

  1. Neeee,Viki,én is imádtam ezt a mesét (én mondjuk a kék hajú csajjal tudtam azonosulni a leginkább),annyira jó volt most végignézni ezt a listát!A füzet kell!:D

    ReplyDelete
  2. A legjobb mese volt! :) Az a táska tök jó, és Luna cica nagyon cuki *.*

    ReplyDelete
  3. Óóóóóó! Én még éppen elsős voltam csak általános iskolában, amikor vetítették, de nálunk az osztály lányrésze kollektíven imádta, minden délután az udvaron rohangálva "szélormúnosat" játszottunk! :) Az a Lunás táska, és a bögre... <3 Hjaj, a következő ebay rendelésem lehet kevésbé lesz "felnőttes", mint szokott! :D

    ReplyDelete
  4. Az iskolásruha-notesz, a cicás bögrék, a táskák... Úhh... <3
    Én kicsi voltam amikor ment a tévében és anyukám nem engedte, hogy nézzem, mert ijesztő volt. Tavaly szeptemberben kb ledaráltam a legtöbb évadot belőle - addig néztem online, míg volt angol szinkronos verzió belőle, a Sailor Starlights-os részeket már annyira nem követtem.

    Amúgy tudtad, hogy tavaly júliusban elindult a Sailor Moon Crystal "évad", ami elvileg a régi sztori csak modernizálva: floppy helyett CD meg ilyesmi...

    ReplyDelete
  5. aaaw, imádom. <3 ebayen már én is rákerestem a sailor moon cuccokra, egy külön kívánságlista lett a vége, és azt most sikerült jó pár új dologgal kiegészíteni a wishlisted alapján. : )
    egy kis érdekesség: ebben a videóban 4:30-tól a csajszi egy csodás kis sailor moon compact-ot mutat meg. szerintem neked is tetszene. : )
    https://www.youtube.com/watch?v=Fk_Z13-FG8U

    ReplyDelete
  6. Ó. Te. Jó. Ég. I-M-Á-D-O-M a Sailor Moon sorozatot, általános iskolásként rohantam haza szélsebesen a 6. óra után, mert már akkor 5 perce adta a legújabb részt a német RTL2 és mivel a sulival szemben laktam, egyik osztálytársam sem értette ezt az őrült rohanást :D
    Utána pedig jöhetett a Mila szupersztár, mondanom sem kell, hogy azonnal be akartam kerülni egy röplabda csapatba, de a sulinkban ezt a sportágat lenyomta a foci és a kosárlabda.
    Pusza: Reni

    ReplyDelete