OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, March 15, 2016

EBAY Wishlist | Kívánságlista 2016 Március


Ebay kívánságlista márciusra! Sok-sok különböző dolgot válogattam össze, de a többség most is cuki, és színes :p Azt hiszem a közelgő tavasz és az egyre jobb idő tette ezt velem, se nem bánom! :D



1. Etude House My Beauty Lovely Etti Hair Band $4.82 EBAY LINK
Annyira cuki ez a hajpánt a koreai Etude House-tól! Mióta megjelent szeretnék egyet :D
2. Hajpánt $0.99 EBAY LINK
A minap találtam olcsóbb verziót, s ezek már több színben is kaphatók!

  
1. Gyönyörű órák tavaszra $2.15 EBAY LINK
Csodaszép, virágos órák tavaszra, arról nem is beszélve, hogy csak két dollárba kerülnek ♥
2. Színes órák $3.99 EBAY LINK
Itt is a színekbe szerettem bele, bár igazából a számlapért és a mutatóért is oda vagyok :)

  
1. Ékszertartó két színben $6.46 EBAY LINK
Ezek nem azok a szokásos, vastag hengeres tartók, hanem vékonyabbak, főleg fülbevalóknak.
2. 5 db cuki műanyag ajándéktáska $0.99 EBAY LINK
Mennyire egyszerű, mégis nagyszerű ötlet! Imádom!


1. Telefontok $0.99 EBAY LINK
Igen, a telefonomra is ráférne egy kis tavaszias hangulat. Szerencsére választékból van bőven! :)
2. iPhone tokok $1.31 EBAY LINK
Ezekbe az átlátszó, de színes tokokba egyből beleszerettem 

  
1. Neszesszer $2.51 EBAY LINK
Színes, pöttyös, mi kell még? :D
2. Vonalzó két színben $0.99 EBAY LINK
Cuki, cicás vonalzó 

  
1. 100 db átlátszó léggömb $4.31 EBAY LINK
Annyira jó ötlet! Lehet beletenni bármit, hogy feldobja a lufikat és a hangulatot.
2. 6 db matrica $0.99 EBAY LINK
Imádok matricákra vadászni. Most ezek nagyon tetszenek :)

  
1. Műszempilla $1.86 EBAY LINK
Igen, a csomagolás tündéri, de egyébként is jól jön néha a műszempilla :)
2. Konyhai szeletelő $3.99 EBAY LINK
Ilyet én is akaroook! :) Próbálunk egészségesebben élni, s végre sikerült a krónikus zöldségutáló barátomat is megfertőznöm a zöldségmániámmal, így már akár ezt is megenné szerintem :D

  
1. Cherry blossom falmatrica $1.93 EBAY LINK
Ha tavasz, akkor cseresznyevirág 
2. Y kábel $0.99 EBAY LINK
Hogy erre eddig miért nem gondoltam??? 

  
1. Post it $0.99 EBAY LINK
Határidőnapló, tervező elengedhetetlen eleme :D
2. Cuki persely $4.72 EBAY LINK
Lehet gyűjteni arra az álomutazásra, régen kiszemelt termékre a cuki baglyok segítségével! 

  
1. Színes, cuki párnák több színben $6.70 EBAY LINK
Ezeknek a cukiságoknak nehéz ellenállni, s igazából nem is akarok :D
2. Tolltartó $7.79 EBAY LINK
Szép, cuki, hasznos :D

  
1. 6 db matrica $1.10 EBAY LINK
Még több matrica...
2. Hajpánt $1.89 EBAY LINK
Irigylem és csodálom az ázsiai nők ragaszkodását a csajos, cuki dolgokhoz kortól függetlenül, s persze most már engem is megfertőzött ez az irányvonal. Nincs visszaút :D

  
1. Útlevéltok $2.33 EBAY LINK
Sok hasonló terméket linkeltem, mert végre megjött az új útlevelem és lefoglaltam pár utazást, s természetesen nagyon izgatott vagyok emiatt :)
2. Rendszerező utazáshoz több színben $3.99 EBAY LINK

  
1. Körömmatrica $0.99 EBAY LINK
Jöhet minden, ami pandás! Erről jut eszembe: nagyon szeretnék pandát élőben látni ♥ Fel is került a bakancslistámra! :D
2. Bonsai pot $4.99 EBAY LINK
Ez úgy cuki, ahogy van, de vajon működik-e? :D

  
1. Szemöldökborotva 3 db $0.74 EBAY LINK
Imádom a koreai egyenes szemöldök trendet, nincs ember, akinek ne állna jól. Ők inkább borotvált használnak, mert a szemöldökszedés miatt idővel veszít a bőr a feszességéből. Arról nem is beszélve, hogy így szívesebben próbál ki az ember más formákat. Ez egy olcsóbb verzió.
2. Japán Shisheido szemöldökborotva $5.50 EBAY LINK
Viszont japán márkáktól is találtam hasonlót jó áron.

  
1. Kit Kat Saké $6 EBAY LINK
A japán kit kat-októl izgalmasabb és változatosabb édességek nem léteznek ebben az univerzumban.
2. Oreo Matcha $5.40 EBAY LINK
Az Oreo sem kivétel, s mi mással is ízesítenék, mint matcha-val (zöld tea).

  
1. Rendszerező/irattartó $4.14 EBAY LINK
Mondtam, készülök lelkiekben nagyon az utazásokra :D
2. Rendező utazáshoz $2.86 EBAY LINK

  
1. ZAMIAN Super Premium Gold Cacao Pack $7.55 EBAY LINK
Emlékeztek arra, hogy évekkel ezelőtt mindenki a Zamian maszkokért vold oda? Nekem most esett le, hogy sosem próbáltam, pedig csoki és arany egyben... Hmm... :D
2. SecretKey neszesszer $3.90 EBAY LINK
Mert cuki... :D

  
1. Irattartó $13.99 EBAY LINK
Ezzel a mintával nekem bármit el lehetne adni :D
2. Bonsai mag $0.99 EBAY LINK
Vannak persze kertészetben cuki bonsai fák, de magból lenne az igazi kihívás egyet felnevelni :D

  
1. Táska több színben $3.64 EBAY LINK
Egyszerű, mégis kicsit érdekes a forma miatt és a világosabb színek nagyon tetszetősek 
2. Cupcake körhinta $21.64 EBAY LINK
Még ilyet! Szerelem első látásra :D


1. Neszesszer utazáshoz $4.43 EBAY LINK
Végül zárjuk a posztot hasznos termékekkel, amikkel egyszerűbb lesz utazni :)
2. Rendszerező/neszesszer utazáshoz $3.35 EBAY LINK

12 comments:

  1. mennyi szuper jó dolog, köszi, így ismét bővült a kívánságlistám :D

    ReplyDelete
  2. annyira szeretem ezeket a bejegyzéseid, és az ebayt is, hogy úgy döntöttem, mostantól időnként én is összeszedem az aktuális kívánságlistámat. mókás, hogy pont ma hoztam össze az első ilyet, erre most látom, hogy Te is ma raktál ki egyet! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én már pár éve minden egyes hónapban bemutatom a kedvenceimet. Mit ne mondjak, melós poszt nagyon, de szeretitek, így megéri :)

      Delete
  3. Replies
    1. Eddig ennyi a biztos: május végén Magyarország és Olaszország, júliusban pedig Anglia. Nagyon várom már! :) Az az igazság, hogy idén 30 lettem, a világot még alig láttam, szóval most szeretném ezt bepótolni :)

      Delete
  4. Szeretem ezeket a bejegyzéseket :) A virágmintás órák szépek,viszont nekem a múlthéten kellett rájönnöm,hogy a szíjak az órához nem varrva vannak ( akár 2 öltés is elég lenne csak valami tartsa ott ),csupán 2 csepp ragasztó tartja ott.. a betonra esve a törésteszten sem ment át :D de jó tanulópénz volt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, az furcsa és kár :( Köszi szépen az infót! :)

      Delete
  5. Nekem van Etude House-os macskafüles hajpántom és imádom! Még szülinapomra kaptam páromtól! Láttam én is az olcsóbb változatot 1-2 hete és nagyon elgondolkodtam, hogy rendelek egy tartalékot, hogy összeviszonyítsam a kettőt :D Mindig imádom a kívánságlistád Viki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm :)
      Ó, nekem is kell, olyan cuki! <3

      Delete
  6. Az a kakaós maszk tényleg szuper. Anno egy Memeboxban jutottam hozzá. Szívfájdalmam hogy nem szállítanak már ide :(

    ReplyDelete