OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, February 18, 2016

Kívánságlista | Wish List | Korea - Japan - Taiwan


Ebay kívánságlista ázsiai termékekkel, főleg bőrápolás témakörben - mily meglepő... :D Mini szettek, arcmaszkok, hámlasztók, Hello Kitty-s arckefe... stb. :D



1. THE SAEM Power Ampoule Pore Tightening $13.34 EBAY LINK
Ezt a két The Saem ampullát már kinéztem egy ideje. A kék pórusösszehúzó hatással bír, amit én a T-vonalamra szeretnék használni, mert az ehhez hasonló termékek általában a zsírosodást is szabályozzák, szóval igen hasznos lenne a kombinált bőrömnek, s még árban is jó.
2. The Saem Power Ampoule Whitening Vita-8 Serum $14.29 EBAY LINK
A fehér természetesen a whitening mestere és szép összetevőkkel rendelkezik. Ilyesmire mindig vevő vagyok a pattanások után visszamaradt foltjaim miatt, de nap okozta, barna foltokra, ráncokra, megelőzésre stb. is jó természetesen.


1. ETUDE HOUSE Honey Cera Skin Care 4 Kit $6.96 EBAY LINK
Mostanában jelent meg az Etude House HONEYcera kollekciója rengeteg termékkel, amikből a teljes méretű testápoló már megvan, de a többit is kipróbálnám. Ez a mini szett pár dollárért tökéletes lenne.
2. Etude House True Relief Moist Special Trial Kit $11.99 EBAY LINK
Az Etude House legújabb arcápolási vonala a True Relief, amely érzékeny bőrre készült, így nagyon szépek az összetevők, s szerencsére ebből is van mini szett, ki lehet próbálni.


1. Koelf Ruby & Bulgarian Rose Eye Patch $10.38 EBAY LINK
Ezekkel a szem alá való maszkokkal (több márkától is) már ezer éve kacérkodom (életemben először használom ezt a szót szerintem :D ). Többféle változat van, de ennek a csinos, rózsaszínnek hogyan is tudnék ellánállni? :p Egyébként egyedül a szem körüli bőrre nincsenek speciális, izgalmas termékeim, ezért szeretnék beszerezni bár dolgot.
2. MEDIHEAL Black Eye Anti Wrinkle Mask $5.63 EBAY LINK
Mostanában egyre több helyen látom ezeket a vicces szemmaszkokat, s mivel ilyesmivel engem mindig meg lehet venni (főleg, ha jó áron is van), ezért természetesen a kívánságlistámon kötött ki a Mediheal "Zorro" ránctalanítója. :D


1. Hada Labo Gokujyun PREMIUM Hyaluronic Acid Super Moist Lotion $14.40 EBAY LINK
A márka legnépszerűbb hialuronsavas terméke prémium kiadást kapott, ez már inkább szérum, mint lotion, sűrűbb, táplálóbb. Míg ilyen olcsó, mindenképp meg akarom venni, mert ha felkapják, sokkal drágább lesz.
2. MEGURISM Kao Japan-Steam Hot Warming Eye Mask $5.95 EBAY LINK
Ha már japán termékről van szó, akkor legyen még egy. Soha nem próbáltam "melegítő" szemmaszkot, de koreai márkáktól is láttam már ilyet, s nagyon kíváncsi vagyok :D


1. Sidmool Secret of Red Astaxanthin Concentrate Serum $15.99 EBAY LINK
A Sidmool-tól már próbáltam pár terméket, nagyon profik, csak általában illatanyagot tartalmaznak és picit drágák, ez az astaxanthin szérum viszont szép összetevőkkel rendelkezik és árban is nagyon jó. Az egyik kedvenc összetevőm mostanában, így szívesen próbálok ki újabb termékeket is az antioxidánsok királynőjével.
2. MISSHA Time Revolution The First Treatment Essence Mist $18.01 EBAY LINK
Mist???? Ezt eddig miért nem láttam??? Nem teljesen egyezik az esszencia összetevőlistájával, épp ezért érdekel ez is. A Missha fermentált vonala egy álom <3


1. ETUDE HOUSE Face Color Corset $5.08 EBAY LINK
Imádom az olcsó, koreai, matt korrektorokat, most is kinéztem párat. A csomagoláson spórolnak általában, nem izgalmasak, de az Etude House még itt is kivétel. Nekem legalábbis tetszenek :)
2. Recipe Rose Petal Cleansing Oil $18.59 EBAY LINK
Felkapott márka mostanában, s szerintem ebben a csodaszép csomagolásnak is szerepe van. Rózsaszirmok az olajos lemosóban? KELL! :D


1. DR H Dr Hsieh 3rd genaration Mandelic acid home-peeling liquid (5%,10%,20%,25%) $25 EBAY LINK
Tajvan sem maradhat ki a felsorolásból, náluk is rengeteg szuper márka van, de koncentráljunk most a hámlasztókra. A mandulasav is egy AHA, amit mindenképp szeretnék kipróbálni, rögtön találtam is két népszerű márkát/terméket. Ez többféle erősségben kapható: 5, 10, 20 és 25%-ban.
2. DR. WU INTENSIVE RENEWAL SERUM WITH MANDELIC ACID 18% $25.56 EBAY LINK
Dr.Wu-tól csak egyet találtam, de elég híres, így gondolkozom ezen is.


1. My Scheming Facial Mask All-in-1 Set (10 sheets) $15 EBAY LINK
Pár hónapja kaptam egy nagyon kedves olvasómtól maszkokat, amiket egyenesen Tajvanból hozott (köszönöm még egyszer! <3 ) Mindig is tudtam, hogy ezek a márkák is értik a dolgukat, pl. az amerikai vloggereknél igen népszerűek a My Scheming és My Beauty Diary maszkok. Nekem is nagyon bejöttek, minőségi darabok, talán a koreai társaiknál is jobban tetszenek (pl. amíg Koreában az alkoholt előszeretettel teszik maszkokba, Tajvanban nagyon ritka!), szóval szemezgettem az ebay-n... Ahogy látjátok majd lent is, találtam "néhányat".... :p Itt 10 különböző maszkot kapunk 15 dollárért. Szuper!
2. My Scheming 7-In-1 Brightening Essnece Mask 10 pcs $16.99 EBAY LINK
Általában a brightening és whitening termékeket választom, mert ezekben szinte mindig van C vitamin és/vagy arbutin, ezeket pedig imádom. A csigás ugyanebből a szériából isteni, most ezt próbálnám ki.


1. LOVEMORE Wine Yeast Whitening Facial Silk Mask $12.99 EBAY LINK
Ezt a márkát még nem próbáltam, de más bloggereknél megláttam és beleszerettem én is. A külsőségek mellett persze az izgalmas összetevők is vonzanak.
2. TOSOWOONG Hello Kitty 4D Facial Brush $43.14 EBAY LINK
Hello Kitty-s arctisztító kefe? IDE VELE! :D Van fekete-arany verzióban is. Volt már Tosowoong arckefém, nagyon szerettem, s bár nincs rá most szükségem, de... de... HELLO KITTY!!! :D


1. LOVEMORE Yurong Scattered Amazing White Whitening Facial Mask $12.99 EBAY LINK
Látom sikerült csak whitening és brightening témában maszkokat összeválogatni, de van millió más fajta is ezeknél az eladóknál. Nézzetek szét a termékeik között :)
2. MY Scheming Beauty Black Series Row Job's Tears Brightening Mask $11.99 EBAY LINK
Fekete maszkot is akarok :p


1. MY SCHEMING BLACK PEARL BRIGHTENING BLACK MASK $15.50 EBAY LINK
2. MY SCHEMING INTENSIVE LIFTING BLACK EYE MASK $13.95 EBAY LINK
Macskanőnek öltözni bőrápolás címszó alatt :D


1. Banila co. The Best Collection Kit $11.98 EBAY LINK
Ebből a mini szettből két terméket már használok/használtam teljes méretben, nagyon szeretem a Banila Co. márkát. A többit is kipróbálnám, s persze utazáshoz is remek lesz.
2. NATURE REPUBLIC Snail Solution Trial Kit $8.59 EBAY LINK
A Nature Republic-nak is van pár nagyon népszerű terméke, s mivel a csigás dolgokra mindig vevő vagyok, így ezeket is nagyon szívesen kipróbálnám :p

14 comments:

  1. Egyik jobban hangzik mint a másik. Én most fogok a végre érni a power ampoule brightening verziójának. Az egyik legjobb termék amit használtam. Most a Q10 feszesítő ampullát is megrendeltem, de a többiben mind van szilikon amit ha lehet kerülök, kis mennyiségben oké, de h minden termék tele van nyomva vele...pedig én is szerettem volna kipróbálni a whiteninget. A the same most nagyon felkeltette az érdeklődésemet. A harakeke tonert szemeltem még ki. Állítólag sláger termék. Meglátjuk. 😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi szépen a tippeket és hogy megosztottad a tapasztalataidat :)

      Delete
  2. Egyik jobban hangzik mint a másik. Én most fogok a végre érni a power ampoule brightening verziójának. Az egyik legjobb termék amit használtam. Most a Q10 feszesítő ampullát is megrendeltem, de a többiben mind van szilikon amit ha lehet kerülök, kis mennyiségben oké, de h minden termék tele van nyomva vele...pedig én is szerettem volna kipróbálni a whiteninget. A the same most nagyon felkeltette az érdeklődésemet. A harakeke tonert szemeltem még ki. Állítólag sláger termék. Meglátjuk. 😀

    ReplyDelete
  3. Csak szólok, ha valakit érdekel, hogy a strawberrynetről is lehet rendelni Hada Labo termékeket, nem mindet, de egész jó áron. Viszont minimum 9000.- Ft-ért kell rendelni, hogy ingyenes legyen a szállítás.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebay árával simán versenyképes!:-)

      Delete
    2. Évekkel ezelőtt mindig azzal vádolták meg őket, hogy hamisítványokat is árulnak, ezért sosem rendeltem tőlük, de szétnézek majd, hogy most mi a helyzet :)

      Delete
    3. Igen van egy rossz híre, akkor lehet ettől.
      Pedig mostanában ahogy olvasgattam a krémmániát, minden megérkezik időben.:)

      Delete
  4. I have tried the Kao steam eye masks. They are very relaxing in winters. Nice picks dear.
    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Viki! Mi alapján tudom eldönteni, hogy egy fényvédő fizikai vagy kémiai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az összetétele alapján. Úgy emlékszem a krémmánián a fényvédő összetevő mellett is fel van tüntetve kis betűkkel hogy fizikai vagy kémiai az összetevő. Fizikai általában a zink oxid és a titánium dioxid ha jól mondom.. :)

      Delete
    2. Ezúton is, hála érte, hogy Tindigo már összefoglalta a mezei halandók számára:
      http://szepsegreceptek.hu/amitol-a-borod-szep-lesz/a-legjobb-fenyvedok-nem-csak-nyarra/

      Delete
    3. Mindent elmondtak előttem :) Én egyébként a COSDNA oldalt használom, főleg ha ázsiai termékről van szó, többnek fent van az INCI-je, meg ott magam is tudok egyszerűen elemezni, csak be kell másolni a listát (ha megtaláltuk a neten valahol :D ).

      Delete