OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, February 25, 2016

iHerb | NutriBiotic Skin Cleanser | Szemtelenül Olcsó, Kíméletes Arclemosó


Megtaláltam az igazit? Nagyon olcsó lemosó kíméletes összetevőkkel: NutriBiotic Skin Cleanser - Fragrance Free, Non-Soap

A NutriBiotic Skin Cleanser - Fragrance Free, Non-Soap (473 ml) minden várakozásomat felülmúlta, így mindenképp megérdemli, hogy írjak róla a blogon. Kezdjük azzal, hogy nagyon olcsó: majdnem fél litert kapunk valamivel több, mint $5-ért az iHerb-en, ehhez jönnek még a nagyon szép összetevők, az egyszerű, de strapabíró, pumpás flakon és a tény, hogy ez egy remek lemosó. Parfüm-, parabén- és szappanmentes, pH 5.5, s igazából érzékeny bőrűek fürödhetnek is vele, nem véletlen a 473 ml-es kiszerelés szerintem. Én arclemosónak rendeltem, mert már ezer éve szemeztem vele, de a millió pozitív értékelés mellett van pár negatív is, így mindig lemondtam róla, de még szerencse, hogy pár hónapja beadatam a derekam. Nem, az első benyomás tényleg nem jó (furcsa állag, az illata sem kellemes), de erről én tehettem, mert nem gondoltam rá, hogy egy ekkora flakon tele természetes összetevőkkel igényli, hogy, felrázzuk első használat előtt! Ennyi kell csak, s megkapjuk a világ egyik legolcsóbb és legkellemesebb lemosóját. Tényleg kíméletes, semmi irritáció, pedig az én aknéra hajlamos bőröm aztán ért a kipirosodáshoz, de ha megnézzük az INCI-t, akkor azt látjuk, hogy kb. minden második összetevő gyulladáscsökkentő, néha felbukkan egy-egy hidratáló, bőrpuhító vagy antioxidáns, a végén egy kis természetes tartósítószer, s nagyjából ennyi is az egész. Szintelen, talán kicsit sárgás gél, ami közepesen habzik, kíméletesen tisztít, s felrázás után már az illata is csak minimális. Így használom: kb. egy pumpányit pár csepp vízzel felhabosítok a tenyeremben, ezzel arcot mosok, majd leöblítem. Nem hagy maga után semmilyen érzetet, nem szárít, nem irritál, épp olyan, amilyennek egy jó lemosónak lennie kell. Legutóbb két arclemosót rendeltem az iHerb-ről, de csak ez került a képzeletbeli "újra fogom venni" polcomra, a másik hiába került kétszer annyiba, s fele akkora a tubus, most a pénztárcabarát termék győzött, nekem bevált. :)

LINK:

Ingredients:
Water (aqua); extracts of salvia officinalis (sage), tussilago farfara leaf (coltsfoot), achillea millefolium (yarrow), melissa offcinalis (lemon balm), matricaria recutita (chamomile), rosmarinus offcinalis (rosemary) leaf, althea officinalis, thymus vulgaris (thyme), equisetum arvense (horsetail), cucumis sativus (cucumber), and macrocystis pyriferae (kelp) extract; aloe barbadensis (aloe); sodium c14-16 olefin sulfonate; disodium oleamido sulfosuccinate; oleyl betaine; vegetable glycerin; citrus grandis (grapefruit) seed extract; soyamidopropalkonium chloride; panthenol, cocamidopropyl pg-dimonium chloride; allantoin; citric acid.

5 comments:

  1. Jókor jött ez a poszt, mert épp arclemosót keresek. Lehet, hogy ez lesz a befutó. :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jól hangzik, jó kiadós is. :) Most éppen tele vagyok lemosókkal amik jó ideig kitartanak majd, viszont memorizáltam, ha még szappan sincs benne akkor talán még a páromat is rá tudom venni hogy használja.

    ReplyDelete
  3. Köszi a posztot. Van belőle gyümölcsös változat is, talán is jobb illatú lehet. Tök jó most az iherb-ben, hogy a rendelés 10%át legközelebbi alkalommal le lehet vásárolni

    ReplyDelete
  4. Hamarosan készülök leadni egy rendelést, nagyon jókor jött a poszt. Az arcomra szerintem az életben nem fogyna el, de "még szerencse", hogy extra érzékeny a bőröm, így a testemre is jöhet, hogy leváltsa a babylove babafürdetőt :)

    ReplyDelete
  5. Egy ilyen termék mindig jól jön. Pláne, hogy ekcémára hajlamos a bőröm. Köszi! :)

    ReplyDelete