OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, January 21, 2016

Inecto Termékek | Testápoló, Kézkrém, Hajolaj


Inecto Naturals termékeket teszteltem, hiszen mindig vevő vagyok olcsó, de jó termékekre, az pedig csak hab a tortán, hogy kókuszos az illatuk! :) Nézzük, mennyire vált be a hajolaj, kézkrém és testápoló!

Bár már ismertem az angol Inecto Natural márkát, hiszen használtam már pár terméküket, de most a www.takemeshop.hu online boltnak hála három újdonság került a polcomra. Én is azok közé tartozom, akik imádják a kókusz illatát, ízét, jöhet bármi, ami kókuszos, de nézzük, hogy hogyan szerepelt a testápoló, kézkrém és hajolaj az elmúlt több, mint egy hónapban! Azt általánosságban el lehet mondani róluk, hogy elég minimális összetevőlistával dolgoznak, az alapvető hidratálók, bőrpuhítók, vitaminok és persze a kókuszolaj megtalálható az INCI-ben. Tartalmaznak parfümöt, de ennek ellenére szerintem nem annyira tökéletes ez a kókuszos illat, viszont elég ügyesen kerülik irritálóanyagokat, az áruk pedig rendkívül pénztárcabarát ebben az online boltban (nálunk a holland drogériában minden kb. 300-500 Ft-tal drágább), a csomagolásuk pedig szuper.
Az első kedvencem az Inecto Naturals Coconut Csillogó Ragyogás Hajolaj lett, mert nagyon jól végzi a dolgát. Hajmosás után, nedves hajra teszek egy keveset, a hajvégekre koncentrálom, az eredmény pedig: száradás után puhább, simább, rendezettebb haj. Amit ígér tehát, azt meg is kapjuk, az olajtól pedig nem kell félni, nem nehezíti vagy zsírosítja el a hajat (mértékkel kenjük és nedves, ne száraz hajra, ez a tippem). Egy kevés is elég belőle, hiába hosszú a hajam, így a 100 ml sokáig elég lesz, 1399 Ft-ba kerül, nagyon megéri az árát, minden hajtípusra ajánlom. Tetszett még az Inecto Naturals Coconut Ápoló Kézkrém is, amely állaga könnyű, hamar felszívódik, nem hagy zsíros érzetet maga után, a bőrt pedig nagyon puhává teszi. Mivel nem egy nehéz krém, ezért nem annyira hidratáló, de épp ezért lesz azok kedvence, akik nem szeretnek várni a kézkrém felszívódására, s nem probléma, ha naponta többször kell újrakenni. A tubus nagy, 75 ml-es és csak 749 Ft-ba kerül, kellemes az illata, de nem túl erős, szerintem férfiaknak is kiváló lehet. Száraz bőrre nem lesz elég, mindenki másnak viszont kedvére való lesz. Végül pedig az Inecto Naturals Cocout Bársonyos Testápoló van soron, amely egy könnyű, hamar felszívódó krém, a bőrt ez is puhává teszi, de ha megnézzük az INCI-t, akkor láthatjuk, hogy nem bővelkedik hidratálókban, amit lehet is érezni. Azoknak persze jó, akik nem szeretik a nehezebb testápolókat, de őszintén szólva, én inkább egy hatalmas tubus (250 ml) kézkrémként tekintek rá :D Nem drága, 949 Ft, de azon az összetevőlistán én még dolgoznék :)
Az Inecto Naturals mellett más márkákat is találunk a TAKEme Shop kínálatában: Gerovital, Perlweiss. Soft&Gentle, Depilan, Disney kozmetikumok, P20, Blistex stb., így tényleg van minden egy helyen: ajakápolók, dezodorok, fürdósók, gyantaszettek, haj-, arc- és testápolási termékek stb. Futárszolgálattal kézbesítik a rendeléseket, hozzám nagyon hamar megérkezett a csomag, pedig külföldön élek.

LINK:

Ingredients | Hand Cream:
Aqua, Isopropyl Myristate, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Panthenol, Tocopheryle Acetate, Peg-20 Stearate, Carbomer, Allantoin, Peg-14M, Disodium EDTA, Parfum, Pehnoxyethanol, Ethylhexyglycerin, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactic Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate.

Ingredients | Body Lotion
Aqua, Isopropyl Myristate, Glycerin, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Lauryl Mehtyl Gluceth-10 Hydroxypropyldminion Chloride, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Peg-20 Stearate, Peg-14M, Parfum, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide.

Ingredients | Hair Oil
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Dimethicone, Bis-Hydroxy/Methoxy Amodimethicine, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Parfum.

10 comments:

  1. Akkor ez inkább nyárra való, ha nem kell sok hidratálás. Láttam én is a DM-ben :)

    ReplyDelete
  2. Én a samponon gondolkodtam, de még nem próbáltam ki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sampont és balzsamot használtam régebben, de az még a régi verzió volt, ezt az újabbat nem ismerem én sem.

      Delete
  3. Nekem a régi tubusos kézkrémből van 3 db. Minden fontos helyen 1-1. Tökéletes krémnek főleg így télen kevés, de sos segítségnek, amikor kell hogy pikkpakk beszívódjon arra tökéletes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Én is pakolok kézkrémet mindenhova :D Télen sajnos muszáj.

      Delete
  4. Szia! Nemrég rendeltem meg a Cosrx AHA és BHA hámlasztóját és a Benton csiga esszenciáját. Ezeket használom már 2 hete, de nem vettem észre semmi javulást a bőröm állapotán, ugyanannyi mitesszer van rajtam sajnos. Valamit rosszul csinálok esetleg?
    Reggeli rutin:
    Balea sensitive arctisztító
    Benton esszencia
    La roche posey fényvédő
    Esti rutin:
    Aha vagy BHA felváltva
    Benton esszencia
    Hidratáló krém

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      A bőr ciklusa 28 napos, így a legelső apró változásokat max. 1 hónap múlva láthatod. A BHA mehet nappal is. Rendszeresen használd őket, csak úgy lesz javulás. A meglévő mitesszereknek természetesen idő kell, rendszeres használattal pedig majd az újak kialakulását is megelőzöd.

      Delete
  5. Milyen időközönként használjam a hámlasztókat? Aha-t heti 1x vagy 2x használok. BHA mehet mindennap?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahol nagyon durva a helyzet, oda napi kétszer kenném a BHA-t, az AHA is lehet heti többször is, főleg télen.

      Delete