OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, January 13, 2016

iHerb | Harvest Snaps Snapea Crisps | Borsó Chips


iHerb gyöngyszem: Harvest Snaps Snapea Crisps, azaz a hihetetlenül finom borsó chips Lightly Salted és Caesar ízben.

Nem, nem kell megijedni, nem diétás vagy egészséges étkezésről szóló poszt következik, a Calbee sem ennek állítja be a termékeit, egyszerűen a kedvenc rágcsálni valómról szerettem volna írni. Évekkel ezelőtt, amikor még néztem beauty videókat youtube-on (ma már csak Kpop megy nálam, de az minden mennyiségben :D ), láttam egy Elle Fowler videóban ezt az isteni finomságot először: Harvest Snaps Snapea Crisps borsó chips. Európában szerintem a mai napig nem kapható, így el is felejtettem, majd egy nap felbukkant az iHerb kínálatában, én pedig leadtam az első csomagra a rendelést. Aztán még egyre, aztán kettőre, manapság már szinte kihagyhatatlan a csomagjaimból, mert jobban szeretem bármelyik más hagyományos chipsnél. A Lightly Salted verzió volt nagyon sokáig az egyetlen barátom, de tavaly csak kipróbáltam a Caesar ízesítésűt is, s rájöttem, hogy ez még jobban bejön, ahogy a képeken is látszik :)
Miért szeretem? Egyszerűen nagyon jó az íze mindkettőnek, az állaguk is tökéletes (ropogós, de nem kemény, szinte omlós), nem nehéz a gyomor számára, tálaláskor mindenki figyelmét felkeltik, mindenki meglepődik, majd első harapásra beleszeretnek. :) Egy zacskót kb. három alkalomra osztok be, s bár nem visszazárható, napokig eláll probléma nélkül, nem puhul meg. Rendes chips-et ritkán eszek, de valami csak kell a "lelkemnek" :p, így ezekre esett a választásom, évente párszor megérdemlem alapon, becsúszik pár az iHerb rendelésembe :)
Ó, és a szlogent nagyon bírom: "...when you're handed a bag of delicious Snapea Crisps, simply say, "Yes, peas!" :D

LINK:

Összetevők | Lightly Salted:
Green peas, corn oil, rice, salt, (ascorbyl palmitate).

Összetevők | Caesar:
Green peas, corn oil, rice, caesar seasoning (sugar, salt, parmesan cheese [pasteurized milk, cheese cultures, salt, enzymes], yeast extract, maltodextrin, romano cheese from cow's milk, blue cheese powder, natural flavors, citric acid, white distilled vinegar, mustard, whey, unsalted butter, calcium carbonate, and ascorbyl palmitate.


10 comments:

  1. Nagyon jol nez ki :) Rendelek en is belole, csakis a posztod miatt :))

    ReplyDelete
  2. én is rendeltem már Miattad, imádtam!! hős vagy hogy egy zacsit 3 alkalomra be tudsz osztani, nekem nem menne :D kár, hogy itthon nem lehet kapni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imádnám, ha boltban is lenne és csak le kellene venni a polcról :(

      Delete
  3. Én is imádom, főleg a Caesar-t. Most rendeltem a másikból is, de az annyira nem jött be. Hát, nekem sajnos nem tart ki 3 alkalomra egy zacskó, pedig elvileg 3,5 adag lenne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A "simát" imádtam, de aztán megkóstóltam a caesar-t, s igen, utána már az a favorit egyértelműen nekem is :D

      Delete
  4. Elrontottál minket is, imádjuk! :)

    ReplyDelete
  5. Én is megkóstoltam már mindkettőt, nekem a sima ízlett jobban, a 3 éves csajszikámnak viszont sajnos nem jött be. Így kénytelen voltam feláldozni magam, és megettem egyedül :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Szerencsére így is elfogyott, örülök, hogy neked ízlett :) Lehet később meggondolja magát, aztán nem lesz megállás :D

      Delete