OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, January 26, 2016

HAUL | Skin Care | IOPE, Guerisson, COSRX, Benton, Madre Labs, C20


Nagyon boldog vagyok a téli arc-és testápolási szerzeményeimmel, ezért meg szeretném mutatni nektek őket! Van minden vegyesen: európai, amerikai, koreai márkák szép INCI-s termékei egy helyen :)

Bevásároltam decemberben és januárban rendesen szuper és izgalmas bőrápolási termékekből! :) A három kedvenc online boltomból rendeltem most is (iHerb, Jolse/ebay és WishTrend), linkelek mindent. Kezdjük balról jobbra: az iHerb-en találtam egy remek márkát, szép összetevőkkel dolgoznak és előszeretettel használják az AHA hámlasztót. Ahogy az arcomat sem radírozom már, testradír helyett is AHA-t akartam használni, ez az Alpha Hydrox 12%-os AHA testápoló pedig pontosan az, amit szerettem volna. Egyből meg is rendeltem, eddig imádom, külön is beszámolok majd róla, megérdemli :) Azt mindig elmondom, hogy a Paula's Choice benzoyl peroxide-os krémet használom (a gyógyszertári tönkreteszi a bőrömet, ez viszont egy álom) kb. heti egyszer-kétszer, így távol tudom tartani az aknét (ez az egyetlen összetevő, ami biztosan képes megölni a P.acnes baktériumot). Sajnos csak az USA-ban kapható, de van egy jófej ebay-s eladó, akinél mindig van pár darab, tőle szoktam rendelni. Mivel több, mint egy évig elég és használ, ezért nekem ennyit nagyon megér. A Tindigo 15%-os C vitaminos szérum is a polcom dísze (vagyis a hűtőm, hiszen ott tárolom). Az eddigi C vitaminos szérumommal elégedett voltam, de Ildikó egy annyira szép INCI-s termékkel állt elő, hogy nem mondhattam nemet. Teszttel jövök hamarosan, de annyit előre elárulok, hogy rendkívül pozitívak a tapasztalataim vele: tudtam, hogy jó lesz, mert a megjelenés előtt is kaptam mintákat, de a végeredmény fantasztikus! Mindig vevő vagyok szép összetevős, "mindenmentes", tisztán fizikai fényvédőkre, az IOPE újdonsága pedig ilyen. Ne lepődjetek meg, szinte még mindenhol a régi elnevezés szerepel, de az új tubusok már SPF30-asok és nem SPF25, mint az előző verzió, így még több védelmet nyújtanak. Ma épp ez van rajtam, eddig nagyon szeretem, s mivel szépek az összetevői, így még kedvesebb a szívemnek. Újabban a barátom is szereti a szép INCI-s, könnyen felszívódó krémeket, ezért egyre gyakrabban kell ilyesmit rendelni, pl. a következő is ilyen. A Benton Snail-Bee High Content krém meglepett, valami nehezebb krémet vártam, viszont nagyon is kellemes, könnyű és az én kombinált bőrömre is remek, csak picit nehezebb elkenni, de a végeredmény szép és a bőröm is imádja, az a lényeg :) Imádom a Benton csiga-méh vonalát, ezt már tagadni sem tudnám :D Sajnos sokunk kedvencét, a Madre Labs retinolos szérumot már nem gyártják, de helyette vettem Astaxanthin krémet (és már a Young Cell is úton van felém, ahogy írtam Facebook-on is, $1-ért nem hagyhattam ki), ami nagyon hasonlít a retinolosra, csak a fő összetevő más, de ez is tetszik! A COSRX annyi szuper terméket adott ki tavaly, lassan kipróbálok már mindent :D Két éjszakai maszkot árulnak, ezek közül a rizses verzió volt szimpatikusabb, azt hiszem ez volt az, ami elfogyott tavaly nyáron egész Koreában, akkora rá a kereslet. Azóta már kapható megint és pedig IMÁDOM! Annyira sokoldalú: éjszakai maszk, arcpakolás, de még sima nappali arckrémként is használom. Írtam már arról, hogy a lózsír mennyire népszerű az ázsiai országokban évezredek óta, de eddig nem mertem kipróbálni, mert féltem, hogy nehéz lesz az én bőrömnek. Aztán kaptam egy másik márkától mintát és leesett az állam, pedig csak az olcsóbb TonyMoly egyik újdonsága volt az. Nem hagyott nyugodni, így megrendeltem a Koreában legnépszerűbbet: Guerisson 9 Complex. Remek az állaga ennek is, tényleg tudnak valamit ezek a készítmények, írok majd részletes tesztet erről is természetesen :) A The Body Shop Blueberry testvaj csak azért lett az enyém, mert születésnapomra mindig küld a TBS €5-t pontokban, én pedig akkor meglepem magam valamivel :D A magyar webshopban már nem találtam, pedig isteni az illata és tényleg jól hidratál, egy élmény használni :) A C20 Vitamin 21.5 fátyolmaszkot a WishTrend rendelésemhez kaptam ajándékba, ami meglepett, mert nem is használtam kódot, de nem panaszkodom :D Nagyon szeretem ezeket a maszkokat, tesztet már írtam is róluk pár hónapja. A COSRX Acne Pimple Patch állítólag nagyon hatásos, sokan kilószámra veszik (:D), én is kíváncsi voltam. Egyszerűen csak a pattanásra kell tenni és lehúzza pár óra alatt, de ezt még nem próbáltam élesben, ahogy az Etude House teafás maszkot sem, ez egyébként a Jolse webshop ajándéka volt a sok-sok mintával együtt :)

Az összes termék alkohol- és parfümmentes kivéve a Guerisson krém, a The Body Shop testvaj és az Etude House maszk, ezekben van illatanyag.

LINK:

WISHTREND info:
Több terméket is a WishTrendről rendeltem (Benton, COSRX, C20), ezért megosztok pár kuponkódot. Ha a free shipping menüből is rendeltek valamit, akkor az egész rendelést ingyen postázzák, különben $10 a postaköltség $69 alatt).
Ezzel a kóddal 262126403 $5 kedvezményt kaptok ($30 felett) -  ezt regisztráció után az Additional Information menüben az Invitation kódhoz írjátok be vagy
NEWCOUPON2016  = 10% kedvezmény januárban ($50 felett) vagy
SKQINSISSIMASK2016 = 2 db Skqin Sissi fátyolmaszk ajándékba ($30 felett)


21 comments:

  1. Szia Viki! Imádom ezeket a haul posztokat, a te hatásodra kezdtem el kiépíteni az arcápolási rutinom koreai termékekből! Már rengeteg mindent vettem, főleg olyanokat, amiket te javasoltál, de sajna jó fizikai fényvédőt nem találtam. Igaz, megrendeltem a japán Sunkillert de elveszett a rendelésem útközben �� Szóval most inkább koreait vennék, és olyat ami fizikai de hidratál is és nem túl olajos. Az Iope ilyen esetleg? Olvastam még a múltkor a koreai fényvédős posztod de valahogy onnan egyik se győzött meg annyira. Tudsz esetleg valami jót tanácsolni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Ó, szuper, öröm ezt hallani! :)
      Megértem, én is így vagyok ezzel, a japán posta tényleg lassabb, mint a koreai, meg minden beszerezhető egy eladónál, nem úgy, mint a japánoknál, egyesével rendelgetek mindent. A fizikai fényvédők kb. mind egyformák az összetevők miatt: fehérre meszelnek, sűrű, zsírosabb krémek, de sokkal gyengédebbek a bőrhöz, ez tény. A kémiai fényvédőket én nem is bírom, szóval nincs választásom. Van pár, ami nekem szimpatikus volt: Innisfree The Minimum, ami nagyon hasonlít a Paula's Choice Resist SPF25-höz, illetve ez az IOPE is tetszik, de ez még az átlagtól is fehérebbre fest. Lehet kevesebbet kellene használnom, mert sűrű. BB krém mindig van rajtam, így nem bánom. Viszont a Sunkiller a legjobb, ez nem is kérdés. Ez folyékonyabb, könnyebb, nem olajos, remek sminkalap, nem is olyan fehér, nálam ez a favorit. Nincs belőle nagyobb tubus, csak az a bajom vele, szeretem, ha legalább 60 ml-s a fényvédőm, de sebaj. Ja és persze a Paulas Choice Resist Super-Light Wrinkle Defense SPF30 is rettentő jó, több tubussal elhasználtam, ez mattít és sajnos színezett, így ügyeskednem kell vele nyáron, télen meg használhatatlan rajtam, de egyébként remek. A PC-től lehet mintát rendelni, az IOPE is árult az előző, SPF25 verzióból, az újból nem tudom van-e, a Sunkillerből sajnos nincs. Remélem találsz olyat, ami tetszik! :)

      Delete
    2. Köszi :) Az biztos, hogy utánanézek a dolognak :)

      Delete
  2. Micsoda kis összeállítás! Ebből a cosrx rice mask-ról tudok nyilatkozni. Kb egy hete használom és fantasztikus! Nem csak vastagon lehet kenni, de vékonyan is mint egy rendes krémet. snail lady (a másik kedvence beauty bloggerem áradozott róla, azt írta olyan lesz tőle a fejed, mint egy mocsi, és én ezt tanusíthatom. remélem neked is beválik):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eddig nem érdekeltek annyira az éjszakai pakolások, de ez annyira jó és sokoldalú, hogy egyből beleszerettem <3 Lassan felvásárolok már mindent a COSRX-től, de annyira jól a termékeik! :( (most a csigás esszenciába szerettem be a mintáknak hála, nincs megállás) :D

      Delete
  3. Viki, többek között a te hatásodra változott meg lassan a kencés polcom tartalma. Viszont rájöttem, hogy az orrom körülötti állandó pirosság bizony rosacea lesz, már a kis piros erek is megvannak. Többek között az egyik orcámon is látni ha "felhörcsögölöm". Nem vészes egy sima bb elfedi a pírt... de nem szeretném rontani a helyzetet. Melyiket kozmetikumot nem kellene használnom? Ezek vannak most porondon.
    Gyógyszertári mosdókenőcs, Garnier micellás víz
    Paula: 1%retinol, 2%Bha, 8%AHA -ezt ahogy olvasom tuti!
    Cosrx: AHA/BHA Clarifying Treatment Toner
    Benton: csiga méh esszencia és koncentrált krém
    Mizon: Mizon Hyaluronic Ultra Suboon és a világoskék ampulla
    Normális fényvédőt gőzerővel kajtatok, az Innisfree the minimumot néztem ki. Jelenleg koreai BB-t használok a Mizon Water Volume Moisture BB-t. A bőröm ugyan szereti, de van benne kémiai fényvédő is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHA-t ne használj, de BHA-t lehet, az segít is a problémán, de csak ha bírja a bőröd. Azt írod, nem súlyos a dolog, szóval a BHA maradhat. Mértékkel a retinolt is lehet használni, de alkohol, illóolaj, parfüm, fizikai bőrradír stb. ne nagyon legyen a rutinodban. Minél gyengédebb egy termék, annál jobb. A Mizon, Benton maradhat persze.

      Delete
  4. Szia!
    Rendeltem pár bb-krém mintát Koreából, viszont a mintákon nem látom a színkódot! Jó a sejtésem, hogy a PA++ jelzi a színt? :) PL a Dr Jart Silver PA ++ nekem nagyon világos, akkor rendeljek olyat, ami PA+++? Köszi a választ!
    Üdv, Zsuzsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. A PA++ a fényvédelem egyik mértéke. A szín a minta hátulján van, a koreai név mellett lesz szám is, de sok bb krémből csak egy szín van alapból, pl. a Dr Jart Silver is.
      Fényvédőkről írtam már, japán, koreai, de részletekbe nem mentem bele, mert sok ilyen cikk van már a neten magyarul is, de ha igény van rá, írok szívesen.

      Delete
  5. Illetve még a fényvédőkkel kapcsolatban szerettem volna érdeklődni, hogy van esetleg külön blogbejegyzésed róluk?(Én még soha nem használtam külön terméket.
    Ha nincs tudnál nekem ajánlani egyet? Normál bőröm van, se nem kreol, se nem túl világos, egy 30 faktoros szerintem megfelelő lenne. És számomra a természetes összetevők a fontosak, tudom egy fényvédőnél ez kicsit nehéz lesz, de biztos vannak különbségek itt is a termékek között! Nagyon köszönöm! Zsuzsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. És én mindenkinek a Sunkiller SPF45-öt ajánlom, teszt van a blogon :)

      Delete
  6. Szia!
    Lenne egy hosszabb kerdesem bb kremmel illetve arcapolasi rutinnal
    kapcsolatban, hol tudnek neked irni, ha van ra idod?
    Köszi előre is!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Kommentekre feltett kérdésekre mindig válaszolok, e-mailre sajnos kb. soha, mert sokszor heti 6 napot dolgozom, nincs rá kapacitásom, főleg rutinnal kapcsolatban, mert arra képtelenség röviden válaszolni. :( A kommenteket pedig legalább mindenki látja, másoknak is hasznos lehet. Bármelyik poszt alá írhatsz.

      Delete
    2. Köszi, leírom ide:
      Régen a Missha perfect cover 27-es bb-jét használtam, illetve signature 23-as árnyalatát.
      A kislányom születése után májfoltok jöttek ki rajtam, így elhagytam a régi rossz szokásaimat, és semmi szoli, helyette önbarnítózok, illetve sok sok fényvédő.

      Kiss my face fényvédőt használok, de ennek elég ragacsos az utóérzete így alapozónak a Loreal Infallible mattját használom. Ezt annyira nem szeretem, mert túlságosan fed, én valami könnyebbet szeretnék.

      Azonban nem tudom, hogy a Missha fent írt bb krémje mennyire bőrbarát. Illatmentes tusfürdőt és mindenmentes arckrémet is használok, törekednék bb krémben is a szép összetevősre! Nem láttam, hogy más márkának lenne kicsit sötétebb bb krémje:(

      Alap járaton száraz a bőröm, de ha túl nehéz krémmel kenem zsírosodik és jönnek a pattik is ( ami amúgy szerencsere ritkán van rajtam ), így a La Roche Posay Lipikar Ap+ krémjét használom.
      Milyen bőrápolási rutint javasolnál, hámlasztónak illetve valami tápláló szérumnak mit ajánlanál ami elfogadható árban is van?
      A cosrx aha es bha hamlasztoit neztem, de nem tudok dönteni, illetve a C21.5 szérumról is olvasgattam, de kicsit tanácstalan vagyok :)

      Delete
    3. Koreai bb krémekből illatmenteset találni kb. lehetetlen (az enyém az, de csak egy színben kapható, neked nem lesz jó), sötétet meg még nehezebb, mert náluk a fehér bőr a szépségideál. A Skin79-nek van egy sötét bb krémje, piros a tubusa. Az összetevőket a cosdna.com oldalon szinte kivétel nélkül megtalálod. A Misshát használtam én is, de nekem túl olajos volt, s persze abban is van parfüm.
      Csak azt tudom ajánlani, amit én is használok, az pedig ott van a blog jobb oldalán a rutinomban: AHA: COSRX 7 Whitehead Liquid, szérum: Missha Borabit, de az esszenciák is a mániáim, száraz bőrre ezek különösen jók (igazából bármilyen bőrtípusra), mert tudod rétegezni a termékeket, hidratálnak, nem lesz többet vízhiányos a bőröd. Ne nehéz krémeket kenj, hanem több könnyűt.
      Ja, hogy a BHA és AHA között nem tudsz dönteni? Előbbi pattanásmegelőző, utóbbi megszabadít az elhalt hámsejtektől, szebb lesz az összkép, ránctalanít stb. C vitaminos szérum? Anti-aging bomba, az pedig mindenkinek kell, de vagy ez vagy Missha Borabit, ha nem vagy biztos a dolgodban, utóbbi picit jobban hidratál.

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. Köszi a választ! Annyira nem barna a bőröm, h a Skin79 bb-je szóba jöjjön, inkább homok színű alapozókat használok.
      Kérdésem h az Etude House Blooming Fit-je jó lehetne? Arról írtad, hogy az hidratálóbb, több árnyalata van. Nem túl erős a fedése, Misshához képest mennyire fed?

      Delete
    6. Nagyon régen használtam mind kettőt, így nem igazán emlékszem már, de a Missha PC-től szerintem az összes EH bb jobban fed.

      Delete
  7. Kedves Viki, tervezed, hogy review-t írsz a Madre Labs Astxanthin krémről? Nagyon kíváncsi lennék a tapasztalataidra. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Írok szerintem mindenképp, csak jelenleg még várom, hogy lássam a változást (ha lesz) :)

      Delete