OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, December 6, 2015

UNBOXING: iHerb Haul


Eddigi legnagyobb iHerb rendelésem: 4 csomag tartalmát mutatom meg nektek. Van itt minden: arclemosók, tusfürdő, dezodor, chips, szempillaspirál stb. :D

Mint mindig, most is másfél hét alatt (11 nap pontosabban) érkeztek meg a csomagok (4 doboz, biztos imádott a postás :D ), azt pedig nem kell szerintem mondanom, hogy nagyon boldog voltam, hiszen rendeltem mindenféle dolgot, a többségét már ki is próbáltam :p Nem mindenről lesz teszt, de így egyben szívesen megmutatom nektek a szerzeményeimet.
Online drogériának használtam most az iHerb oldalát, ahogy elnézem: sampon, tusfürdő, arclemosó, kézkrém, dezodor...) :) Egyszerűen nagyon vonzottak az igen nagy méretű flakonok, ráadásul az áruk is baráti, s ugye novemberben végig 10%-os akció volt mindenre, így nagyon megérte. Nézzük akkor, hogy mit vettem :) A borsó chips a legnagyobb kedvencem, most 4 csomaggal is vettem, mert a Caesar verziót is kipróbáltam, s még az eredetitől is jobban ízlett (lightly salted), pedig az már vagy másfél-két éve a kedvencem. Ezeket csak akkor ajánlom, ha nem baj, hogy függővé váltok pár borsó után :p Tényleg isteni! A Nubian Heritage márka közel áll a szívemhez, a szappanokat már végigpróbáltam, most a tusfürdőknek (African black soap és Raw shea butter) is adtam egy esélyt, s természetesen azóta már beleszerettem mind a kettőbe! Az afrikai feketeszappan a márka specialitása, így még a kézkrémem is ilyen, ami tényleg szuper, télre tökéletes. Az Andalou Naturals-tól előző hónapban a zöld csomagolású sampont és balzsamot vettem meg, annyira tetszenek, hogy gyorsan beruháztam a kék termékcsaládra is, ami vékonyszálú hajra készült. Dezodorok terén próbáltam természetesebbeket választani: a Crystal sprayt használtam eddig, meglepően jó! Bár megtaláltam már a tökéletes arclemosót, de ez a DermaE márka csak nem hagyott nyugodni (tetszik a tonik, kíváncsi voltam a többi termékükre is), ahogy ez a hatalmas, majdnem fél literes NutriBiotic lemosó sem ennyi pénzért... Ezt nem magamnak vettem, de ki fogom persze próbálni :p A Nestle forró csoki sem az enyém, de a barátom szerint ez is nagyon finom, így a pillecukros helyett mostantól ezt kapja majd :D Végül pedig egy cuki, rózsaszín szempillaspirál is bekerült a virtuális kosaramba, de csak azért, mert ez volt az egyetlen épp kapható az oldalon, egyet pedig mindenképp akartam rendelni :D
Mostanában nagyon sokszor említettem már, de most is leírom. Van, akit soha nem vámolnak meg az USA-ból érkező csomagok miatt (pl. engem :p), de íme a tippem, ha biztosra akartok menni: ha a csomag értéke $23 körüli (€22 a határ), akkor nem lesz vele baj. Így én inkább több rendelést adok le egyszerre, s kifizetem azt a $4-os postaköltséget többször, hiszen amúgy is súly alapján számítják, kb. ugyanúgy jövök ki, csak nem egy dobozban, hanem kettőben jön majd a rendelés. A holland vámosok többet számolnak fel, mint a magyarok, azért nem kockáztatok, bár sokszor nem érdekel, főleg, ha ecseteket veszek :p
Aki még nem rendelt: első vásárlók $5 kedvezményt kapnak a BIV421 kódommal a rendelés értékétől függetlenül :) Én a legolcsóbb postázási módot választom mindig, az $4 és másfél hét alatt ér hozzám (Hollandiába).

LINK:



15 comments:

  1. Hú, most nagyon irigyellek, mert én két (szokásaimmal ellentétben) nagy csomagot várok a Jolsetől és a Wishtrendtől. Mindkettőt november 8-án rendeltem, és még mindig nincsenek itt. Elvileg vámkötelesek lennének, de lassan már azt se bánnám, csak érkeznének meg végre. Ezekkel kapcsolatban szerinted ez a sebesség még belefér? Vagy kezdjek aggódni? Hol célszerű kezdeni a keresést, és mikor? Az egyiknél van tracking, a másiknál nincs. A nyilvántartás annyit mond, hogy Koreában feladták nemzetközi pstával. Neked mi volt a max. várakozási idő?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem a Jolse sem a wishtrend nem írja rá az eredeti értéket, nyugi :) Szerintem Hollandia valami központ lehet, ide fut be az összes csomagszállító repülő, mert nagyon hamar megérkezik hozzám minden, mikor M.o.-n laktam, lassabban jöttek a csomagok nekem is. A trackingnél legközelebb már csak azt látod, ha leszáll a gép a célországban és átveszik a vámon, utána már a magyar postától kellene kérni az új követési kódot, én a holland postától twitteren szoktam kérni, bár már nem, mert ha látom, hogy megjött, tudom, hogy másnap megkapom. A lényeg: mind a két bolttól rendeltem miliószor, mindig megjött minden, megérkezik a tiéd is, de ha nem, ott van a honlapon az email cím :)

      Delete
    2. sajnos én hiába írtam már nekik(iherb) 2x is de semmit nem segítettek..október 19én rendeltem egy csomagot ami még mindig nem érkezett meg:( igazából nem tudom h mi tévő legyek,az értéke 34$
      evelin

      Delete
    3. Facebookon szoktak válaszolni! Írd meg a rendelés számát nekik! Én úgy tudom, hogy hiába nem kötelesek visszautalni a pénzt, ha eltűnik a sima postázással kért csomag, akkor is visszautalják. Rendesek, csak nagyon elfoglaltak, hatalmas webshop ez, rengeteg rendeléssel.

      Delete
  2. Ó, elfelejtettem aláírni, bocs. Renáta

    ReplyDelete
  3. Sziasztok!
    Kedves Viktória!
    Már legalább egy éve olvasgatlak és ezúton gratulálok az oldaladhoz! Rengeteg hasznos - főként koreai és amerikai - terméket ismertem meg általad és próbáltam ki, így most a bőröm megint olyan, mint a bőrápolási szempontból mindent "elrontó" kamaszkor előtt. :)

    Renátának üzenem:
    A november 11-én leadott Wishtrend rendelésem december 3-án érkezett meg, a tracking szerint pedig csak 1-jén ért az országba, szóval nem nálunk szöszmötöltek vele annyit...
    Az iHerb rendelésemet megosztottam két csomagra és az egyik után (kb. 16 E Ft volt az értéke), vámot kell fizetnem.... Még nem tudom mennyit, most levelezek a postával. De talán még így is megéri. Premium Airmail szállítást kértem rá, lehet, hogy ezért akadt fenn a vámon?
    Üdvözlettel: Barbi
    (fogalmam sincs miért "Királylányként" vagyok feltüntetve a Google szerint...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wishtrend szerintem csak hetente egyszer megy a postára, mert mindig lassan adják fel nekem is, de utána már lehet követni. Azt meg nem lehet tudni, hogy meddig tart a repülő útja, de ha megérkezik a reptérre, azt lehet majd látni a rendszerben.
      16 ezer az kb. $55, azért szúrhatott szemet nekik.

      Delete
  4. Szia! Tudnál olyan koreai alapozót mondani, ami erősen fed, nincsen maszkhatása, és matt marad viszonylag sokáig? Régóta keresem a megfelelő alapozót a zsíros bőrömre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amit én használok, attól jobbat nem találtam a " pályafutásom" alatt :D Nem rég írtam a kedvenc (főleg koreai) sminktermékeimről, ott megtalálod, de dr. jart silver label egyébként. A leírásodnak megfelel.

      Delete
  5. Szia! A stylekorean oldalán már nem árulnak mintákat vagy csak én nem találom őket?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én látok mintákat, de nem árultak soha minden egyes termékből mintát.

      Delete
  6. Rien Yungo The First Shampoo Treatment le van értékelve most 6 dollárra. Szerinted érdemes lenne megvenni? Még nem próbáltam koreai samponokat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt neked kell eldönteni. Én most rendeltem rengeteg sampont meg balzsamot az iherbről, csak azért nem ugrok erre a 6 dolláros akcióra :D

      Delete
  7. Erre a borsó chipsre nekem is sikerült rákattannom, viszont valami olyan csomagolási súlyt számolnak hozzá, hogy 3-nál több sehogy sem fér bele az olcsó postaköltséges verzióba. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3-nál több nekem sem megy, úgy emlékszem. Pedig nem tűnik olyan nehéznek.

      Delete