OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, December 9, 2015

EBAY Kívánságlista | Wish list | DECEMBER


EBAY WISH LIST | Megérkezett az év utolsó, decemberi ebay kívánságlistája is, ráadásul igen sok dolgot válogattam össze megint! :)



1. Nyaklánc $3.49 EBAY LINK
Nyakláncok gyönyörű színekben és érdekes formákban, egyik szebb, mint a másik <3
2. Neszesszer $4.85 EBAY LINK
Mert hasznos és cukiiiiii! :) Ezeket most látom először az ebay-n.

  
1. Tároló $5.06 EBAY LINK
Annyira szuper és egyedi! Nem tudom, hogy mit tartanék benne, de dísznek sem utolsó! :)
2. Satírozóecset $1.99 EBAY LINK
Ilyen ecsetem van nagyban, de a kisebb, szemre való verzió is szuperül néz ki!

  
1. Nyaklánc $2.44 EBAY LINK
Ilyen csodaszép nyakláncok is vannak ám, többféle színben természetesen, nehogy könnyű legyen a választás :D
2. Banános toll 2 db $1.29 EBAY LINK
Banán formájú tollat most látok először, jót mosolyogtam rajta, cuki :)

  
1. Ízzó $3.06 EBAY LINK
Kezdődhet a disco :D
2. Pandaforma $3.42 EBAY LINK
Sosem lesz belőlem tökéletes japán feleség, aki telepakolja cukiságokkal a Bento-t, de azért ezzel a pandával megpróbálkoznék :D

  
1. LED bögre $4.88 EBAY LINK
Ha pedig party, akkor legyenek világítós poharak is :D
2. Poharak $2.44 EBAY LINK

  
1. Szív alakú pohár $9.48 EBAY LINK
Erre csak annyit tudok mondani, hogy: kell! MOST! :D
2. Könyvjelző $0.86 EBAY LINK
Imádom a szép könyvjelzőket, s bár sok van az ebay-n, ezek most nagyon a szívembe lopták magukat.

  
1. Esernyő $7.95 EBAY LINK
Pár hete láttam valakinél, azóta azon gondolkozom, hogy nekem is kell, legalább nem hajtanék neki biciklivel a rosszul parkoló autónak... :D Jó, csak majdnem, de az utolsó tizedmásodpercben néztem fel az esernyő alól és rántottam el a kormányt. Aztán eltettem, mert a kellemes, holland szél (orkán inkább) kikapta a kezemből amúgy is :D
2. Vérnyomásmérő $8.77 EBAY LINK
Néha fáj a tarkóm, tudom, hogy a vérnyomásom, csak nem vagyok benne biztos, hogy magas vagy alacsony. Drága mérő felesleges, ez tökéletes lenne.

  
1. Falmatrica $0.99 EBAY LINK
CUKI!
2. Nyaklánc $2.69 EBAY LINK
Ezek pedig wow! Tudom, sok a virágos, cuki nyaklánc ebben a posztban, de most ilyen romantikus hangulatomban vagyok, úgy látom :D

  
1. Kontúrecset $2.22 EBAY LINK
Ebből csak pár darab van az egész oldalon, de azért belinkeltem, mert nagyon tetszik ebben a színben :)
2. Nyaklánc $3.39 EBAY LINK
Mert érdekes és egyedi nyakláncból sosem elég :p

  
1. Konjak szivacs $0.73 EBAY LINK
Mert ezer éve ki akarom már próbálni.
2. Ecsettisztító kesztyű $9.99 EBAY LINK
Ezzel aztán lehet ecsetet mosni! :)

  
1. Szív alakú kanál $1.69 EBAY LINK
Ez a sok szív forma, nem tudom, mi van ebben a hónapban velem, nézzétek el :D Szív alakú kanál, nincs több hozzáfűznivalóm. KELL! :D
2. Szendvicsforma $2.63 EBAY LINK
Cuki, rózsaszín szendvicsforma <3

  
1. Szeletelő/forma $7.57 EBAY LINK
Dobjuk fel a partit, vagyis az ételeket vele! :)
2. Párnák $6.61 EBAY LINK
Behalok ezeken a párnákon :D

  
1. Összehajtható táska $1.98 EBAY LINK
Ezt a táskát biztos mindig magamnál tartanám, olyan cuki!
2. Kristálygömb $2.46 EBAY LINK
Ne kérdezzétek, miért, egyszerűen tetszik :D

  
1. iphone tokok $5.69 EBAY LINK
Rose gold, köszönöm.
2. Melegvizes palack $6.49 EBAY LINK
Ezt nagyon tudnám értékelni, de a boltban pofátlanul drága nálunk. Persze, hogy itt megtalálom ugyanazt sokkal olcsóbban...

  
1. 23 db-os ecsetkészlet $15.92 EBAY LINK
23 ecsetet kapunk, cuki, zöld színben. A Bdellium Tools (egyik kedvenc márkán) bamboo ecsetei inspirálták szerintem őket, ami a színt illeti :p
2. Ecset $5.19 EBAY LINK
Ilyenem már van csak más "márkától", s persze drágábban. Nagyon szerettem, de ennyi év után egy újra van szükségem. Örültem, hogy megtaláltam itt olcsón :)

  
1. Sötétben világító kövek 100 db $8.59 EBAY LINK
Kertbe, akváriumba, dísznek bárhova.
2. Geneva órák $1.75 EBAY LINK
Milyen sok vidám színben kapható ez az óra!

  
1. Tollkészlet $3.33 EBAY LINK
2. Poszter + toll $6.59 EBAY LINK
Érdekes, ilyet is most látok először. "Megrajzolhatjuk" a saját poszterünket a falra.

  
1. Tároló/tálca $1.37 EBAY LINK
2. "pálcika" + tartó $1.59 EBAY LINK
Ez is szuper, ha partit rendezünk és ételt szolgálunk fel :)


1. Melegvizes palack $1.64 EBAY LINK
Én mindig fázom, nem is értem, miért nem gondoltam hamarabb ilyesmire. Ezek még cukik is! :)
2. 20 db-os készlet körömdíszítéshez $3.66 EBAY LINK
Megvoltak már nekem ezek, de fogalmam sincs, hogy hova tettem őket... :D

11 comments:

  1. Pont ma ebéd közbe gondoltam Rád, hogy szívesen látnék karácsony előtt egy ebay-es bejegyzést... hát köszönöm, hogy ilyen gyorsan valóra váltottad :D
    Remek ötleteket adtál :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minden kívánságod így teljesüljön! <3

      Delete
  2. Ezeket a bejegyzéseket csak félve lehet megnézni, mert mindig kedvet kap az ember. :)

    ReplyDelete
  3. A melegvizes palack itthon nagykerekben, szakboltokban szintén 1000 ft :) Én is a napokban nézegettem, gondoltam rendelek hozzá ebay-ről valami olcsó plüsst, vagy párnát, kibelezem, és mehet bele a palack, valahogy... :D Jövőre még karácsonyi ajándéknak is szuper, idén már asszem lekéstem róla.

    ReplyDelete
  4. Azok az ásvány nyakláncok gyönyörűek! Meg a világító pohár, meg az izzó, tokok
    *-*

    A vérnyomásmérőhöz egy rövid gondolat: amikor anyukámnak kellett vennie 7 évvel ezelőtt, az orvos kifejezetten mondta, hogy minőségit vegyünk, mert az olcsóval nem az a baj, hogy olcsó, hanem sokszor mér pontatlanul. Ha nem csak általános ellenőrzésre kell, hanem szerinted lehet valami a háttérben, akkor főleg fontos a pontosság. Szerintem ez egy olyan kiadás, hogy inkább legyen több, de végül is az egészségem a legfontosabb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nincs komoly problémám, a vérnyomásom mindig rendben volt, csak nagyon néha rámjön ez a tarkófájás, azt hittem magas a vérnyomásom, de a koffeintől egyből elmúlik, akkor meg gondolom alacsony haha :D Gondoltam, kiderítem, hogy akkor mi a helyzet :D

      Delete
  5. Ismét félve kattintottam a bejegyzésedre, mert féltem hogy amint meglátom a szépségeket azonnal nyílik a pénztárcám. :D Eldönteni nem tudom, hogy melyik tetszik jobban és melyiket rendelném meg elsőnek, ha valaki azt mondaná az egyiket megkaphatom. :D Az ásvány nyaklánccal viszont kinyirtál. :D Alig várom ak övetkező adagot. :D

    ReplyDelete
  6. Vicces gyümölcsös tollak itt is vannak

    http://www.ebay.com/itm/201301751708?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=500495558928&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    ReplyDelete
  7. fúú csak egyszer legyen keretem arra, hogy tudjak vásárolgatni : DD tuti, hogy a te ebayes posztjaidat fogom sorra megnyitni és venni venni venni venni : DD

    ReplyDelete
  8. Nekem ez a rajzolós poszter nagyon mozgatja a fantáziámat, de nem igazán értem hogy ez hogy működik. Ötlet? :D

    ReplyDelete