OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, November 6, 2015

Koreai Újdonságok | Missha | Etude House | Benton | Holika Holika


Sok-sok újdonságot válogattam most is össze, a többségük eszméletlenül CUKI! :) Missha, Etude House, Holika Holika, Benton, TonyMoly, SkinFood, A'pieu... Minden márka alkotott valami nagyot! :)

Koreai újdonságokból soha nincs hiány, de amikor egyszerre több márka is szuper és nagyon cuki termékekkel jön ki, akkor muszáj róluk írnom a blogon :) Kezdjük az A'Pieu x Doraemon kollekcióval, amiben szemhéjpalettától kezdve cushion alapozók minden van, imádnivalóak. Az A'Pieu egyébként a Missha alá tartozik, jelenleg az AOA-s lányok a reklámarcaik, a Doraemon pedig egy népszerű japán manga. Amit nem tudok kiverni a fejemből az a The Saem Chocopie kézkrémek (Marshmallow és Cookies & Cream illatban) a tündéri csomagolás miatt. Csak nehogy véletlenül beleharapjak :D A Benton Honest TT Mist egy teljesen új termék az egyik kedvenc bőrápolási márkámtól: teafa levél víz és kivonat + hialuronsav, izgalmasan hangzik! :) A Skinfood-ot sem kell félteni, ők is tudnak cuki dolgokat alkotni, ilyenek pl. az új Gummy Bear Jelly kézkrémek. Nagyon eredeti és vicces! :D Akkor már a  Holika Holika Milky Cow kézkrémeket is meg kell említenem. A Missha két új alapozóval jelentkezett a Signature Super Light Foundation vonalon belül. Az egyik SPF20-at tartalmaz, nagyon könnyű az állaga, púderesre szárad, a Dior, Chanel stb. hasonló alapozóit másolták le most. A másikat még nem találom az ebay-n (szerk: már fent van!), de ez már olajosabb, a szárazabb bőrűeket célozzák meg. S bár csak két árnyalat kapható (21 és 23), de mind a kettőből van hideg és meleg verzió! W21, nagyon szeretnélek <3 :D A csomagolás gyönyörű, a Missha Borabit szérumomra emlékeztet <3 Végül pedig két Etude House arcpermetet láthattok, ezeket két méretben vásárolhatjuk meg. Igazából rengeteg sok újdonság van most az Etude House háza táján, de akkor soha nem érne véget ez a poszt :D Mindent linkeltem:

A'Pieu x Doraemon EBAY LINK
The Saem Chocopie Hand Cream EBAY LINK
Benton Honest TT Mist EBAY LINK
Skinfood Gummy Bear Jelly Hand Gel/Cream EBAY LINK
Holika Holika Milky Cow Hand Cream EBAY LINK
Missha Signature Super Light Foundation SPF20 PA++ EBAY LINK
Missha Signature Super Light Oil Foundation SPF35 PA++ EBAY LINK
Etude House Mineral Bottle Facial Mist EBAY LINK

A'Pieu x Doraemon EBAY LINK

The Saem Chocopie Hand Cream EBAY LINK

Benton Honest TT Mist EBAY LINK

Skinfood Gummy Bear Jelly Hand Gel/Cream EBAY LINK

Holika Holika Milky Cow Hand Cream EBAY LINK


Missha Signature Super Light Foundation SPF20 PA++ EBAY LINK


Missha Signature Super Light Oil Foundation SPF35 PA++ EBAY LINK

Etude House Mineral Bottle Facial Mist EBAY LINK


10 comments:

  1. Kedves Viki!

    A segítségedet szeretném kérni az alábbiakban. Lelkes olvasója vagyok a blogod-nak és engem is megérintettek a koreai termékek, de kicsit tanácstalan vagyok. Tudnál nekem olyan arcápolási termékeket (hidratáló krém, szérum, tonik, stb.) ajánlani ami nagyon száraz, vízhiányos, érzékeny bőrre valók? Jelenleg PC Clinical Ultra-Rich Moisturizer-t használom, ami bár nem rossz, de annyira nem is tett jót, hogy újravegyem (nem utolsó sorban az ára miatt sem). Nagyon megköszönném, ha tudnál ajánlani pár terméket aminek az összetevői szépek (nincs benne alkohol, illatanyag) és jó lehet a bőrtípusomnak - koreai termékek előnyben :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Régen nekem is vízhiányos volt a bőröm (hiába egyébként kombinált/zsíros, a kettő járhat együtt), megértem a tanácstalanságodat, tényleg nehéz megoldani ezt a problémát. Amik nekem abszolút beváltak, azok a fermentált összetevők és esszenciák. A koreaiak (és a japánok) nagyon értenek ehhez, szerencsére nagy a választék is mindenféle árkategórián belül. Még azt javasolnám, hogy kezdj el te is rétegezni, ezt is a koreaiaktól tanultam el, nagyon meghálálja a bőr hosszútávon.
      Tehát ne egyetlen terméket keress, ami majd egyből megoldja a gondot, mert nem fogja, hanem egy nehéz, zsíros krém helyett inkáb 2-3 könnyebb állagút használj.
      Írok pár példát, linkelni sajnos nem tudok, mert kommentben nem jelennek meg a linkek :( Jobb oldalon fent a képem felett van a blogom keresője, oda írd majd be a márkát aztán kiadja majd a termékeket! :)

      Alkohol-és illatmentesek mind:
      1. COSRX Galactomyces 95 essence
      Nagyon kevés összetevő, hogy ne irritálja az érzékeny bőrödet, de a fermentált galactomyces egy pillanat alatt feltölti, hidratálja a bőrt. Mivel egyből felszívódik, kenhetsz még fel mást is, pl. egy hidratálókrémet vagy szérumot. Én személy szerint rajongok a koreai fermentált esszenciákért, főleg akkor, ha sok-sok izgalmas összetevőt tartalmaznak (pl. Missha First Treatment Essence (az új Intensive verzió sokkal jobb) vagy Su:m37 Secret Programming Essence (írok róla hamarosan tesztet).
      2. COSRX Snail 92 All In One cream
      Mert a COSRX egy joker márka, nagyon jó áron adják a szuper termékeiket :) A csiganyál nekem azért jön be, mert nem nehéz, mégis nagyon jól hidratál, gyógyítja a bőrt stb. Szinte minden koreai márka gyárt ilyesmit, de ennek az összetevőlistája rövid, gyengéd a bőrhöz, én is ezért vettem meg :)
      3. Life-Flo Pure Rosehip oil
      iHerb-ről szoktam rendelni arcra való olajokat. Ezek is isteniek, de ne magukban használd őket, hanem arckrém felé, mert így még tovább hidratált marad a bőr. Télen a bőr megmentője! Ez ugye csipkebogyóolaj, de iHerben van rengeteg, mást is választhatsz. Meg persze boltokban is lehet ilyesmit venni :)
      4. Innisfree the minimum sun cream
      Ha fényvédőd még nincs, akkor ezt javasolnám, mert nagyon kevés összetevőt tartalmaz, ráadásul titanium dioxide a fényvédő, ami a leggyengédebb a bőrhöz, a krém maga pedig nagyon jól hidratál. Nekem picit túl sok elvileg, de nem érdekel, akkor is szívesen használom :D Száraz bőrre szuper lesz. Ja, és közben rájöttem, hogy kb. teljesen ugyanaz, mint a Paula's Choice Cellular Defense SPF25 fényvédő, használatban nem látok különbséget.
      5. Missha Night Repair Borabit Ampoule
      Ha nem baj, hogy sok összetevős termék, akkor mindenképp ezt a szérumot ajánlom, ez egy álom! Estére teszem fel, tele van rengeteg szuper összetevővel, fermentáltakkal is. A méregdrága Estee Lauder Advanced Night Repair koreai mása csak sokkal olcsóbb! :)
      6. Hada Labo Gokujyn Hyaluronic Acid Lotion (erről nem írtam a blogon) VAGY Retinol Lifting + Firming Lotion (erről már írtam tesztet)
      Ha japán dolgokat is kipróbálnál, a Hada Labo lotion-öket ajánlom: nagyon könnyű az állaguk, hamar felszívódnak, de nagyon jól hidratálnak. Az elsp hialuronsavat tartalmaz (szuper hidratáló) a másik pedig retinolt (szintén must have a bőrnek).

      Rutinod ilyesmi lehet pl.: arcmosás - tonik - koreai essence vagy japán lotion - Missha ampoule vagy arckrém (pl. COSRX) - estére jöhet rá pár csepp az olajból, reggel pedig fényvédő.

      Remélem találsz olyat, ami szimpatikus, légyszi olvasd el a teszteket, egyet kivéve mindegyikről írtam már a blogon! :)
      Kicsit hosszúra sikerült a komment, de remélem átlátható.

      Delete
  2. Nagyon szépen köszönöm! :) Örülök, hogy ennyit írtál és ennyi mindent ajánlottál, át fogom olvasni a teszteket és amelyik tetszik, azokat meg is fogom rendelni mert a PC már a végét járja. Igen, éreztem, hogy kevés az arcomnak egyetlen egy hidratáló, de nem is értem miért gondoltam, hogy egy jobb fajta krém elég lehet a mindennapi rutinhoz. Mondjuk az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy eddig nem is igazán volt arcápolási rutinom, mostanába kezd érdekelni a dolog és zavarni, hogy látom az arcom milyen állapotban van (szörnyű). Az idő már lassan rajtam is meglátszik, így még egy jó szemránckrém ajánlásnak nagyon örülnék :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soha nem késő elkezdeni! Régen pl. nekem nyűg volt még az arclemosás is, most meg már alig várom, hogy reggel legyen vagy este és használhassam a kencéimet :D

      Szemre is ugyanazt kenem, mint arcra (kivéve persze AHA, BHA stb.), nem kell oda külön krém, bár én szoktam koreai szemránckrémeket is használni, az olcsóbbak közül jöhet bármi, mind jó :D "Mindenmentes" csodaszert még nem találtam (nem is kerestem), azért nem tudok mit ajánlani. Nekem a Mizontól van a collagen verziós (ez mindenmentes, de nem annyira hidratáló, száraz bőrre nem lesz elég szerintem).

      Delete
  3. Nagyon szépen köszönöm, ezer hála! :) Még egy utolsó kérdés, ugye jól gondolom, hogy a Koreából érkező áruk is áfa és vám kötelesek bizonyos összeg felett?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem, mert a koreai "barátaink" nem a valódi értéket írják rá :p Ilyesmivel nem lesz problémád, ha Koreából rendelsz.

      Delete
  4. Kedves Viki!
    rendeltem tegnap pár dolgot a cosmetic-love.com-ról.
    sajnos most először, és kicsit megijedtem, mert a kommenteket utána olvastam el a shopról.
    te mindig megkaptad amit kértél? mennyi idő után? én sokmindent rendeltem, magamnak, karácsonyra, barátnőknek- nincsen egy limit, ami felett már kell fizetni adót és vámot?
    válaszodat nagyon köszi,
    üdv,
    egy másik Viki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Cosmetic love-ról hol olvastál rosszat? Egyik legjobb eladó (webshop vagy ebay, mindegy, ugyanúgy kezelik). Nekem ők nagyon gyorsak szoktak lenni, bár a koreaiaknál ez alap. 8 nap Hollandiába. A koreaiak nem írják rá a rendes összeget, nem fognak megvámolni, ez tuti. Hamarosan megkapod a csomagot és benne a sok szép dolgot, amit rendeltél, nyugi :)

      Delete
  5. jajj, köszi! a facebook oldalukon olvastam rosszakat, a képek alatt. :(
    en 2 naked paletta áráért rendeltem,kicsit elszaladt a lóláb, de ha nem írják rá,s pici a csomag,remélem megúszom.a strawberrynetnél megszívattak, de ott ugye visszaküldik.
    8 nap az semmi :)
    köszi mindent! :)

    ReplyDelete