OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, November 24, 2015

iHerb Wishlist | Kívánságlista | 10% Kedvezmény November Végéig


Ebben a hónapban is sikerült sok szuper dolgot felfedezni az iHerb-en, s bár életem eddigi legnagyobb iHerb rendelését vasárnap leadtam, a kívánságlistám érdekesebb darabjait megmutatom ma nektek :)



Mire ez a poszt kikerül, az én eddigi legnagyobb iHerb rendelésem már úton van felém, de ha már megírtam ezt a posztot, akkor megmutatom nektek, hogy miket mentettem el ebben a hónapban a kívánságlistámra, mert november végéig 10% kedvezményt kapunk minden rendeléshez, amit vétek kihagyni! :) (első rendelék kapnak további $5 kedvezményt a rendelés értékétől függetlenül a BIV421 kóddal).
Ezt még nem is írtam a blogon, de már lehet Paypal-lal is fizetni náluk! VÉGRE! Egyéb hasznos információ: van olyan, akit sosem vámolnak meg, de ha biztosra akarsz menni, akkor ajánlom az én taktikámat: $23 körüli rendeléseket adok le, a súlyhatárra is figyelek, mert 1800 g alatt csak $4 a postaköltség. Inkább azt fizetem ki többször, mint a vámot, de azt hozzá kell tennem, hogy a holland vámosokkal rosszabbul járnék, mint a magyarokkal, azért megyek inkább a biztosra. 
Most vasárnap elszaladt velem a ló, majdnem $80 értékben rendeltem (ezt a novemberi 10% kedvezményt mindenképp ki akartam használni, ritkán van ilyen), de pár órán belül fel is adták a csomagokat, remélem, hamar megérkeznek, aztán jöhet a haul poszt :D (hogy fog utálni a postás... :D )


1. Real Techniques, Limited Edition, Deluxe Gift Set $29.99 LINK
A Real Techniques új szettet adott ki, ami tökéletes karácsonyi ajándék is lehetne. Sajnos a legtöbb ecset nekem már ebből megvan, de a készlet így is csábító :p
2. Real Techniques, Deep Cleansing Gel $8.99 LINK
Meglepődtem, amikor megláttam, hogy ecsettisztító folyadékot is készítettek a Real Techniques lányok, de nagyon örülök neki, hasznos dolog, több márkának is kellene ilyet gyártani.


1. Crystal Body Deodorant Spray $3.22 LINK
Nagyon olcsó, természetes anyagokból készült deo spray, ami nagyon népszerű az iHerb-en. KELL! :D
2. Derma E, Anti-Wrinkle Vitamin A Glycolic Mask $15 LINK
A DermaE márkát októberben fedeztem fel, amit vettem addig, az nagyon tetszik, így most is rendeltem pár dolgot. Ez egy maszk retinollal és AHA-val. Instant gyönyörű bőr.


1. E.L.F. Cosmetics, Made for Matte Lip Color Set, $10 LINK
Újdonság az e.l.f.-nél ez a 4-es készlet matt ajakrúzsokkal/ceruzákkal. 
2. EcoTools, Pure Complexion Facial Sponge $5.99 LINK
Arctisztító szivacs, amit én szerintem inkább a hátamra használnék, most ráférne egy jó kis bőrradírozás.


1. Nubian Heritage, Deep Treatment Masque, Indian Hemp & Tamanu, $11.99 LINK
Nagyon szeretem ezt a márkát, erre a hajpakolásra befizetnék.
2. Now Foods, Solutions, Castor Oil $6.87 LINK
Majdnem fél liter ricinusolaj ennyi pénzért? A Now Foods árai verhetetlenek.


1. Calbee, Snapea Crisps, Caesar $2.09 LINK
Az előző rendelésem alkalmával a sima borsó chips mellé betettem a Caesar verziót is kíváncsiságból, s az az igazság, hogy még az eredeti verziónál is jobban ízlik. Mostantól ezt is mindig újra fogom venni, imádom!
2. Nestle Hot Cocoa Mix, Rich Milk Chocolate Flavor, Fat Free $6.20 LINK
Télen must have: diétás forró csoki ital. :)


1. Neoteric Cosmetics Inc, Alpha Hydrox, Silk Wrap Body Lotion $11.23 LINK
Nem értem, hogyan kerülte el a figyelmemet ez a a testápoló, de legközelebb az enyém lesz. 12% AHA (így végülis bőrradír és testápoló egyben), szépek az összetevők, jó nagy flakon és nem is drága. KELL!
2. Thinkbaby, SPF 50+ Sunscreen $12.99 LINK
SPF50-es fizikai fényvédő szép összetevőkkel. Ritkán látni ilyet.


1. Andalou Naturals, Thinning Hair System $23.96 LINK
Októberben vettem már egy Andalou Naturals sampont és balzsamot, amik annyira bejöttek, hogy gyorsan kinéztem egy másik verziót is ettől a márkától, így találtam ezt a szettet.
2. Now Foods, Essential Oils, Tea Tree $5.96 LINK
Teafaolaj, hiszen annyi mindenre lehet használni!


1. Nature's Way, Alive! Multi-Vitamin $31.49 LINK
Szeretném már megtalálni a tökéletes multivitamint, az iHerb-ön ez a legnépszerűbb, de ha van tippetek, hallgatom! :)
2. Madre Labs, Omega-3 Premium Fish Oil $4.95 LINK
Vettem pár hónapja már omega 3 halolajat, de az nem kapszula volt, most inkább ezzel próbálkoznék. A szép bőr titka.


1. Twinings, Christmas Tea, Premium Black Tea $3.31 LINK
Karácsonyi tea az egyik kedvenc márkámtól! :)
2. Neoteric Cosmetics Inc, Alpha Hydrox, Oil-Free Treatment $12.95 LINK
10%-os AHA krém szép összetevőkkel, jó áron. Legközelebb az enyém lesz! :)

18 comments:

  1. Jó kis lista :) én is gyűjtögetek a kosaramba, de inkabb a jó bevált termékeket teszem bele. Viszont, erről megkérdezlek: Aztec Secret. Nagyon vacilalok, felek az égető érzéstől, tekintve, hogy érzékenyebb a bőröm. De páromon szivesen kipróbálnám, mert elég tágak a pórusai es hajlamos a miteszerre. Hallottal róla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt én is kinéztem már, csak most nincs készleten. Az agyagmaszkok már csak ilyenek, van egy kis égető érzés, de hamar elmúlik. Bármelyiket is választod, jót fog tenni a bőrének.

      Delete
  2. Szia! Nekem van már pár éve Aztec Secretem. Tényleg piros lesz a bőr kb fél óráig utána, de elmúlik minden nyom nélkül, pedig az én bőröm is érzékeny. Én csak este ajánlanám azért. Mondjuk én is mitesszerre vettem, mint már rengeteg mindent, de eddig semmi sem vált be. Azért jó kis maszk, én szeretem. Nekem a majdnem fél kilós van, de írtó nagy, csak arcra használva, szerintem évekig elég. Elég olcsó, szóval egy próbát megér, lehet nektek beválik tág pórusokra is, nekem inkább csak puhítja, meg simává teszi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönjük szépen, hogy megosztottad velünk, nagyon hasznos volt! :)
      A pórusok tisztítán tartásához nagyon jók az agyagmaszkok, főleg zsíros bőrre, de a mitesszer nehéz dió, én még bevetnék hozzá BHA-t és AHA-t is. Azok gondoskodnak róla, hogy ne tömődjenek el a pórusok.

      Delete
    2. Tényleg köszi :) Igen, igazad van, hogy BHA lenne a legjobb, de nem vagyok biztos benne, hogy rá tudom venni páromat a mindennapi fényvédőzésre. Az ilyen tisztítókat élvezi, sőt igényli, de a reggeli dünnyögős vitákat nem vállalom a fényvédők miatt :D rontani, esetleg maradandó hegeket pedig nem szeretnék okozni neki. Nehéz dolog ez :D

      Delete
  3. jajjjj Viki, bűnbe viszel újra! :D
    a Crystal deon felbuzdulva (a kamillás golyósa már két éve nagy kedvencem) ideklikkeltem és összeszedtem egy remek teás-nasis kis kosarat, holnap majd még lesek bele valami speckó forró csocsit, chai-t is.

    teljesen más kérdés, amit sosem tudok hol feltenni, Te végül rendeltél vmilyen puha téli vastag sálat ebayen, ha igen, melyiket és mennyire vált be? (mondjuk kaptam egy szépet a Stradivariusból és olcsó is volt, de vennék más színűben még szívesen)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, akkor ismered a márkát? Szuper. Megrendeltem a spray-t, kíváncsi leszek :)
      Jobb oldalt van nekem az a "mozgatható" ebay widget vagy nem tudom minek hívjam, ott keress már rá az őszi kívánságlistámra. Abban van egy sál a LED lámpák mellett, az élőben is jó nagy és puha :)

      Delete
  4. Viki! Hátmosásra én ezt a cuccot találtam, legközelebbi rendelésnél jön velem

    http://eu.iherb.com/Bass-Brushes-Body-Care-The-Original-Exfoliation-Skin-Towel-1-Skin-Towel/64761

    ReplyDelete
    Replies
    1. De jó, köszi szépen, ezt még nem láttam! :) Olcsó, legközelebb az enyém lesz! :D Köszi! :)

      Delete
  5. Micsoda lista lett ez, én is mentettem le egy-két dolgot a kívánságlistámba :)

    Viszont egy dolgot meg kell említenem: az a forrócsoki minden, csak diétás nem. Tele van cukorral, és ugye a cukor az, amiből a túlsúly keletkezik, nem a zsír. Nem hiába sikeres és népszerű a ketogén diéta, ami nagy hangsúlyt fektet a minőségi, telítetlen zsírsavak szervezetbe vitelére, illetve a a minél alacsonyabb szénhidrátfogyasztásra.

    Bocsi a kisregényt, de a majdnem-diabetológus énem átvette az irányítást a tetteim felett :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada! Ne haragudj, de hol látsz ebben a forrócsokiban cukrot? A szukralóz édesítőszer és nem cukor

      Delete
    2. A szukralóz és az aceszulfám-k (acesulfat potassium) is mesterséges édesítőszer, amik kozul a szukralóz cukoralkohol, tehát nem szívódik fel. Shame on me, hogy a tápnyag táblázatból néztem az információkat, és nem az ingredients alatt. Csak Magyarországon a szénhidrátok alatt feltüntetik, hogy van-e benne cukoralkohol, vagy sem.
      Aztán ne menjünk bele abba sem, hogy mennyire egészségesek a mesterséges édesítőszerek.

      Delete
    3. Köszönjük az "aggódást", de szerintem forró csokit az ember nem azért iszik, mert egészséges, hanem mert jót tesz a léleknek néha. :) A diétás szó sem jelent "egészségeset", nincs ebben a termékben semmi félrevezetés, azt kapja az ember, amire befizet. Egyébként nem magamnak vettem, nem csípem annyira a forró csokit, én teás vagyok (cukor, édesítő és citromlé nélkül, simán, de nem azért, mert diétáznék, ugyanis alapvetően egy zabagép vagyok :D ).
      Mi az, hogy "majdnem-diabetológus"? Annak készülsz? :)

      Delete
  6. Most akkor tele van cukorral, ahogy először állítottad vagy nincs? Nincs, szóval diétás.Senki nem iszik ebből literszám. A városi levegő, a rengeteg vegyszer , amit nap mint nap használsz, épp olyan ártalmas, mint a cukor. A mértékletesség legyen a kulcsszó.

    ReplyDelete
  7. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Csak én vagyok ilyen béna, hogy nem jövök rá, hogy hogyan tudnék Iherben Paypallal fizetni. Nekem egyszerűen csak a kártyás fizetést dobja fel. Mit tudnék tenni az ügy érdekében? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegnap rendeltem épp, úgy rémlik, hogy a kártyás fizetésnél oda van írva, hogy Modify vagy Edit vagy valami ilyesmi. Arra kattintva választottam ki a következő oldalon a paypal-t. De én már fizettem paypal-lal, első használatkor nem tudom már, hogy így volt-e vagy sem, de ott kell lennie valahol.

      Delete
    2. Én sem találom, hogy hol lehet paypal-lal fizetni. Mikor leadnám a rendelést, sima kártyással lehet csak, a Maestro meg nincs közötte. :(

      Eszti

      Delete
  8. Oké, megvan! Át kell állítani dollár alapú számlázásra és akkor ki lehet választani! :)

    Eszti

    ReplyDelete