OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, October 2, 2015

TonyMoly Bamboo Cool Water Soothing Gel 99%



Review: TonyMoly Bamboo Cool Water Soothing Gel 99% for the lazy girls! :)

Bambuszvíz egyedi csomagolásban Koreából: TonyMoly Bamboo Cool Water Soothing Gel 99% , a lusta lányoknak ;)

ENGLISH:
TonyMoly Bamboo Cool Water Soothing Gel contains 99% Damyang bamboo water which is rich in minerals (18) and amino acids, but I couldn't find the full ingredient list. The gel can be used for face and body too, has a nice scent to it, soothes, hydrates the skin. The cooling sensations makes this product the perfect body lotion for the summer but it's also great for lazy girls like me in other seasons as well: I don't like using rich body lotions, my skin is a bit oily, heavy creams never absorb quickly, that's why I'm interested in gels like this. I have finally found products I actually like (aloe vera and bamboo gels rock my life), this one has the cutest packing ever doesn't it? :) 300 ml, the bottle is huge, the gel absorbs easily, isn't sticky and the scent is moderate. I recommend it as a body lotion for people with oily and combination skin, for men too, I think they'd enjoy using it.

LINK:
TonyMoly Bamboo Cool Water Soothing Gel 99% JOLSE | ebay

MAGYAR:
TonyMoly Bamboo Cool Water Soothing Gel 99%-ban tartalmaz természetes bambuszvizet, amit a lenyűgöző Damyang (nézzetek képet róla, nagyon szép) szolgáltat :) Friss, hidratáló és nyugtató hatással bír ez a termék, amely ásványi anyagokat és aminosavakat is tartalmaz a bambusznak hála. Arcra és testre is használható, s bár vége van már a nyárnak, szerintem ezeknek a géles termékeknek továbbra is helyük van a polcainkon, főleg az enyémen! :) Sajnos én nem szeretek testápolót használni, csak a könnyű, hamar felszívódó krémeket szereti a bőröm (és én is), ezért mostanában az ehhez hasonló termékek érdekelnek. Van már egy, az aloe verás és tégelyes, a csomagolása ennek tehát praktikusabb és bambuszos kencém még soha nem volt, pedig nagyon népszerű, s persze a különleges forma is felkeltette a figyelmemet! :) Én csak testre használom, zsíros, kombinált bőrre ezek a gélek tökéletesek, de a szárazabbat nem fogja kellő képpen hidratálni szerintem. Könnyű, szinte színtelen zselé, hamar felszívódik, nem kell várni, az illata kellemes (az összetevőket sajnos nem találom), nyugtatja a bőrt és puhává teszi, s végre én is kenem magamat valamivel, aki eddig testápolóhoz túl lusta volt :D 300 ml és szerintem férfiak is tudnák értékelni az állaga és az illata miatt.


7 comments:

  1. szia! szerinted jó lehet terhességi striák megelőzésére? még nem kezdtem nőni, de nagy erőkkel keresek valami csodaszert már most:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Nem akarok hülyeséget mondani, mert még soha nem olvastam utána ennek a témának, de szerintem ez nem lenne magában elég, ráadásul a teljes összetevőlistát sem ismerem, szerintem nincs ebben annyi minden, hogy biztosan megelőzze ezt. Valami jó tápláló kence kellene, amitől puha, rugalmas lesz a bőr, de testápolásban annyira nem vagyok jártas :(

      Delete
    2. hát sajnos én sem.. sose használtam testápolót, mert nem volt rá szükségem. :)

      Delete
    3. Szia!
      Bocsi, hogy belekotyogok. Gazdag E vitaminos krémet keress, vagy olajat. ( olcsó verziónak a DM mama olaja jó, gyorsan beszívódik és nem lesz tőle minden ruhád büdös, mint a ..na nem jut eszembe, pedig mennyire utáltam. DM mama masszazskrém is gyorsan beszívódik, azt napközben is könnyen utánkenheted mikor húzódik a bőr. Drágább verzió a Clarins olajai. Minden cseppet megérnek. Természetes tipp: silicea gél. Patikában, gyógynövény boltban kapható, ez a anyag természetesen is jelen van a testünkben és ettől lesz rugalmas a bőröd és a szép a hajad :) Kívül-belül pótold az E vitamint, siliceát és nem fog berepedni a bőröd.

      Delete
    4. Nagyon szépen köszönjük a tippeket! :))

      Delete
  2. Nagyon nézegettem ezt is, mert iszonyat jól néz ki (ellenben a cucumber verzióval :D), de előbb megpróbálom elfogyasztani az aloe gélem. Most próbálkozom, hogy áttöltsem valamilyen fújós flakonba, mert ez tényleg sokkal kényelmesebb. Mindenesetre én is utálok testápolózni,elfelejtem, lusta vagyok, nem szívódik fel stb., úgyhogy már nem is veszek egyáltalán testápolót, mert úgyis a végén nekiajándékozom valakinek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha az uborkás flakon :D A rendes testápolókkal én is így vagyok, de ezekre a zselés cuccokra azért jobban rászánom magam szerencsére.

      Delete