OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, October 7, 2015

StyleKorean Haul | Missha, Su:m37, Innisfree, Banila Co. etc.



I'm really happy because I've received a huge package from StyleKorean! I can't wait to review all of the products!

Egy hatalmas csomag érkezett a StyleKorean webshoptól, tele izgalmas koreai termékekkel!

ENGLISH:
StyleKorean is a webshop selling Korean cosmetics, snacks and food. I was very excited when I saw the huge box and as you can see, my package contained many fantastic products! I've known most of the brands, many of them are my favourites such as Missha or Innisfree but now I can get to know some Korean high end brands too (Su:m37) or other popular ones e.g. Acwell, Banila co. or A.H.C. etc. It will take some time to review everything that's why I wanted to share a haul post first, now you can see what I'm using currently. So far, I'm very impressed by the lightweight but moisturizing Acwell cream, it's perfect for combination skin and has a very impressive ingredient list too. I'm totally obsessed with the Su:m37 Secret Programming Essence, it seriously does WONDERS to the skin. I've got 10 samples and I'm afraid my skin will be longing for the full sized bottle too :D The Missha Radiance pact is a gorgeous powder inside and outside, luxurious and great but I'm also happy to try out the Banila co Radiant CC cream (it was advertised by Jessica Jung if I'm correct) and some more Innisfree products.
StyleKorean provides great service, fast delivery, the items were wrapped perfectly and everything arrived safely. Reviews are coming soon! :)

MAGYAR:
A StyleKorean webshop régen HonestSkin néven futott, de azóta szinte mindent megváltoztattak: weboldal, név, dolgozók, kínált termékek stb. Aminek rendkívül örültem, hogy most már koreai kozmetikumok mellett még édességet, ételeket is találunk náluk! :p Az új koncepció és a weboldal is sokkal jobb szerintem, a mai posztban a tőlük kapott csomagot láthatjátok. Időhiány miatt biztos lesz pár dolog, amikről csak jövőre fogok írni, de addig is szerettem volna bemutatni azokat, amik izgalmasabbak. Kezdjük az Acwell arckrémmel, aminek nagyon örültem, mert olvastam már ezekről a krémekről, a világoskéknek szépek az összetevői, könnyű, de jól hidratál, mintha nekem találták volna ki! :) Természetesen a Missha púder csodaszép csomagolása egyből megfogott: kívülről és belülről is gyönyörű, ha nem tudnám, hogy Missha, azt hinném, valamelyik luxusmárkától van. Púdert minden nap használok, ez a 21-es szín elég világos, a por maga pedig nagyon finom, selymes. Az A.H.C. márkát eddig nem ismertem, de ez a szemránckrém egy álom, tökéletes az állaga az én korosztályomnak (30 leszek): gél és krém között van, ezért nagyon jól hidratál, de hamar fel is szívódik, a csomagolását pedig ennek is imádom! :) A legnagyobb örömöt viszont a Su:m37 Secret Programming Essence okozta, amiből ugyan csak mintákat kaptam, de régóta ki szerettem volna már próbálni egy igazi luxusmárka fermentált esszenciáját is. Ennek az összetevőlistája lenyűgöző, s már első használat után leesett az állam: fantasztikus dolgokat tud a bőrrel művelni! A Banila co. Radiance CC krémről hallottam már, hiszen Jessica Jung (ex Girls Generation) reklámozta anno, de akkor még az erős fedésű bb krémeket választottam inkább, most már vevő vagyok a könnyed CC krémekre is. Az Innisfree vulkanikus mitesszereltávolító tapaszaira is nagyon kíváncsi vagyok, illetve az Innisfree mézes ajakbalzsamba is beleszerettem a finom illata miatt, de van még itt két sampon+pakolás minta, illetve két arcmaszk is az NWF és az NMF márkáktól, viszont ezekben alkohol van, ha jól emlékszem, de majd meglátjuk, hogy milyenek :)
Ha valamiről érdekel titeket teszt "sűrgősen", akkor szóljatok, egyébként haladok a szokásos tempómban :) Linkeltem minden terméket:


24 comments:

  1. Viki, jelenleg Te vagy a legveszélyesebb a pénztárcámra. :D Apropó, nem tudsz véletlenül valami jó kis koreai highlightert, lehetőleg préseltet és nem folyékonyat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most fejből csak az jut eszembe, ami nekem is megvan, it's skin finish beam: olcsó, csodaszép a színe és cuki! :) De amúgy highlighterekhez nagyon értenek, szerintem nem lehet mellényúlni. Rózsaszínest és sárgásat is készít általában minden márka, van választék! :)

      Delete
    2. Köszi Viki, közben kinéztem egy Banilát, de ha szerinted mindegyik jó, akkor megveszem azt. :D Anyumnak meg rendelek karácsonyra egy Missha Night Repair szérumot, brutál akciós most, azt láttad?

      Delete
  2. omg!! I'll wait for the review of the cc cream!! *O*

    ReplyDelete
  3. Elárulod, hogy mi volt fantasztikus az Su:m37-ben? Mit tud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahogy felkentem, már érzetem is, hogy a bőröm puhább, rugalmasabb, "energiával teli" lett, komolyan nem tapasztaltam még ilyet más termékkel, ami egyből ilyen hatással lenne rám. Több, mint 80 fermentált összetevőt tartalmaz, nagyon izgalmasak tehát az összetevői. Használtam már több fermentált esszenciát (Missha, Cosrx, TonyMoly), de ez viszi a pálmát, az biztos. Sosem vettem még high end kozmetikumot bőrre, de ez eddig esélyes befutó. De írok majd tesztet is, ha elfogyott mind :)

      Delete
  4. Fantasztikus haul, nagy öröm lehetett, amikor megérkezett! Egy ilyen csomagnak bárki örülne, mindig annyira jó dolgokat válogatsz össze, hogy ami eddig eszembe sem jutott, arról most egyből azt gondolom, hogy milyen jó lenne beszerezni:D
    Nehogy félreértsd, mert egyáltalán nem rosszindulatú megjegyzésnek szánom, de az utóbbi időben feltűnt, hogy egy kicsit drágább termékeket rendelsz, persze sok olcsó dolgot is mutatsz, de mintha a korábbiakhoz képest inkább a 10-15 dollár feletti kategóriát látnánk viszont a blogon. Remélem ez azt jelenti, hogy emelkedett a fizetésed :D Az enyém sajnos nem, így csak csodálom pl. a gyönyörű Missha púdert, valami gyönyörű ez a kivitelezés! Jól látom, hogy ez most nem mattító, hanem inkább picit hidratál és fényt ad? Már nem tetszik a bőrömnek a Tonymoly Cotton Pact, kellene egy új púder így a hidegebb időkre.
    Egyébként ma jött meg hozzám a Missha M Magic Cushion, már nagyon várom, hogy otthon kézbe vegyem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azért azt ne felejtsük el, hogy Viki nem Magyarországon él, és Hollandiában jóval drágább az élet, mint itt. Értelemszerűen nem kereshet olyan keveset, mint nálunk az átlag. :) De annak csak örülök, hogy meggazdagodott. :D

      Delete
    2. Először is köszönöm, hogy ilyen kedvesen írtad le az észrevételedet! :) Viszont rossz hírem van: 4,5 éve blogolok, szerintem végigpróbáltam minden olcsóságot, s bár sminktermékből mindig jelennek meg pár dolláros cuccok, egy jó ideje engem inkább már csak a bőrápolással kapcsolatos kencék érdekelnek, azokból pedig véges a felhozatal.
      Igen, a 10-15 dolláros termékek vannak nálam túlsúlyban, amik ingyenes postázással kerülnek ennyibe, szóval szerintem így is szuper áron vannak, de ahogy írtam fent: hidd el, venném a pár dollárosat is, ha lenne még olyan, amit nem próbáltam és normálisak az összetevői! Ráadásul sok utánaolvasás alapján veszek csak termékeket, nem kockáztatok, ezért is nincs már nálam olyan teszt, ahol valami nem vált be, mert az már ritka, mint a fehér holló. Szerintem ez jobb taktika és olcsóbban kijön az ember, mintha venne kettő olcsóbbat egy áráért, aztán meg lehet nem válik be. Máshogy gondolkozom már, mint pár éve, csak azt akarom ezzel írni. Remélem sikerült megmagyaráznom, hogy miért van ez így és miért nem tudok ezen változtatni. Köszönöm a kommentet és legyen szép napod! :)

      Ildi: ha meggazdagszom egyszer, akkor viszlek magammal Koreába kifosztani a kedvenc márkáink boltjait :D Na, de ez valószínűleg csak a következő életemben lesz :( :D

      Delete
    3. Teljesen igazad van, nagyon jól állsz hozzá a vásárláshoz, szerintem pontosan ezt nevezik tudatos vásárlásnak. Valóban jó ideje nem olvastam nálad olyan termékről, amiről ne lett volna pozitív véleményed. Annak pedig külön örülök, hogy nem bántó kommentnek vetted a hozzászólást, tényleg nem volt benne semmi rossz szándék.
      Erre gyanakodtam egyébként én is, hogy a 10 dollár alatti kategóriából sajnos már nem tudsz nekünk újat és jót mutatni, egyszerűen elfogytak ott a lehetőségek, muszáj volt máshol keresgélned. Nem mintha nem mutattál volna épp eleget belőlük:)
      Lentebb még hozzátettem, hogy a 10 dolláros értékhatárt átlépve még így is 3-4ezer, max. 5000 forintos cuccokról beszélünk, ami még mindig nem a drágább kategóriába tartozik, pl. a COSRX hámlasztók és szérumok is 100 ml-ek ilyen áron, ami egy vicc, persze, hogy nem pénz érte, főleg, hogy mennyire jók.
      Sajnos csak magyar fejjel, magyar viszonylatban tudok gondolkodni, ezért tűnt fel a dolog, hiába tudja az ember, hogy külföldön más az élet, ami ugye bárkinek megadathatna, ha volna mersze/lehetősége kimenni, de azt is tudjuk, hogy sehol nincs kolbászból a kerítés:)
      Lényeg a lényeg: köszönöm a választ és teljesen érthetőek a nézeteid, sőt, követendő példának is nevezhetem, hiszen mennyi pénzt kidob az ember próba-szerencse alapon, ahelyett, hogy rendesen utánanézne a dolgoknak vásárlás előtt. Jó ideje már nagyrészt én is így vásárolok egyébként, nem is áll annyi felesleges kozmetikum a fiókomban, mint korábban. Mindig várom a tesztjeidet, haulokat, rossz dolgokat még nem láttam nálad, látod, sokszor írok is, kérdezek Tőled.
      Őszintén kívánom egyébként Neked és Ildinek is, hogy egyszer eljussatok Koreába, nagy élmény lenne számotokra, mi pedig csak még több hasznos poszttal gazdagodnánk:)

      Delete
    4. Onnan tudom, hogy tudatosan vásárolok, hogy míg régen mindig volt sok dolog, amit továbbadtam, mára már nincs semmi, amitől szívesen megválnék :D
      Egyébként én másra nem igazán költök, évente kb. kétszer veszek ruhát, azt is a téli vagy nyári leárazások körül, akkor is csak azt, ami fontos, káros szenvedélyem nincs, nem bulizok soha és még sorolhatnám. Meg persze tesztelésre is kapok dolgokat, az is segít.
      Nem keresek többet, mint a magyar átlag, egyszerűen csak fontosabb az, hogy rendbe tegyem a bőröm. Ahogy elnézem a blogokat, mások egy körömlakkra költenek annyit, mint én egy szérumra, kinek mi a hobbija, kinek mi fontosabb (én nagyon ritkán lakkozom a körmömet, leszoktam arról is).
      Tényleg örülök, hogy rákérdeztél, mert látod, sok dolog van a háttérben, amit az olvasó nem tud, nem sejti, de én mindig is ilyen voltam: mindig arra az egy dologra koncentrálok, csak arra költök, ami épp érdekel. Legalább a bőrápolás hasznosabb hobbi, mint a régebbi mániáim, pl. millió CD-t összevásároltam évekkel ezelőtt (de sok hasznuk van most, mindet M.o.-on hagytam amúgy is) vagy a sok smink, annak sem volt sok értelme :D
      Ok, kicsevegtem magam, bocsánat a hosszú kommentért, de nem szoktam az életemről írni, unalmas, de ha rákérdeznek, akkor leírok bármit, ami eszembe jut :D

      Delete
    5. Dehogy unalmas, legalább megtudunk néhány dolgot arról, aki a blog mögött van, tök jól esett, hogy megosztottál magadról pár személyesebb infót:) Változik az ember, idővel rájön, mik az elsődleges dolgok, és szerintem nagyon jó, hogy ezen átesünk, de azért kellenek a tinikori dilik is:) A fizetéséért mindenki megdolgozik, és arra költi, amire csak szeretné, szerintem sokan örülünk, hogy áldozol belőle a bőrápolásra:)

      Delete
  5. Az lemaradt, hogy persze a 3-4ezer forintos termékek még mindig nem a "drága" kategóriába tartoznak, elég csak egy gyógyszertári márkát, vagy egy PC-t nézni, csak hozzászoktam az 5-6 dolláros BB-krémekhez, stb. :)

    ReplyDelete
  6. Wow, such a rich and variety haul. I am eyeing on Banila CC cream, eager to see your reviews on Missha pact and Banila CC cream too. Your reviews are always so perfect :-)
    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, and I'll try to review everything quickly :)

      Delete
  7. Szia Viki, csak le akartam írni, hogy nagyon szeretem a blogodat, ha tehetem minden nap benézek, és olvasom a régebbi cikkeidet is (mivel nem túl régóta követlek, be kell pótolni az elmaradásomat). Már utazik felém több kence Koreából amit megrendeltem az ajánlásaid alapján. Most úgy várom a postást csomagokkal, mint a gyerekek a Mikulást! :) most a bőség zavarával kell megküzdenem, annyi termék van, annyi jóságról írsz, hogy válogatni és rangsorolni kell, hogy mi az amire szükségem van! Szerencsére nincs problémás bőröm, de ez szeretném ha így is maradna! Szóval köszönöm, hogy vagy, és ellátsz minket ajánlásokkal és tesztekkel! Legyen szép napod! Andi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! :) Köszönöm szépen a kommentet, nagyon jól esett :)
      Ó, én is imádok Koreából érkező csomagra várni, mindig izgatottan bontom fel, hiába tudom, mit rendeltem :D Van sok-sok ázsiai termék a blogon, a többség minden bőrtípusra jó, biztos találsz olyat, ami szimpatikus lesz :) A bőség zavarával ne foglalkozz (ismerem az érzést :p ), én úgy szoktam eldönteni, hogy mit vegyek, hogy átgondolom mi van fogyóban, mit kell mindenképp megvennem, lecserélnem, mi hiányzik a rutinomból, utána pedig persze jöhetnek az izgalmasnak tűnő dolgok. Pl. japán lotion vagy koreai esszencia: senki nem gondolná, hogy mindenképp meg kell venni, pedig ha egyszer kipróbálunk egyet, többet nem akarunk nélküle élni :D
      Remélem, hamar megérkezik a csomagod és belevetheted magad a bőrápolásba! :)

      Delete
  8. Viki, milyen most a fuvar ktg-ük?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Súlytól függ. Kb. 6 dollárnál kezdődik, aztán úgy emelkedik, ahogy több dolgot pakolunk a kosárba. Így tudják olyan olcsón adni a dolgokat. A free shippinget jobban szeretem magasabb árral, de végülis, ha nem veszünk nehéz cuccokkat, így jobban járunk.

      Delete
    2. Köszönöm, akkor azért ez is megér egy próbát :)

      Delete
  9. Engem az érdekelne hogy lehet-e mondjuk postán maradóra kérni vagy a postát beírni mint cím? Mert én nagyon sokat nem vagyok otthon csak estefelé...még azt sem tudnám hogy a munkahelyemre kérem mert minden nap másik helyre kell mennem így az sem fix...szóval mi van akkor ha ebayről rendelek vagy ebből a webshopból de nem találnak otthon? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha nem talál otthon a postás, akkor értesítőt hagy és később felveheted a postán, nem? Míg M.o.-on laktam, nekem mindig így volt. Azt nem tudom, hogy mit szól hozzá a posta, ha az ő címükre rendeled, még nem csináltam ilyet.

      Delete