OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, October 9, 2015

iHerb Wishlist | Kívánságlista



Szuper dolgokat találtam az iHerb-en, össze is állt a kívánságlistám, amit megosztok veletek, hátha hasznosnak találjátok, mert könnyű elveszni az iHerb tengerében! :D



Nem is tudom hány éve rendelek már rendszeresen az iHerb-ről, de most először írok szerintem kívánságlistát. Sok újdonságot találtam, amit eddig még nem fedeztem fel, de nagyon jónak tűnnek, s míg azon gondolkodom, hogy mit is rendeljek pontosan, addig elkészítettem egy posztot nektek, hátha ti is találtok benne olyat, ami érdekel titeket :)
A linkelt arcápolással kapcsolatos dolgok mind alkohol- és parfümmentesek, nagyon szép összetevőkkel. Úgy örülök, hogy egyre több ilyen van a webshopban!
Aki esetleg nem ismerné az oldalt: amerikai online bolt, főleg natúr termékekkel foglalkoznak, de van itt tulajdonképpen minden: étrendkiegészítők, sminktermékek, sminkecsetek, étel, ital, édesség stb. A minimum postaköltség 3-4 dollár, súlyfüggő, amit egyébként ki is ír az oldal, amikor a kosárba pakolgatjuk a dolgokat. Első rendelőknek jár $5-10 kedvezmény ($40 felett $10, alatta $5) a BIV421 kóddal. Csak bankkártyával (mastercard, visa, american express) lehet fizetni. Jó nézelődést! :)



1. Real Techniques Core Collection $17.99 LINK
Ez nem újdonság, de akárhányszor az oldalon járok, mindig kikötök a Real Techniques ecseteknél és találok olyat, amit szívesen megrendelnék a már meglévőkhöz :)
2. Derma E, Overnight Peel with 5% AHA $15.00 LINK
A DermaE termékeiről még Paula is pozitívan nyilatkozik (ami nála nagy szó...), s végre a csomagolást is pumpásra cserélték, így már tökéletes. Nagyon szépek az összetevő, 5% AHA-t tartalmaz a pH értéke 3, ezt mindenképp ki szeretném próbálni.

  


1. Derma E, Soothing Toner $12.40 LINK
Ha DermaE, akkor ezt a szuper tonikot is meg kell említenem (Paulánál ez is 5 csillagot kapott), nagyon szépek az összetevő, egy jó tonikra pedig mindenkinek szüksége van. A következő rendelésem szerintem tele lesz DermaE termékekkel :D
2. Derma E, Purifying Gel Cleanser $12.40 LINK
Ez az arctisztító újdonság, megfogott a szép összetevői miatt, 175 ml-es, nem drága, lemosóból pedig sosem elég, ez is kell <3

  


1. E.L.F. Cosmetics, Studio Matte Lip Color, Tea Rose $3.00 LINK
Az e.l.f. szép matt rúzsceruzákat is árul, ez a természetes szín nagyon tetszik, de van még sok más is.
2. Now Foods, Shea Nut Oil $6.99 LINK
Most látom, hogy a Now Foods már sheamagolajat is készített, erre is kíváncsi lennék!

  


1. ATTITUDE, Little Ones, 100% Mineral Sunscreen, SPF 30 $6.99 LINK
Fizikai fényvédő nagyon minimális és szép összetevőkkel, szuper áron, erre is jó lenne lecsapni! :D
2. Badger Company, Zinc Oxide Sunscreen Cream, SPF 30, Unscented $14.39 LINK
Másik fizikai fényvédő, amiről sok jót írnak. A tubus jó nagy, 87 ml, ahhoz képest nem drága. A szép összetevőket már meg sem említem. :)

  


1. Acure Organics, Moroccan, Argan Oil Treatment $11.05 LINK
Amik mostanában szintén nagyon érdekelnek, azok az olajok, ahogy ebben a posztban is láthatjátok, többet is összeválogattam. Ez az argánolaj az egyik befutó, szintén nagyon népszerű az iHerb-es vásárlók körében. Ősszel, télen nemcsak a száraz bőrűeknek, hanem mindenkinek jót tehet olajjal kiegészíteni az arcápolási rutint (pl. arckrémbe keverve azt).
2. Now Foods, Solutions, Sweet Almond Oil $3.81 LINK
Ha már olajról van szó, akkor a Now Foods szuper olcsó termékeit is meg kell említeni. Kipróbálásra a kisebb kiszerelések tökéletesek, de vannak majdnem fél literes flakonok is egyébként, ha pl. nemcsak arcra, de tesre, hajra stb. is szeretnénk ezeket alkalmazni.

  


1. Now Foods, Solutions, Certified Organic, Jojoba Oil $9.93 LINK
Az argánolaj mellett még a jojobaolajat is szeretnék beszerezni, ezek a kedveltebbek általában.
2. Madre Labs, Astaxanthin Serum $4.95 LINK
A MadreLabs Retinolos szérumomat nagyon szeretem, s mivel az astaxanthin összetevővel is elégedett vagyok, ki szeretném próbálni a MadreLabs verzióját, hátha ugyanúgy beválik, mint a retinolos.

  


1. Out of Africa, Shea Butter Hand Cream Set $10.01 LINK
Itt a hideg idő, ilyenkor gyakran használok kézkrémeket, ez az ajándékszett nagyon szimpatikus.
2. Aztec Secret, Indian Healing Clay $5.99 LINK
Érdekes termék, agyagmaszkot lehet belőle készíteni, ha vízzel összekeverünk egy keveset. Mindig is szerettem volna ilyesmit rendelni, az iHerben van több is, de ez a legszimpatikusabb. 

  


1. Sierra Bees, Organic Lip Balms, Variety Pack $4.95 LINK
Ajakbalzsam minden mennyiségben és ízben :D
2. Now Foods, Astaxanthin $12.73 LINK
Az astaxanthinnal nemcsak külsőleg, de belsőleg is jó lenne erősíteni a szervezetet, mert hihetetlenül hatásos. 

  


1. Yogi Tea, Detox, Caffeine Free $4.46 LINK
Detox tea, mert általában mindig rendelek egy-egy teát is - nálunk a boltban nem túl izgalmas a felhozatal, itt pedig rengeteg van.
2. St. Dalfour, Golden Mango Green Tea $3.32 LINK
Szintén sokak kedvence az iHerben.


1. Nestle Hot Cocoa Mix, Mini Marshmallows $2.00 LINK
Forrócsoki mályvacukorral, ami egyik rendelésemből sem maradhat ki. Legalább a pasinak is jut valami a csomagból :D Nagyon finom! :)
2. Calbee, Snapea Crisps, Lightly Salted $2.09 LINK
Ez pedig az én kedvencem: borsóchips. Imádom, mindig újra veszem.

14 comments:

  1. Életem első iherb rendelésére már szorgalmasan gyűjtögetem a pénzecskémet, de ezt a listát látván és kipécézvén azokat, amiket hozzáadok a wishlistemhez, szerintem sosem gyűlik össze annyi :D :D annyi csuda dolog van, jó cuccokat szedtél össze nagyon! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is szelektálok, mert hidd el, az eredeti kívánságlistám még ettől is hosszabb :D

      Delete
  2. Épp ma jött meg az iHerbes csomagom, a szokásos két hét helyett egy hónapig tartott, mire ideért. Sajnos épp valami szállítási akciójuk volt, és a sima airmail-es szállítás nem volt választható, csak a prémium változat, amit persze szépen meg is vámoltak... Azt esetleg tudod, hogy miért Hong Kong-ban adják fel a csomagot? Elég fura. Megrendeltem a retinolos és az Astaxanthin szérumot is, nagyon kíváncsi vagyok rájuk, köszi a tippeket! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha akció van a szállításra, akkor tényleg lassabban jön, de nekem 3 hét mindig a legolcsóbb postázási móddal. A magyar vámosok nagyon szemfülesek akkor :( engem sosem vámoltak még meg a hollandok amerikából érkező csomag miatt. Hong Kong??? Azt meg hogy? Nekem mindig az USA-ból jön :o Nem lehet, hogy oda ment véletlenül először? Ismerősöm járt úgy (nem ezzel a webshoppal), hogy a postás Hungary helyett valami másik H betűs országba küldte el a csomagot. Bár lehet, hogy már van Ázsiában is raktár akkor, ki tudja?

      Delete
    2. Eddig még én is megúsztam a vámot, a ragszám nélküli csomagokat nem szokták nézegetni. A csomagon a feladó címkén volt Hongkong, lehet, hogy tényleg van ott is raktáruk, mert eddig nekem is mindig az USA-ból küldték.

      Delete
    3. Tegnap éjjel leadtam egy rendelést, megnézem majd, hogy az enyém honnan érkezik, ezt sosem szoktam igazából figyelni, egyből nekiesek a doboznak és kibontom :D Tegnap már tudtam viszont Paypal-lal fizetni, annyira örülök, ez nagyon hiányzott az oldalról :)

      Delete
  3. Sajnos nekem is áfát és vámkezelési díjat kellett fizetni a csomagomra, de az a mangós zöld tea annyira jó, hogy gondolkodom az újabb rendelésen (persze a tea mellé becsúszna még pár cucc...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mivel $4 a postaköltség, ha nem nehezebb a csomagom 1850 g-nál, ezért két rendelést adok le egy helyett, maradok $25 alatti értéknél, és akkor tuti nem vámolnak meg. Talán ez egy jó tipp azoknak, akik biztosra akarnak menni. Hollandiában min. 20 eurora vámolnának meg (nem szoktak, de sosem lehet tudni), szóval így jobban megéri nekem, de nem tudom M.o.-ra mennyi a postaköltség.

      Delete
    2. Ez de jó ötlet, köszi! :)

      Delete
  4. Mindig csak nézegetem, de még nem mertem rendelni tőlük, pedig ahhh annyira jó cuccaik vannak!

    ReplyDelete
  5. 4 szer rendeltem már iherből mindig vámolási érték felett. 3x sima postával kértem,nem is volt gond sosem, az utolsó rendelésemkor viszont a dhl-es csomagküldés volt a legkedvezőbb áron.
    Sajnos fizetnem kellett kb 8000 ft-ot, úgyhogy dhl-t inkább ne válasszátok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vámostól függ sajnos, az én $50-os csomagom DHL-el itt volt 4 nap alatt és nem vámoltak meg, de írtam fent egy kommentben épp, hogy inkább két rendelést adok le $25 értékben és akkor tuti nem vámolnak meg. (vagyis átszámolom, hogy €22 kb. mennyi épp dollárban, az $25 szokott lenni). €22 alatt nem vámolnak meg a magyarok és a hollandok sem :) A postaköltség meg $4 csomagonként nekem, így teljesen jó.

      Delete
  6. Akartam írni, hogy a dermae termékek Magyaroeszágon is megrendelhetőek a vbfox.hu oldalról, vagy úgy is beadja, hogy dermae.hu. :) Erre az aha ra én is kìváncsu lennék hogy milyen.

    ReplyDelete