OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, October 24, 2015

iHerb Haul | Andalou Naturals, DermaE, Acure Organics


iHerb haul, mert régen volt már ilyen :) Két hete mutattam az iHerb-es kívánságlistámat, utána rendeltem is, a csomag pedig a következőket tartalmazta! :)

Az iHerb kívánságlistámról elég sok dolgot beszereztem, de közben találtam még mást is, így került pl. a dobozba az Andalou Naturals Argan & Sweet Orange sampon és balzsam. A márka arcra való termékeit nagyon szerettem, a sok pozitív vélemény és az összetevők alapján pedig úgy gondolom, hogy a hajam értékelni fogja ezeket az új termékeket :) Arcra való olajat mindenképp szerettem volna, az argán lett volna a befutó, de közben Paulánál olvastam, hogy mennyire jó a marula olaj, még kombinált bőrre is, így ezt választottam. Felfedeztem a DermaE márkát is az iHerb-en, s bár mást is akartam tőlük rendelni, de közben felemelték a lemosó árát és rendeltem Koreából AHA hámlasztót, így végül csak a tonikot vettem meg. Antioxidánsokat tartalmaz, nincs benne alkohol vagy parfüm, gyengéd érzékeny bőrre is, s ha még Pauláék sem tudtak róla rosszat mondani, akkor csak jó lehet :D A Yogi teák közül szimpatikus volt a Detox és a Skin Detox is, mind a kettőt kipróbáltam már, nagyon finomak! Sok egészségtelen dolgot eszem néha (zabagép vagyok), remélem ezek a teák segítenek kicsit. A borsó chips nem maradhat ki, de most az enyén sózott mellé a caesar verziót is megrendeltem, kíváncsi vagyok! A Marshmallow forró csoki, pedig szintén egy olyan dolog, amit minden egyes rendeléshez beteszek, így legalább a barátom is kap valamit :D Szuperül ment minden most is, mint mindig: másfél hét alatt ide is értek a csomagok - ha $50 felett rendelek, akkor inkább több részletre bontom, mert bár soha nem vámoltak meg, de ha egyszer a holland vámosnak kedve lenne hozzá, akkor az min. €20-25-ba kerülne, akkor inkább fizetem a $4-os postaköltséget (súlyfüggő egyébként, de nekem mindig ennyire jön ki, nem veszek nehéz dolgokat) kétszer, jobban megéri. Szeretem, ahogy bombabiztosan becsomagolnak mindent, semmi nem folyik ki, a chips sem tört össze még soha, csak pozitív a tapasztalatom továbbra is az iHerb-bel :)

LINK:

Első vásárlók egyébként $5 kedvezményt kapnak a BIV421 kóddal, ha $40 alatti értékben rendelnek, ha pedig felette, akkor $10 a kedvezmény. 

8 comments:

  1. Nálunk bezzeg már 30 dollár felett vámolnak. Hüpp. Ezért nincs is kedvem az iherben rendelni... A marula olajról meg még én sem hallottam, majd írd meg, milyen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mindenképp megírom, izgatottan vetem bele magam a termékek tesztelésébe, imádom az iHerbes rendeléseimet :p
      Egyébként €22 felett vámolnak itt is, mint otthon, azért írtam, hogy ha kettészedem és a csomag értéke nem több, mint kb. 23-24 dollár, akkor nem fognak megvámolni. Azt a + 4 dollár postaköltséget kibírom :)
      Jó hír, hogy a postaköltséget nem írják rá, tehát nem is számolják bele az értékbe. Ennyi tippem van, remélem segít, ha mégis megjönne a kedved egyszer :)

      Delete
    2. Ildikó! Én eddig mindig 50 dollár körül rendeltem iherbről és sima légipostával sosem kellett vámot fizetnem.

      Delete

  2. Szia! De, beleszámolják a postát is... ezt a vámos bácsi mondta a telefonban tavaly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Épp ezért írtam az előző kommentben is: nem számolhatják bele, mert nem írja rá az iHerb a csomagra a postaköltséget, számla nincs a dobozban, csak a termékek értéke van rajta mindig (az elmúlt kb. egy évben mindig így volt nekem).

      Delete
  3. A borsó chips nekem is nagyon bejön, de nálam valami bibi van, mikor beteszem a kosárba, mert ott valami őrült nagy súlyt ír ki rá, és ezért kapásból megduplázódik a szállítási költség. Nem értem, mi lehet a gond, és annyira fincsi, hogy mindig szomorú vagyok, mikor le kell mondanom róla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 93 g-nak kellene lennie. Én mindig a legolcsóbb postázási módot választom (airmail, azt hiszem) és próbálok 1850 g alatt maradni, akkor nem szalad fel a postaköltség az egekbe. Úgy sajnálom amúgy, hogy nálunk nem kapható ez a chips :( Pont most fejeztem be az egyik csomagot, mert volt még benne egy kicsi, de a kommentedet olvasva gyorsan elő is vettem :D Remélem a ceasar verzió is jó, az lesz a következő áldozatom :D

      Delete
    2. Fél kiló, most újra megnéztem. A valódi súly tényleg 93 g, de a shippig weight -re 1.07 lbs-t (0,49 kg-ot) ír. Nem értem, miért. Ez lehet országfüggő? Úgy látszik, le kell mondanom róla. :D Neked azért jó étvágyat hozzá! :)

      Delete