OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, October 16, 2015

EBAY WISHLIST | Koreai & Japán Szettek



Szuper koreai és japán szetteket találunk az ebay-n is, ezek közül válogattam: van minden vegyesen, a pár dollárosoktól a high end márkákig.

IMÁDOM az ajándékszetteket, mert így sok-sok terméket ki tudunk próbálni, illetve a teljes méretűekhez mindig jár valami ajándék vagy kedvezményesebb így, mintha egyesével vennénk meg őket. A koreai és japán márkák szerencsére szintén így gondolkodnak, millió szett van az ebay-n, a - szerintem - érdekeseket pedig összegyűjtöttem ebben a posztban, hátha hasznosnak találjátok! :)

Nektek melyik szimpatikus? :)


1. Missha Time Revolution Starter Set $56.68 EBAY LINK
A Missha híres esstenciája megújult idén, ehhez jár most egy teljes méretű tonik és a két termék mini változata is. A kívánságlistám első helyén áll, nagyon szeretném <3
2. ETUDE HOUSE Age Defense Skin Care Kit $6.36 EBAY LINK
Az Etude House a mini szettek koronázatlan királynője, ez a vonal pedig a ráncmegelőzésre helyezi a hangsúlyt.

  
1. IOPE Whitegen Skin Luminous VIP Special Gift Kit $13 EBAY LINK
Az IOPE már egy high end márka, az a pár termék, amit eddig próbáltam meggyőző volt, így jöhet még több is! :D 
2. INNISFREE Eco Science Skin & Lotion Samples $4.55 EBAY LINK

  
1. TONYMOLY Floria Nutra Energy Skin Care Set $29.79 EBAY LINK
Ó, ez a Nutra Energy vonal nekem nagyon bejött, ebben a dobozban két teljes méretű termék van és azok mini verziója.
2. ETUDE HOUSE Loving Days Blooming Love Fragrance Kit $7.24 EBAY LINK


1. MISSHA Time Revolution Best Seller Special Gift Set $62.89 EBAY LINK
A szérum már megvan teljes méretben (fantasztikus), de ettől függetlenül mindig megdobogtatja a szívem ez a szett, ha meglátom :)
2. Hada Labo Sensitive skin Trial Kit $14.14 EBAY LINK
A japán Hada Labo érzékeny bőrre való termékei mini méretben, egy csomagban (tényleg szépek az összetevők!)

  
1. ETUDE HOUSE Moistfull Collagen Skin Care Sample Kit  $11.65 EBAY LINK
Az Etude House Moistfull Collagen vonala annyira népszerű, hogy már több kiadást is megélt, én is próbáltam az arckrémet, megértem, hogy miért kedvelik annyira.
2. HERA White Program Kit $19.50 EBAY LINK
Egy újabb high end márka Koreából, akiktől még soha nem próbáltam semmit, de ezen változtatni szeretnék :)

  
1. Etude House Loving Days Body Set $26.98 EBAY LINK
Az Etude House a stílusos testápolásról sem feledkezett meg, cuki ez az ajándékszett is :)
2. IOPE Bio Retinol Super Vital Anti-aging Kit $16.85 EBAY LINK
Megint az IOPE, mert mikor megláttam, hogy ebben a szettben a híres Bio Retinol is helyet kapott, akkor tudtam, hogy ez nekem KELL! :D

  
1. Etude House Dust Cut Skin Guard Kit $7.09 EBAY LINK
Tavaly nyáron jelent meg a Dust Cut vonal, ami megvédi a bőrt a környezeti ártalmaktól, szennyeződéstől stb.
2. The Face Shop Myeonghan Miindo Hwan Saeng Go Gold $14.94 EBAY LINK
Csodaszép ajándékszett a The Face Shop-tól <3

  
1. Shiseido Aqualabel White Up Set $17.52 EBAY LINK
A japán Shiseido is a kívánságlistámon van természetesen, ez a whitening szett.
2. Shiseido Aqualabel Set Moisture Kit $17.52 EBAY LINK
Ez pedig a hidratálóbb Moisture szett.

  
1. MISSHA Near Skin Inner Moist Special Gift Set $44.99 EBAY LINK
A Missha Near Skin vonala pár hónapja jelent meg tele izgalmas termékekkel, ez a szett pedig csodaszép.
2. Hada Labo shirojyun skin care set $19.95 EBAY LINK
A japán Hada Labo a kedvenc japán márkám eddig, imádtam mindent, amit eddig próbáltam. Ebben a szettben 4 termék van: arclemosó olaj, habzó lemosó és a whitening vonalból két lotion (arbutinnal, ami tényleg egy hatásos összetevő).

  
1. IOPE Moisture Intense Special gift set $7.19 EBAY LINK
2. Etude House Skin Mal:gum Sample Travel Kit $4.59 EBAY LINK

  
1. LANEIGE Perfect Renew Trial 5 Kit $15.99 EBAY LINK
Egy másik koreai high end márka, amire kíváncsi lennék, de természetesen kezdetnek csak mini termékeket néztem ki :p
2. The Face Shop The Therapy Anti-Aging Formula Special Kit $17.50 EBAY LINK

  
1. Etude House Like 20 Skin Care Travel Kit $11.98 EBAY LINK
2. CLIO Waterproof Brush Liner #Kill Black + Make Up Away Cleansing oil $9.98 EBAY LINK


1. The history of Whoo Chungidan Hwa Hyun Special Gift Set $29.99 EBAY LINK
Szerintem a leghíresebb és népszerűbb koreai luxusmárka a The History of Whoo, akik egyébként olyan csodaszép ajándékszetteket gyártanak, hogy álmodni sem tudnék szebbet. Ebben csak 3 termék van: esszencia, szemkörnyékápoló és arckrém.
2. O HUI Miracle Moisture Miniature Kit $15 EBAY LINK
Az O Hui-t az örök fiatal Kim Tae Hee reklámozza, azért figyeltem fel a márkára, de még nem volt a termékeikhez szerencsém.

4 comments:

  1. Imádom a szetteket, annyira cukik és utazáshoz is mindig pont jó méretűek!
    Az Etude House Age Defense szettje megvan, de még nem használtam, a törzsvásárlói kártyámhoz kaptam ajándékba. Még gondolkozom, hogy megtartsam, vagy továbbadjam.
    Az Aqualabel kék szettjét még a nyáron használtam el, nekem annyira nem jött be, a piros szettből pedig csak a hidratálót próbáltam (az én csomagomban volt egy minitermék belőle az egyik termék helyett), viszont az nagyon durván zsíros volt, kb. mintha vazelinből lett volna az egész. :(
    A Face Shop gyönyörű lila szettjére még nyáron csaptam le Jolse-n (talán ott picivel olcsóbb, mint ebayen), valakit karácsonyra fogok vele meglepni, de tényleg nagyon szép, mint egy kis ékszerdoboz.
    A Hada Labo szett viszont megy a kívánságlistára, végül teljes méretben egy Gokujyun szettet vettem meg, és nagyon meg vagyok vele elégedve, úgyhogy jöhet a többi vonal is! :)

    ReplyDelete
  2. Ez után a poszt után döntöttem el, hogy kell nekem valamilyen koreai kozmetikum ;)
    Tudnál ajánlani valamit?
    24 éves vagyok, világos bőrű, nagyon szeplős. Arcbőrömet normálnak mondanám,se nem száraz, sem nem zsíros és még pattanásom is csak ritkán van.
    Viszont egy problémám van, amire eddig nem találtam megfelelő krémet, nagyon hajlamos a bőröm a kipirosodásra. Ha már csak egy kicsit is meleg van, vagy hideg az egész arcom tiszta piros lesz, és az alapozó se fedi el.
    Ha esetleg erre tudnál mondani valami tuti krémet, azt megköszönném ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ugye nem rosacea? Bár ha az, ha nem, akkor is csak azt tudom mondani, hogy a potenciális irritáló összetevőket kerüld el pl. alkohol, parfüm. Antioxidánsokban gazdag termékeknek mindenki bőre örülne, pl. a C21.5 C vitaminos szérum nem szimpatikus? Vagy a mizon ultra suboon krém? Az kis egyszerű, de gyengéd hidratáló. Egyébként a barátomnak is ugyanez volt a problémája, csak úgy kipirosodott a bőre sokszor, de mióta gyengéd az arclemosója (és ph 5.5-ös), használ fényvédőt (Kiss My Face, írtam már róla a blogon) és még a COSRX BHA-t is használja (erről is írtam, a fenti keresőbe írd be a blogon és megtalálod :) ), azóta gyönyörű a bőre, de az ővé pattanásra is hajlamos, a tiéd nem, szóval a BHA nem szükséges, de egy jó fényvédő, arclemosó, antioxidáns szérum vagy nyugtató arckrém mindenképp kell szerintem.

      Delete
  3. I love winter time. This is the time to shop for skincare and makeup sets. I am eyeing on Iope whitegen kit. Which ones you plan to buy?

    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete