OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, September 6, 2015

Wishlist | Hatalmas Ebay Kívánságlista Szeptember 2015



Ebay Wishlist | Előző hónapban kimaradt (most először fordult elő :o ), ezért a szeptemberi ebay kívánságlista hosszúra sikerült és tele van mindenféle cukisággal! :) 


1. Tolltartó EBAY LINK $6.64
Ezek a színek! Annyira szépek ezek a fém tolltartók!
2. Cicás neszesszer 4 színben EBAY LINK $1.99
Ennek sem lehet ellenállni, hihetetlenül cuki, kell!!! :D

  
1. Táska EBAY LINK $8.68
Valamiért megfogott ez az egyszerű, de nagyszerű táska.
2. Cicás óra EBAY LINK $2.20
Elég sok cicás dolgot találtam, ahogy elnézem a posztot, sebaj, cukik ezek az órák is! :)

  
1. Billentyűzet iPad Air-hez EBAY LINK $18.79
Tablethez, iPadhez nagyon hasznos egy billentyűzet, szerencsére az ebay-n mindenhez találunk kiegészítőt.
2. iPad tok EBAY LINK $13.99
Van itt pár iPad tok, ami egyszerűen gyönyörű!

  
1. 6x koreai levélpapír & boríték szett EBAY LINK $17.99
De szerettem azokaz az időket, amikor sok levelezőtársam volt, magyar és külföldi egyaránt. Akkoriban persze imádtam az ilyen szetteket. Ez koreai, ebben 6 különböző szett található.
2. Japán levélpapír, boríték, matricák szett EBAY LINK $3
Ez pedig egy szett Japánból, szintén szépséges :) Mind a két eladónak van még több ilyen terméke.

  
1. Gyűrű EBAY LINK $0.99
Egyszerű, de szép szerintem.
2. Matricák EBAY LINK $1.69
Matricák, amiket akár így, fényképhez is fel tudunk használni, ötletes.

  
1. Sapka EBAY LINK $1.99
Ez a sapka milyen édes! :)
2. Füllhallgató rendező EBAY LINK $0.99
Minden alkalommal kínlódom a kábellel, amikor előveszem a táskámból (zene nélkül nem megyek sehova! :D ), nem értem, miért nem vettem még egy ilyet :D

  
1. Hibajavító EBAY LINK $0.99
Cuki hibajavítók is vannak ám itt! :)
2. Táska 3 színben EBAY LINK $17.99
Feketében is kapható ez a táska!

  
1. Határidőnapló/napló EBAY LINK $4.98
A határidőnaplók a mániáim, ezek tökéletesek <3
2. Pandás lámpa EBAY LINK $11.63
Mindig találok valami cuki lámpát ebay-n, de a pandához még csak most volt először szerencsém :)

  
1. Szemmaszk EBAY LINK $0.82
Ezek a szemtakarók is hihetetlenül édesek! 
2. Nyuszis matricák EBAY LINK $0.95
Mert matricából sosem elég! :p

  
1. Füzet EBAY LINK $6.73
Ez a füzet vastagabb, egyszerűbb, de így is cuki :)
2. Füzet EBAY LINK $0.99
Ezek pedig vékonyabbak, de hihetetlenül édesek! :)

  
1. Sticky note EBAY LINK $0.99
To do listákhoz tökéletesek, három féle verzióban kapható.
2. Kötény EBAY LINK $1.87
Sosem használok kötényt, de ami ennyire cuki, annak nem lehet nemet mondani! :D

  
1. Fali "akvárium" EBAY LINK $4.98
Szuper ötlet: falra akvárium, nagyon szép dolgokat lehet alkotni vele.
2. Cicás zokni EBAY LINK $3.50
Még több cicás dolog... Zokni, miért ne? :)

  
1. Sál EBAY LINK $2.23
Imádom az ilyen sálakat, szinte mindig van a nyakamban egy! :)
2. Matricák EBAY LINK $1.15
Mondtam már, hogy szeretem a matricákat? :p

  
1. Matrica EBAY LINK $0.99
Nagyon szépek, csajosak :)
2. 5 db Washi tape EBAY LINK $2.99
A washi tape egy fantasztikus dolog, ebay-n van rengeteg olcsón, itt ötöt kapunk ennyiért.

  
1. iPhone telefontok EBAY LINK $1.29
Nagyon tetszenek ezek a tokok is, bár van millió ebay-n, de ezek a virágminták most megfogtak.
2. Táska EBAY LINK $8.19
Ezen behalok, nagyon jó :D


1. Japán Kit Kat Apple Pie EBAY LINK $8.49
A japán Kit Kat és az a rengeteg íz, amiben kapható, elképesztő! Ez almáspités
2. Japán Kit Kat Halloween Pumpkin Pudding EBAY LINK $6.99
Ha pedig jön a Halloween, akkor legyen egy ilyen is :D


1. Unikornis papucs EBAY LINK $12.99
Olyan jót mosolyogtam, mikor megláttam, cuki :)
2. Lunch box EBAY LINK $3.64
Ezek a dobozok még mindig nagyon tetszenek, a rózsaszínnek vagy a sárgának jönnie kell, nincs mese! :)

7 comments:

  1. cicás neszeszerem van. annyira ócska anyag, és nagyon hibásan van megvarrva. az csalódás volt. viszont cuki. egyenlőre még bírja, de szerintem nem lesz egy tartós darab. sajnos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyszer volt olyan, hogy hibásan volt valami megvarrva, kértem másikat, küldték is egyből :)

      Delete
    2. rendesek voltak akkor :) ennyi pénzért viszont nem replikázom. nem vártam csodát.
      a füles sapkával én is szemeztem, még gondolkodom rajta. :)

      Delete
  2. Chi mindenhol ott van! <3
    Fülhallgató pöcök, bento box és óra nekem is mindenképp kell, de majd a sálat is megnézem gépről (meg barátnőnek az eccás mamuszt is). Tudtam, h nem szabad megnyitni! 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah és a csocsi, azt is meg kell már kóstolni!
      Japán nyammok közül az én favoritom a peanutbutteres mochi, annál nincs finomabb. ^^

      Delete
  3. Ó, te jó ég, már megint megnyitottam ezt a bűnös posztot :PPP
    Az összes sziszás dolog jöhet, annyira de annyira cukkerek! :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  4. Unicorn slippers and eye lash case is super cute. I enjoy to see your ebay wishlists. Very unique. :-)


    ReplyDelete