OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, September 23, 2015

JOLSE HAUL | Koreai Termékek



Getting ready for autumn with some Korean products! Missha, the Saem, Innisfree, Etude House etc.

Koreai termékek, amivel kicsit őszre hangolódhatunk! :) Missha cushion, the Saem matt rúzs, Etude House, Innisfree stb.

ENGLISH:
I'll review all of these products but I love hauls, so here's mine + my first impressions :) 
I'm definitely ready for autumn, but my makeup bag needed a little bit of upgrade. The Missha Magic cushion has been very popular since its release and now I understand why. This bb cream is perfect: #21 is a beautiful shade for fair skin, the coverage is medium, the packaging is gorgeous and it makes pores and wrinkles disappear. I wasn't obsessed with cushion foundations but this one is just lovely! Matte lipsticks are great for fall and the Saem knows it too: the new darker shades are very pigmented, beautiful and long lasting as well. I chose 05 Red Marmer because usually I go for pinks and now I wanted something different. Innisfree has two new bronzers (Mineral Shading), I chose the darker one which is perfect for fair skin, the colour is very natural, I just wish there were more shades available! As I watch a lot of K dramas and I'm into K pop too, I see how Koreans do their makeup and I'm in love with their ideas! I'd try to copy them but I need some tools first, for example the Etude House Shine Volumer: according to Koreans if you use highlighter under your eyes then you'll look younger and innocent. I need to get used to it but I'm loving the result so far! :) I haven't tried it yet but the Koelf eyebrow fixer promises long lasting eyebrows. This kind of products are popular, I wonder how good this one is. Links are below!

MAGYAR:
Általában bőrápolással kapcsolatos dolgokkal vannak tele a Koreából érkező csomagjaim, de most inkább a sminktermékek dominálnak. Talán az évszakváltás az oka, de megjött a kedvem a sminkeléshez! :) A Missha cushion a megjelenése óta foglalkoztat, a rengeteg pozitív teszt rá is tett egy lapáttal, de az az igazság, hogy abszolút nem bántam meg, hogy megrendeltem, ez egy álom! A 21-es színt választottam, ez az én nagyon világos bőrömre tökéletes, a fedése erős közepes, félmattra szárad, a pórusokat, ráncokat pedig olyan szépen eltünteti! A csodaszép csomagolását is imádom, eddig nagyon boldog vagyok vele. A the Saem nagyon szép matt rúzsokkal jött most ki, őszre tökéletesek ezek a sötétebb színek. Az enyém a 05-ös, gyönyörű, pigmentált, nagyon tartós, igazi minőségi termék, K pop rajongók a Shinee miatt is ismerhetik a márkát, a fiúk is reklámozták már az Eco Soul rúzsokat :) Mivel az Urban Decay bronzosítóm a végét járja, ezért utánpótlásként az Innisfree-től választottam az ásványi bronzosítók közül a sötétebbet, ami egyébként világos bőrre tökéletes, szép a színe, nem narancsos, ezzel is teljesen elégedett vagyok. A koreaiak egyik sminktrükkje, hogy folyékony highlightert tesznek az alsó szempillák alá, amitől fiatalabbnak tűnnek, ehhez pedig külön termékek is léteznek, az Etude House Shine Volumer ilyen (Dreaming Swan kollekcióból). Másokon imádom, magamon még kicsit szokni kell, de hatásos, ez tény! :) A tartós szemöldököt ígérő tollak feltűnően népszerűek most (ki ne szeretné lerövidíteni a reggeli készülődési időt?), én a Koelf márkától választottam egyet, kíváncsi leszek, hogy tényleg napokig megmarad-e! :) A minták és a fátyolmaszk pedig meglepetés volt, mint mindig. Mindenről lesz majd részletes teszt is, de addig is szerettem volna az első benyomásról írni, mert megint nagyon elégedett vagyok a termékekkel, megérdemlik, hogy többször írjak róluk! :)

Missha M Magic Cushion SPF50+ PA+++ JOLSE | ebay
the SAEM Eco Soul Kiss Button Lips Matte JOLSE | ebay
Innisfree MINERAL SHADING JOLSE | ebay
Etude house Dreaming Swan Shine Volumer  JOLSE | ebay
Koelf 8 Days Eyebrow Fixer JOLSE | ebay


14 comments:

  1. This is one big DROOL WORTHY Haul yummmmmmmm
    xx
    Maliha Rao / Red Alice Rao

    ReplyDelete
  2. Ó jaj annyi külföldi youtubernél láttam ezt a Misshás "alapozót", nagyon vágyakozok rá:S:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eddig nekem nagyon tetszik, most kicsit Missha lázban is égek, jó dolgokat fogtam tőlük ki újabban, így megint érdekel a márka :D

      Delete
  3. A Missha Magic Cushion nekem annyira nem jött be. Egyrészt a bakterofóbia kijött rajtam, akármikor ránéztem. :D Másrészt meg rajtam rettenetesen átfényesedett és csúszkált. A színe meg közvetlenül feltevés után a finishe gyönyörű, de nekem az nem játszik, hogy folyton igazgassam. A Gosh alapozóm után sokkal szívesebben nyúltam, így végül elajándékoztam. Ismered amúgy a Gosht?
    A többi sminkcuccról viszont írj! Most én is rákattantam a sminkelésre, hogy megjött az ősz. :))) Olyan jó, hogy vagy nekünk és felfedezed a szupi újdonságokat! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azon már túltettem magam, úgysem használok én egy ilyet sokáig, a másik cushion alapozómat (A true) is cseréltem már. Tökre tetszik egyébként, hogy cserélhető a belső rész, mondjuk nem tudom, hogy ez is?
      Nekem csak a homlokom fényesedett, de azt úgyis lepúderezem. A színe viszont nekem olyan jó és a finish, jaj szerelmes vagyok :D Gosh, persze, ismerem, dán drogériás márka, mondjuk az itteni boltok többségéből már kivonult, nem is baj, nálunk túlárazott volt nagyon (mondjuk itt mi nem...). Vannak jó termékeik amúgy, mondjuk alapozóból csak egyet próbáltam, de az nem nekem való volt. Te melyiket használod?
      Nyáron semmi kedvem nem volt sminkelni, de most már nem olvad le rólunk semmi, lehet élvezni a sminkelés eredményét :D

      Delete
    2. Gosh Xceptional, nagyon megszerettem. Nagyon természetes, ennyire nem fényes, mint a missha cushion, de nem is matt. Amúgy de, lehet venni ebbe a cuchionbe is refillt, ha erre gondoltál. :)
      Én is élvezem most a sminkelést, nyáron csomószor csak a szemöldökömet húztam át, és semmi mást, de nálunk rettenetesen meleg volt, és alig bírtam. Ezt az időt viszont szeretem nagyon! :)

      Delete
    3. De abban van alcohol denat (igaz a végén), azt hittem ilyesmit nem használsz. Vagy nem jónak néztem az összetételét? (fekete tubusos)

      Delete
    4. De a végén van alkohol, azt bevállalom. :) Az elején ne legyen, de a blogomon is ezt szoktam írni amúgy. Viszont most van a Feelunique-on 30% akció a Bare Minerals Ready Foundationre. Összehasonlítanád nekem légyszi ennek a Misshának a színét a Ready R130 Golden Fairrel? Szerinted ha a Missha Cushionból a 21 jó volt színben, akkor az R130 jó lenne? Nagyon köszi! :))

      Delete
    5. Á értem, nem olvastam még ezt nálad, ezért is lepődtem meg, hogy a Gosh alapozón meg a múltkor a Missha cushion-ön is, mert abban meg parfüm van, de utolsó helyen, annyi nekem is belefér.
      A Missha 21 szerintem semleges színű, tehát se nem sárga rajtam se nem rózsaszín vagy, ezért is szeretem, természetesnek tűnik. A BM 130 sárgás, és egy kicsit világosabb is. Ezért kentem alá mindig a PC mattító fényvédőt, mert az meg kicsit túl sötét nekem, így a kettő kiegyenlítette egymást. A reptéren néztem a BM-től a 170-est, az színben meg nekem egy picit talán túl sötét lenne, a kettő közé esem, ami pont a Missha 21, csak ők meg nem nagyon készítenek sárgás színt. Na, remélem ez segített egy kicsit és nemcsak jól összezavartalak :D

      Delete
    6. A Goshnak rosszul volt fent az inci-je, ahol néztem. Itthon láttam, de igazából lehet, ha előbb látom, akkor is megveszem, az INCI végén az elvileg nem gáz már. A parfümöset nem szeretem, idegesít is, és a kémiai fényvédőt sem bírom, plusz bakterofób vagyok, csak annyira akartam egy cushiont. :D :D Amúgy kb. 2-3szor használtam, és Giginek ajándékoztam.... Ennyit rólam. :D Ennyire nem nekem való dolgot szerintem évek óta nem vettem magamnak....
      Egy BareMinerals kompaktot úgy szeretnék, de lehet, hogy kihagyom. Szerintem a legvilágosabb még nekem is világos lenne, a 130 túl sárgásnak tűnik... De azt nem hiszem, hogy túl világos lenne. A neutral tónust szeretem én is, de a 170-est néztem és az meg nekem is sötét lenne. Amúgy ez a bajom az Originalssal is, hogy a fairly light picit sötét most már, és félek, hogy az eggyel világosabb meg túl rózsaszín lenne... Pedig azt imádom.

      Delete
    7. Oh és persze nagyon köszönöm a segítséget! :)))

      Delete
  4. Wow, lots of Korean beauty goodies. I am eagerly waiting for your reviews on Missha cushion and the matte lipstick.

    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I also just ordered from Jolse and I also bought the Koelf eyebrow thingy xD is it good? How fast did they ship out your order?

    ReplyDelete
  6. I also just ordered from Jolse and I also bought the Koelf eyebrow thingy xD is it good? How fast did they ship out your order?

    ReplyDelete