OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, September 2, 2015

EBAY Wishlist | Koreai és Japán Kívánságlista


Megint ebay-n garázdálkodtam, aminek ez a kívánságlista az eredménye. Sok-sok izgalmas bőrápolási termék (parfüm- és alkoholmentesek), néhány sminktermék Japánból és Koreából. 

Ez a poszt tele van olyan (főleg bőrápolási) termékekkel, amik most izgalomban tartanak. A többségük japán, mert ezek között sokkal egyszerűbb olyat találni, ami parfüm- és alkoholmentes. Amint láthatjátok, most mindenképp szuper fátyolmaszkokra vadásztam, mert a tegnap bemutatott OST vitaminos maszk nagyon jó hatással volt a bőrömre, szóval most belevetettem magam a témába :) Ezeken kívül még kíváncsi vagyok a koreai high end márkákra, van is egy eladó ebay-n, aki a legnépszerűbbekből mintákat is árul, s ahogy elnéztem, a SU:M37 az, ami a leginkább közel áll hozzám és akik inkább kerülik az alkoholt és parfümöt, első kőrben tőlük néztem ki ezt-azt.


1. TOO COOL FOR SCHOOL Hot Girl Lash EBAY LINK $3.48
Színes koreai spirálok nagyon olcsón. Annyira bírom egyébként ezt az eladót, olyan sok terméke van jó áron.
2. COSRX AHA/BHA Clarifying Treatment Toner 150ml EBAY LINK $11.35
Lassan mindent megveszek már ettől a márkától... :) Nagyon ráéreztek arra, hogy itt az ideje kedvező áron nagyon szép összetevőkkel rendelkező termékeket a piacra dobni. Eddig minden bevált tőlük, most ezt a tonikot néztem ki, mert elfogyott a Benton Aloe BHA tonikomból a második flakon is, de most kísérletező kedvemben vagyok :) Nagyon szép összetevői vannak (alkohol- és parfümmentes), az AHA és BHA értéke pedig 0.1%.


1. BENTON Snail Bee High Content Mask Pack 5pcs EBAY LINK $10.25
Ha már a Bentont említettem, akkor a gyönyörű összetevőkkel rendelkező csiga-méh maszkot mindenképp meg kell említenem. A Bentonnál minden alkohol- és parfümmentes, de ez a maszk olyan szuper dolgokat is tartalmaz (a csiganyálon és méhmérgen kívül persze), mint a zöldtea kivonat, arbutin, azelainsav, sok-sok növényi kivonat, vitamin stb. Ezt mindenképp ki akarom próbálni. Itt 5-öt adnak egy csomagban.
2. DHC Medicated Salicylic Face Milk (40ml) EBAY LINK $13.90
Ezt nem magamnak, hanem a húgomnak gondoltam: szép összetevőkkel rendelkező szalicilsavas krém vagyis tej a DHC márkától (biztosan hallottatok már az arclemosó olajukról, az nagyon népszerű. Ebben sincs parfüm vagy alkohol egyébként.


1. Lucky Box Secret Samples 30 pcs EBAY LINK $9.99
Ez az a koreai eladó, akiről fent beszéltem, nagyon sok high end márka mintáit árulja, így aki hozzám hasonlóan szintén kíváncsi a ilyen termékekre, azoknak még esetleg ezt a Lucky Box-ot is tudom ajánlani. 10 dollárért cserébe 30 mintát kapunk luxus márkáktól.
2. SU:M37 Flawless Regenerating Eye Cream 30pcs EBAY LINK $11.50
Kicsit komolyabb szemkörnyékápolóra is szükségem lesz, hamarosan 30 vagyok... Egyelőre ezt találtam érdekesnek a SU:M37-től. A teljes méretű termék csomagolása annyira gyönyörű egyébként <3


1. KOSE Clear Turn Vitamin C Face Mask 30 sheets EBAY LINK $17.36
A japán Kose márkánál találtam meg a tökéletes olajos lemosót, de felfedeztem, hogy maszkokat is gyártanak ám, többfélét szuper összetevővel (C vitamin, hialuronsav, kollagén, Q10, astaxanthin stb. A második termék linkjére kattintva olyan aukciót találtok, ahol az összes verziót megtalálhatjátok. Ebben a kék dobozban 30 db C vitaminos maszk van, mondanom sem kell: parfüm- és alkoholmentes!
2. KOSE Clear Turn Whitening Face Mask 30 sheets EBAY LINK $16.48
Erre a linkre kattintva a többi maszkot is megnézhetitek, de nekem a szürkén vagyis a "whitening" maszkon akadt meg a szemem. Mindegyik dobozban 30 fátyolmaszk található és egyikben sincs alkohol vagy parfüm.


1. BBIA Last Pen Eyeliner EBAY LINK $6.29
Koreai tusok nagyon jó áron és több színben. Az a burgundy óóóó! :)
2. Hadalabo Gokujyn Hyaluronic Acid Cleansing Foam EBAY LINK $12.55
160 ml-es, alkohol-, parfüm-, színezék- stb. mentes habzó lemosó a japán Hada Labo márkától. Tőlük is próbáltam már több terméket, ezt a hialuronsavas lemosót is kinéztem már egy ideje. Hamarosan minden arclemosóm elfogy, szerintem ezt fogom megrendelni.


1. Su:m37 Secret Programming Essence 100ml EBAY LINK $73.62
sample: 1 ml x 50 EBAY LINK $15.99
Majdnem leestem a székről, amikor megláttam az összetevőlistáját ennek az esszenciának: több, mint 80 (!) fermentált növényi kivonatot tartalmaz! Wow! A népszerű japán SK-II fermentált esszencia koreai verziója a SU:M37 márkától, csak ebbe sokkal több izgalmas összetevő jutott. Linkeltem mintákat is!
2. TONYMOLY Kiss Kiss Lovely Lip Patch EBAY LINK $3.47
Maszk az ajkakra is? Miért ne?! Szinte minden koreai márkánál láttam már ilyet, elég népszerűek, még Jessica Alba is használja valamelyiket az instagramja alapján :D

1. LuLuLun Moisture Face Mask All Season EBAY LINK $6.25
Szintén japán maszkok, ezekben 7 db van, nem tartalmaznak parfümöt és alkoholt. A rózsaszín hidratáló hialuronsavval.
2. LuLuLun Moisture Face Mask Clear EBAY LINK $6.25
Ez pedig C vitaminos.



1. Daiso Cleanser Makeup Sponge EBAY LINK $5.49
Ha jól emlékszem, akkor a Daiso egy japán drogériás márka, de Ázsia más országaiban és talán még az USA-ban is megtalálható. Nagyon olcsó termékeik vannak, ezért is olyan népszerűek. Ezt a sminkecset és sminkszivacs tisztítót elég sok helyen láttam már, tetszik az ára is, adnék neki egy esélyt :)
2. MISSHA Bamboo Chacoal Konjac Soft Jelly EBAY LINK $4.19
Konjac szivacsot már ezer éve akarok venni, most már itt lenne az ideje kipróbálni, hogy milyen az arctisztítás vele. Millió márka árul ilyesmit, ez a Misshától van.


7 comments:

  1. A Daiso ecsetmosóját pont a múlt héten vettem meg, de még nem próbáltam. A Daiso amolyan "százforintos" volt, Japánban van 100, 200 és 400 yenes változata, nálunk a 39 dolláros van, ez kábé 35 magyar forint. Minden egységesen ennyibe kerül, a képkerettől a pizzaszeletelőig, de sminkcuccokból és kozmetikumokból elég siralmas a választék. Mondjuk ennyi pénzért mit várjon az ember. :D
    A nagydobozos Kosé maszkok nekem is tetszenek, de ekkora mennyiséget nem mertem még bevállalni, meg szeretem válogatni, hogy éppen melyiket van kedvem használni. Viszont abból a szempontból szerintem nagyon praktikus, hogy nincs mindegyik külön becsomagolva, nem marad bennük folyadék és talán kicsit környezetkímélőbb is. Viszont 30 napig tuti nem használnám minden nap, de még egy hét is necces.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mindig ugyanazokat a termékeket nézzük ki, hihetetlen! :D
      Minden nap én sem használnám szerintem, de gondolom visszazárható a doboz, egy ideig el lennék látva maszkokkal :D 30 db, hihetetlen!

      Delete
  2. Daiso cleanser is good budget buy. Lovely wish list, "Lucky box" assortment looks tempting to try out.
    I am eager to read ur reviews on Kose masks and Lululun masks.
    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you liked it, thanks for your comment :)

      Delete
  3. De jó hogy írtál a COSXR tonikról Viki! Ez az egyik kiszemeltem nekem is, csak eddig nem találtam infót a BHA/AHA tartalmáról. Nem kevés szerinted az a 0,1%? Mondjuk mindennapi használatra van, de mégis túl kíméletesnek érzem... Vagy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A többi összetevőnek is van hámlasztó hatása, pl. Salix Alba (Willow) Bark Water 10%-ban van meg benne, de persze ez nem azt jelenti, hogy 10%-os BHA, de nem véletlenül kapta a szalicilsav róla a nevét :) Szerintem ez pont mindennapi használatra van kitalálva :)

      Delete
  4. Juuuj Viki, hát őrület, miket találsz. :D Arany kezed van. Nem akarsz nekem találni ebayen egy szuper lámpát? :D Csak keresem, de nem lelem. Erre idejövök hozzád és már verném is el az összes pénzemet, ami lámpára kell most már tényleg, mert mindjárt jön a nagy sötétség... Fejem meg ugye csak egy van. :P
    Ez a dobozos maszk téma nagyon tetszik! :) Sokkal olcsóbb így, mert egyébként nagyon-nagyon megdrágít egy terméket a csomagolás, és ugye ez környezetkímélő is.
    A COSRX-eket én is imádom, most már egész szép kis kollekcióm van belőle. Centella Water, 4% BHA, 7% AHA, csigaesszencia, és hamarosan érkezik az új éjszakai mézes maszkja. :) Nagyon szép összetevőlistás termékek olcsón, örülök nekik én is. Viszont a tonikban tuti nem stimmel a 0,1%, úgy nem tudna hámlasztani.
    Oh, és az a burgundy tus!!! <3 Nagyon bele tudsz találni, hogy mire vágyom, az biztos. :D

    ReplyDelete