OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, August 27, 2015

Koreai és Japán Haul



Koreából és Japánból érkezett pár dolog idén nyáron, s mivel nagyon szimpatikusak, máris szeretnék róluk írni röviden a blogra: COSRX, O.S.T., Softymo, Skinmiso.

Ahogy észrevettétek, idén nyáron nem sok időm volt a blogra, s igazából kedvem sem teszteket írni vagy fotózni, de ha egy dolog még mindig izgalomba hoz, az az a pillanat, amikor csomagom érkezik! :) Hiába voltam idén nyáron több országban is, nem vettem semmit, ázsiai barátainknál viszont mindig találok valami érdekeset :p Igazából azért vásárolok boltban ritkán, mert ott sem teszteket nem tudok gyorsan keresni, sem az összetevőket nincs idő elemezni, így inkább nem veszek le semmit a polcról. Ok, elég a mellébeszélésből! :)
A WishTrend-en megláttam az OST Natural Vitamin 21.5 Enhancing Sheet maszkot, s mivel szépek az összetevői, az OST C vitaminos szérum pedig az egyik legjobb dolog, amit eddig próbáltam, ezért a maszkok is érdekeltek persze. Ha pedig már ott voltam, akkor az új kedvenc márkámról, a COSRX-től is megrendeltem az Advanced Snail 92 All in one Cream-t, mert elfogyott a Mizon Hyaluronic Ultra Suboon krémem. Csigás dolgokban még nem csalódtam, azért van mindig legalább egy-két ilyen termékem, bár nem ragaszkodom hozzá, csak mindig így hozza az élet. Ennek tetszettek az összetevői, az ára, s hosszas gondolkozás után ezt választottam és nem a hialuronsavas verziót, élőben eddig nagyon bevált: könnyű, de jól hidratál, a kombinált bőröm szereti, ősszel is tökéletes lesz. Ahogy már írtam a japán Softymo Deep Cleansing Oil tesztemnél, közben rájöttem, hogy a Softymo Speedy Cleansing Oil még jobb, hiszen ebben már illatanyag sincs, minimális az összetevőlistája, a tisztítóereje viszont nagyon jó. Több, mint egy éve használok olajos sminklemosókat, de nem kell tovább keresgélnem, ez tökéletes. Szinte ugyanaz, mint a mélytisztító társa, árban sincs különbség, ha jól emlékszem, csak ennek nincs illata. Az eladó nagyon kedves volt, még holland nyelvű üzenetet is tett a csomagba (a címem miatt gondolhatta, hogy holland vagyok), cuki táskában volt a termék és még valami ajándékot is kaptam, bár azóta sem sikerült rájönnöm, hogy mi az a por :D A Skinmiso Pore Zero Night Cream csökenti a pórusok méretét, feszesít és fehérít. Ezt tesztelésre ajánlották fel és elvállaltam, mert előkelő helyen szerepel benne az arbutin nevű összetevő, amit idén nyáron kezdtem el használni (a japán Hada Labo Arbutin + C Vitamin lotion-nel) és eddig nagyon szimpatikus.
Mindenről szeretnék majd részletes tesztet írni, de addig is szerettem volna megmutatni, hogy miket "fedeztem fel" ezen a nyáron :) Mind a két krém dobozban érkezik egyébként, csak nagytakarítást végeztem és menniük kellett... :D

Rendeltetek mostanában valamit Koreából vagy Japánból?

WishTrend webshop:
1. Minden hónapban kiválasztanak pár terméket, amiket megvásárolva ingyenes postaköltséget kapunk, még akkor is, ha más terméket is veszünk. Ezek azok: Free Shipping 
2. Illetve $30 feletti vásárláskor $5 kedvezmény jár a 262126403 kóddal.

WISHSEP2015  = 10% kedvezmény szeptemberben $55 feletti rendelésnél
WISHGIFTSEP2015 = A fenti C21.5 maszk ajándékba (rendelési minimum nincs)


18 comments:

  1. De jóóó, ez a lemosó olaj szuperül hangzik! Tényleg alig találni illatmenteset sajnos, a Clinique-nek van egyedül, de nehéz beszerezni és drága is. Ezzel japán olajjal meghoztad a kedvem egy rendeléshez! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az a Take off the day vagy valami ilyen nevű balzsam? Régen én is azt akartam, de alig lehet beszerezni és akkor az árát még nem is említettük... Ez mindennapi használathoz tökéletes nekem, szoktam látni utántöltőt is hozzá ebay-n és az ára is jó. Helyben csak egyet tudok venni, a TBS kamillás olajat, de az 13 euro és kevesebb van benne és még parfümmel is ellátták, akkor inkább a japán! :)

      Delete
    2. A Take the day off annyira klassz szerintem, Viki! Nekem Gigi adott belőle egy adagot, és imádtam. Azért is rendeltem meg a Ciracle lemosó masszázskrémjét, amit említettem, hátha az hasonlít. A kiszerelése jóval nagyobb, az ára meg jóval barátibb, mint a Cliniquenek, várom, hogy megjöjjön és reménykedem! :D

      Delete
    3. A fent említett kifogások mellett a fő összetevőben sem voltam biztos (Ethylhexyl Palmitate) a komdénindexe miatt. Megőrülnék, ha kiadok annyit, aztán pattanásos leszek tőle, de elhiszem, hogy jó, nem véletlenül imádják olyan sokan. Amúgy a koreai agyondicsért lemosót sem merem kipróbálni ugyanilyen indokkal: drága, nem minden webshopban van meg és kókuszolajért nem vagyok hajlandó annyit kiadni :D

      Delete
  2. Én is ezen az olajos lemosón gondolkoztam, de végül megrendeltem már a Ciracle lemosó-masszázs krémjét, aminek az egyetlen hátránya, hogy van benne egy kis citrus illó... De írj erről az olajról, mert ez még a wishlistemen van. :)
    Rendelésben teljesen elszálltam, mentségemre legyen mondva, hogy már hidratálókrémem is alig van itthon, és a lemosómban is alig van, szóval eléggé fogyóban vannak a cuccaim. Most várom a COSRX új mézes maszkját, jolsen meg ebayen már fent van. Jön még a Benton csigás lotionje, jó lesz az most, hogy jön az ősz és sokkal szárazabb a bőröm. A COSRX-től meg a csigás szérumot rendeltem még meg. Lassan nekem is csak koreai termékek lesznek a rutinomban. :D
    Ilyen maszkot rendeltem már és próbáltam is, zseniális!!! :) Ami szuper felfedezés volt még, az a Ciracle Red Spot Sun Creamje, semi-matt finishhel, és szuper gyulladáscsökkentéssel. Az utolsó blogbejegyzésemben említem, esetleg nézz be, ha fogyóban lenne a fényvédőd. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Írok majd mindenképp, megérdemli, hogy többször legyen szó róla :)
      Ó, szuperül hangzik, izgi dolgokat rendeltél! A COSRX nekem is belopta magát a szívembe, a Ciracle kistestvére amúgy a márka, de összetevők és ár alapján jobb szerintem. Valamivel viszont összekevertem szerintem ezt a Ciracle fényvédőt, mert meg voltam győződve róla, hogy van benne valami összetevő, amit kerülök, de megnéztem, nagyon is szuper, szóval köszi! Én meg mindig nagy ívben kerültem a webshopokban. Vannak ilyen dolgaim... :D

      Delete
    2. A COSRX-ek általában jobbak és olcsóbbak is, kár, hogy nekünk való fizikai fényvédőjük nincsen. Annyit még megírnál elöljáróban, hogy a szemsminkkel mennyire bánik el ez az új Softymo Speedy lemosó?

      Delete
    3. Londonban csak ebből az olajból volt nálam, nem vittem külön szemfestéklemosót, lehozza azt is. A spirálnak kell több idő persze, de megoldható csak ezzel is a lemosás, viszont természetesen nem olyan hatásos, mint pl. a kétfázisú szemfestéklemosóm, de én amúgy is csak arcra vettem.

      Delete
    4. Köszi! Szemre mit használsz? :)

      Delete
    5. Garnier 2 az 1-ben kétfázisú, lila, elvileg szempillaerősítő is, így biztos megtalálod a boltban. Az itteni drogériában mindent végigzongoráztam, ez a legjobb nekem. Még a TBS-os kétfázisú is szuper, de az ára rettentő, ha nem akciós :D

      Delete
    6. Nekem a TBS kétfázisúja van meg, igen, és rettentő az ára. :D Majd meglesem a Garniert, ha Te mondod, rossz nem lehet már, bár L'Oreal kozmetikumokat nem szoktam venni. :)

      Delete
  3. Sajnáltam, amikor nyár elején írtad, hogy abbahagyod ezt a blogot és új dologba kezdesz. Döntöttél már ezzel kapcsolatban? Abbahagyod ezt és belevágsz másba? Én, mondjuk, nagyon bánnám.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon kedves tőled, hogy "aggódsz" a blog miatt, de nem kell! :) Azt nem írtam, hogy abbahagyom, csak azt, hogy kevesebb időm lesz rá. Aztán akarva, akaratlanul tényleg így is lett, nem volt most nyáron kedvem a bloghoz. Amíg nem bánjátok, hogy néha változik a téma és más jellegű posztok is vannak, addig biztos megmarad! :)

      Delete
  4. (Hopsz, eltűnt a kommentem. Akkor még egyszer.)
    Múltkor írtál a másik lemosóról, úgyhogy mikor akció volt, mentem, hogy megvegyem, de csak a rózsaszín volt már. Kicsit csalódott voltam, de akkor ezek szerintem mégiscsak jól jártam. Ha hazamentem, elkezdem tesztelni én is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megint én. :D
      Próbáltam használni a kódot, amit a bejegyzés végén megadtál a Wishtrend oldalán az 5 dolláros kedvezményért, viszont nem engedi. Lehet, hogy a "free shippinges" akcióval együtt nem lehet használni? Ez a hibaüzenet: "The shipping cost is added on your cart, but it was already included in voucher discount." Mi lehet a gond szerinted? :(

      Delete
    2. A rózsaszínnel jobban jártál! :) Bár a sárga is szuper, de ha van kíméletesebb, akkor miért ne azt vegyem? :)

      Jaj ezek a wishtrend kódok az őrületbe kergetnek engem is néha. Ezért nem tudtam C vitaminos szérumot rendelni, mert csak free shippinges verzió van fent az oldalon, én meg el akartam használni egy kódot, de a kettőt nem lehet egyszerre. Akkor csak használd simán az ingyenes postázást, azzal jobban jársz, az $10, a kód meg csak $5-öt adna. Amúgy nem értem ezt a hibaüzenetet, a mondat két felének nincs köze egymáshoz, de lehet én vagyok a hülye... :D

      Delete
    3. Pedig olyan szuperül kiszámoltam, hogy 30.09-ért rendelek és akkor elhasználom a kódot is, de akkor ezek szerint nem. :( És nem, nem benned van a hiba, ez egy totálisan értelmetlen mondat. Mellesleg az egész Wishtrend oldala ilyen "majdnem-jó-angol", mármint értem, hogy mit akarnak mondani, de mégis minden reklámmondat sántít valahol. :D

      Delete
    4. Haha pedig ők még a jobb angol tudással rendelkező koreaiak és még amerikai munkatársuk is van. Amúgy örök kedvencem (bárhol, ebay-n, webshopban mindegy) a nail, lip vagy eye remover :D Pont el akartam távolítani a szememet, jól jön egy ilyen :DDDD Na, de a KPOP dalok angol részeiről ne is beszéljünk :D

      Delete