OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, August 9, 2015

Etude House, Missha, TonyMoly | Jolse Haul



Korean haul: Etude House Bling Me Prism palette, eye shadows, TonyMoly Bamboo soothing water, Missha mascara etc.

Néhány új koreai termék: Etude House paletta, szemhéjpúderek, TonyMoly bambusz gél, Missha szempillaspirál stb.

ENGLISH:
My latest package from Jolse contained some exciting, new products. The most interesting one is the TonyMoly 99% Bamboo Soothing gel. I LOVE the packaging, how amazing is it?! Bamboo water is an interesting ingredient, I really wanted to try it out. This gel can be used on your face and body too, I think it's perfect for the summer if you want something that absorbs fast. I'm in love with brown, gel eyeliners too, this one from TonyMoly is great, exactly what I wanted: something simple but nice, there's no everyday makeup look without a thin, brown line! :) It's available in 3 shades: brown, pearl brown and black. I can't believe how pretty this Missha mascara is! The packaging is gorgeous (pretty pink box), it's called Princess Volume but there are curling, lengthening etc. versions too. And last but not least the Etude House Bling Me Prism empty palette and 2 eye shadows. The palette is the cutest thing on this palette and the mono eye shadows are great and very pigmented, I'll definitely buy two more to finish my palette :) Where to buy them? Links below!

MAGYAR:
Van pár koreai újdonság, amit szívesen megmutatnék nektek is. Az egyik ilyen a TonyMoly 99% bambuszvizet tartalmazó gél, aminek a csomagolásáért is oda vagyok, de most egyébként is ég a bambusz láz Koreában, érdekelt engem is. 300 ml-es, arcra és testre is lehet használni, ilyenkor nyáron szívesebben használunk szerintem könnyű, gyorsan felszívódó, esetleg hűsítő krémeket, ez is ilyen. Barna, zselés szemhéjtusokat szoktam leginkább használni, ebből kellett utánpótlás, most a TonyMoly-tól választottam egyet. Eddig nagyon elégedett vagyok vele, ez egyébként a sima barna szín, de van fénylő barna és fekete is. A Missha új szempillaspiráljai közül - természetesen - a cuki rózsaszínre esett a választásom, ez egyébként dúsít és Princess Volume (♥) a neve, de van hosszabbító, vízálló stb. verzió is. Szeretem, mert minden szempillát külön elválaszt és befest, gyönyörű a csomagolása is, külön dobozban érkezik, igényes és szép. Végül pedig az Etude House legújabb Bling Me Prism kollekciójából szerettem bele a 4-es palettába, amibe vettem is két színt. A paletta csodaszép, a szemhéjpúderek minősége pedig kiváló, nem poroznak, pigmentáltak, nem is gondoltam, hogy ilyen jók ezek az Etude House mono szemhéjpúderek. 
Ugyanazt az eladót linkeltem, csak az egyik a saját online boltja, a másik az ebay-s.

LINK:
TonyMoly Pure Eco Bamboo Cool Water Soothing Gel JOLSE | ebay
TonyMoly Easy Touch Gel Eyeliner JOLSE | ebay
Missha The Style Viewer 270 Dolly Eye Mascara Princess Volume JOLSE | ebay
Etude House BLING ME PRISM Eye Shadow Empty Palette JOLSE | ebay
Etude House BLING ME PRISM Look at My Eyes BE107 & BR415 JOLSE | ebay



6 comments:

  1. Én is most rendeltem, nagyon jó kis webshop ez. Rád hivatkoztam az erről szóló bejegyzésemben, remélem nem probléma. Ha mégis van valami, akkor szólj, és rögtön kijavítom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dehogy probléma, köszönöm szépen! :) Láttam a posztot, szuper dolgokat rendeltél! :)

      Delete
  2. Szia Viki!
    Nagyon szeretem a blogodat. Igényes, és precíz.
    Ha nincs paypalom ( az en kartyammal nem lehet sajnos mar probaltam) akkor is tudok rendelni jolse.com ról szerinted? (Ebayt meg sem próbálom)

    Gondolom némi plusz költség dollárt utalni paypal nélkül de azt bekalkuláltam.

    Vagy Te eddig csak paypallal fizettél az ilyen "hivatalosabb" oldalakon is mint a jolse vagy a wishtrend?

    ReplyDelete
  3. Lehet mind a ketton kartyaval fizetni. A jolse-n fizeteskor (check out) atiranyit a paypal oldalara de bejelentkezes helyett lent megtalalod azt, hogy "pay with credit or debit card". Kitoltod a kartya adatait es kesz. Amugy a jolse-n bal oldalt van egy kis kep " how to pay" nemmel v vmi ilyesmi, ott bemutatja lepesrol lepesre a folyamatot. A kartya adatainal a tulajdonos nevet, lejarati datumot, kartyaszamot es a hatoldalon talalhato szam utolso 3 szemjegyet kell megadni, nagyon egyszeru. :)

    ReplyDelete
  4. Hú de szépen leírtad nagyon kedves Tőled. Meg nem rendeltem küföldről azért félek tőle plusz angolom se a legjobb.
    De mar ugy szeretném azokat a kencéket amikről itt olvastam.
    Köszönöm :-)

    ReplyDelete