OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, July 30, 2015

Kiss My Face Sun Spray Lotion SPF30



Safe, gentle, inexpensive and my boyfriend likes using it too. Guess the sunscreen! :) Kiss My Face Sun Spray Lotion SPF30

Kíméletes, olcsó fényvédő, amit még a pasik is szívesen használnak: Kiss My Face Sun Spray Lotion SPF30

ENGLISH:
The moment you realize how important sunscreens are, you want to tell everyone about it. It took me a while but I could finally convince my boyfriend to use the following product: Kiss My Face Sun Spray Lotion SPF30. It contains physical and chemical sunscreen ingredients along with moisturizers, antioxidants but it's alcohol and fragrance free as well! I thought it would be perfect for my boyfriend's fair and very sensitive skin and I was right.
The lotion itself is white, creamy, absorbs fast, it's not greasy and there's no unpleasant smell either. He's been using it every single day for 3 month (I'm so proud :D ) and I use it occasionally on my arms, legs or neck and we've been very satisfied so far! I ordered two more bottles a month ago because it's a very popular and inexpensive ($11.49) product and can be out of stock sometimes. Now I have enough sunscreens for the rest of the year :D What about my boyfriend's skin? It has become smooth, his T-zone is not that oily anymore, there are no pimples, his skin is healthier and prettier than ever! He had never used any facial creams prior to that, so I expected some improvements but it was nice to see how this product could do so much for him.
Our only problem is the spray bottle: as long as you hold it straight, you'll be fine but sometimes I forget this unwritten rule and then the spray stops working but other than that, the Kiss My Face Sun Spray Lotion SPF30 is perfect! :)




MAGYAR:
Az egész Ildinél kezdődött: addig emlegette ezt a szuper fényvédőt, hogy végül én is beadtam a derekamat és megrendeltem (nem titkolt szándékom volt, hogy végre rávegyem a barátomat arra, hogy fényvédőt használjon a nagyon érzékeny, könnyen leégő bőrére). A Kiss My Face Sun Spray Lotion SPF30 vegyesen tartalmaz fizikai és kémiai fényvédőt is, szépek az összetevői, nincs benne parfüm, alkohol, de vannak hidratálók, antioxidánsok stb. Az ára nagyon baráti: 236 ml-ért fizetünk alig több, mint 11 dollárt. Aki próbált már pasit rávenni arra, hogy rendszeresen használjon krémet, az valószínűleg szintén magas falakba ütközött. Ritka az olyan hímnemű, aki hajlandó ilyesmit "bevállalni". Nálunk sem volt ez másként, de ebbe a fényvédőbe igazából nem lehet belekötni: a spray praktikus, a krém egyből és nyomtalanul felszívódik, nem ragad, nincs tipikus fényvédőillata, a dolgát pedig kiválóan végzi. Három hónapja használja minden egyes nap, a bőre sosem volt még olyan szép, mint most (simább, egészségesebb, majdnem pattanásmentes és végre nem zsírosodik már a T-vonala, mint régebben). Nem gondoltam volna, hogy ennyi pozitív hatást érünk majd el egyetlen krémmel (sosem használt rendszeresen arckrémet ezelőtt, szerintem ezért hálás a bőre ennyire), de nagyon elégedett vele, azóta pedig már rendeltem két ugyanilyen flakont tartalékba, mert én pl. testre használom, oda is szuper.
Hogy mondjak valami negatívumot is: a szórófej remek, ha csak arcra kell egy kevés, de pl. ha testre használom és elfelejtem, hogy egyenesen kellene tartani, akkor nem mindig tudja felvenni és kifújni a krémet. Bár lehet, hogy csak én vagyok ügyetlen és türelmetlen :) Ettől eltekintve nagyon szeretjük ezt a fényvédőt (bár én arcra továbbra is ezt használom rendszeresen), a meglévő 3 flakon egy jó ideig biztosan elég lesz kettőnknek!

iHerb-en megvásárolható (első vásárlók $5-10 kedvezményt kapnak!):

Active Ingredients: Octinoxate 7.50%, Octisalate 4.00%, Zinc Oxide 1.70%, Avobenzone 1.00%. 
Other Ingredients: Aqua (Deionized Water), Aloe Barbadensis Leaf (Aloe Vera Gel) Juice, Polysorbate-20, Cetearyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Helianthus Annuus (Sunflower) Oil, Vegetable Glycerin, Dimethicone, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Camellia Sinensis (Green Tea) Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Extract, Lecithin, Tocopheryl Acetate (Vitamin-E), Agaricus Bisporus (Mushroom) Betaglucans, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin




11 comments:

  1. Örülök, hogy Nektek is bevált. :) Tudnék még ennél is szebb összetevőlistásat mutatni, de nálunk ez a best az én pasimnál is, ő szereti az illatát (illatmentes, de ugye van egy kis illata attól még,) és hogy nyomtalanul beszívódik. Én sajnos már könnyezem tőle, szóval arcra felejtős nekem. Szóval úgy látszik, ez ilyen pasibarát cucc, meg még pénztárcabarát is. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ez nálunk is nagyon fontos, hogy nyomtalanul szívódjon fel, különben minden baja van :D Megértem végülis, ő nem tud rásminkelni vagy máshogy megoldani, mint én.
      Írják lent, hogy az újabbak már más formulát tartalmaznak, megnéztem, a második rendelésemben nekem is ilyet küldtek, remélem szeretni fogja azt is... Minek kellett megváltoztatni, jaj :(

      Delete
  2. Próbáltam rávenni a páromat, hogy egy kicsit figyeljen oda jobban az arctisztításra, eleinte nem sok sikerrel, aztán rákapott a Benton aloés tonikomra, legutóbb már ő mondta, hogy rendeljek még belőle... Ha a szórófej a lényeg meg az egyszerűség, akkor lehet erre is rá tudnám venni. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arctisztítással kezdtük mi is, ott már nagyon profik vagyunk, több arclemosója van lassan, mint nekem :D A Benton tonikot szerette ő is, de mióta fényvédőzik leszokott róla.

      Delete
    2. Az arclemosóval még hadilábon állunk, nem engedi, hogy megmutassam, de aztán furán hallgat, amikor megkérdezem, hogy "és akkor lemostad rendesen, ugye?" :D De most kapott egy konjac szivacsot, hátha az jobban bejön neki. :D

      Delete
  3. egy flakonnal már elhasználtam ebből a fényvédőből, a közelmúltban rendeltem újra, és meglepődve tapasztaltam, hogy sajnos jóval ragacsosabb a bőrömön, és az előzővel ellentétben zsíros fényt is ad. aztán feltűnt, hogy a flakonon az szerepel, hogy a termék a korábbihoz képest kétszer tovább vízálló, és az összetevőlistában is van változás. de minek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teljesen igazad van, köszönöm, hogy megírtad! Megnéztem, az utolsó rendelésemben már nekem is ezt az újat küldték. Még nem próbáltuk, de nagyon nem örülök ennek... Legalább megtartották volna az eredeti verziót, nem kell nekem, hogy vízálló legyen... Köszi még egyszer!

      Delete
  4. A pasikat valóban nem könnyű egy kis krémezésre rávenni. Bár én jártam már úgy is, hogy a kedvenc Paula's Choice krémemmel akarta a száraz karját krémezni... No akkor meg annak nem örültem :)
    Az én pasim a mitesszertapaszra volt egy időben rákattanva, ha használtam, mindig jött, hogy olyat neki is vegyek :)
    Jól hangzik ez a fényvédő, jövőre azt hiszem én is iHerbről fogok egy ilyet rendelni (pasinak arcra-testre, nekem csak testre)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD Legalább láthatod, hogy jó érzékke van ahhoz, hogy a legjobb krémeket szemelje ki a polcról :D
      A mitesszertapaszokat ezek szerint szeretik a pasik, már másoktól is hallottam. Amíg kaphatóak egy kis bőrápolásra, addig baj nincs! :)

      Delete
  5. Úgy tűnik, más lett a flakonja. Én február óta használom, és sajnos a flakonnal én is küzdök. Sőt, a szórófej is valahogy szétesik néha, amikor strandolunk, és nagy igénybe vételnek van kitéve. Tegnap tengerparton teszteltük, nekem picit a hátam pirosas lett, a férjem háta viszont leégett. Pedig tényleg ezerrel kentük magunkat. Az arcomnak viszont semmi baja, tehát azt a következtetést vontam le, hogy a vízben nagyon gyorsan lejön, ugyanis a fejemet nem gyakran érte víz, ellentétben a testünkkel. A 3 éves kislányomat Bioderma fizikaival meszeltem egész nap, ő hálistennek pont olyan hófehérke, mint volt, pedig ő aztán ki vol téve víznek, napnak, homoknak. Szóval jó a KMF napvédő, de nagyon gyakran és nagyon sokat kenjetek extrém körülmények között!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi, hogy megírtad a tapasztalatodat. Bár mi nem járunk strandra stb., tehát nem tudtuk így letesztelni, viszont az elején nem kent eleget belőle az arcára és látszott, hogy barnul. Persze rögtön szóltam, azóta keni vastagabban és nincs ilyen baj, de ezek szerint nemcsak mi jártunk így. Kommentben is írták, hogy újabban már másfajtát küldenek, ami elvileg vízállóbb, mint az előző fajta. Majd meglátjuk, hátha tényleg jobb... Fizikaival egyébként én sem barnulok egyáltalán, az arcom maradt ugyanolyan fehér, mint télen volt :D

      Delete