OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, July 11, 2015

Ebay Kívánságlista Július 2015


Remélem, hogy sokat pihentek és élvezitek a szabadságot. Ami a blogot illeti, nyáron sem maradhat el a szokásos havi ebay kívánságlista! :) Júliusra a következőket válogattam össze:



Sziasztok! :) A poszt elején egy kis helyzetjelentés: június közepétől Magyarországon voltam, ott nagyon hanyagoltam az internetet, de az az igazság, hogy jól esett egy kicsit kikapcsolódni. Csak a legfontosabbakat vittem magammal, így a tesztelés is kimaradt, kommentekre szinte mindig gyorsan válaszolok, de most itt is van mit bepótolnom, az e-mailekről nem is beszélve... Ennyit a mentegetőzésből, lassan csak visszarázódom a blogolásba is :) Remélem, hogy ti is pihentek vagy készültök a nyaralásra! :) A havi ebay kívánságlistát nem akartam kihagyni, így most is összegyűjtöttem nektek a kedvenceimet. 


1. Borítéktáska fekete és fehér színben $4.69 EBAY LINK
Ez a táska annyira gyönyörű, mind a két színben elfogadnám és abszolút nem drága!
2. UK to EU adapter $0.86 EBAY LINK
Angliában más a konnektor, ha ott veszünk elektronikai készüléket, akkor szükségünk lesz egy ilyen átalakítóra.


1. Karkötő $0.99 EBAY LINK
Cuki karkötő :)
2. Mini bevásárlókosár $2.99 EBAY LINK
Ez a mini bevásárlókosár nagyon tetszik, képeken jól mutatna :)

  
1. Óra $2.79 EBAY LINK
Megint lesz millió óra a bejegyzésben, előre is elnézést kérek, de annyira sok gyönyörű óra van ebay-n! :)
2. Etude House Szett $7.24 EBAY LINK
Szeretem a koreai szetteket, olcsón ki lehet próbálni szinte bármit. Ebben testpermet, testápoló és tusfürdő van.

  
1. Neszesszer $4.82 EBAY LINK
Ezekre a cuki neszesszerekre is vevő lennék.
2. Fedő- és kanáltartó $1.75 EBAY LINK
Örök kérdés a konyhában: hova tegyem a fedőt és a kanalat? Probléma megoldva ezzel! :)

  
1. SkinFood Glacier Water $13.79 EBAY LINK
Gleccservíz tonik: ezek a koreaiak mindig levesznek a lábamról, de lesz még lent érdekesség! :)
2. Diary/Planner $13.99 EBAY LINK
Legszívesebben beköltöznék egy papír-írószer boltba! Ezzel el meg is magyaráztam, hogy miért van sok füzet és rendszerező az ehhez hasonló bejegyzésekben :)

  
1. My Bottle $5.69 EBAY LINK
Ez a My Bottle dolog nekem még mindig nagyon tetszik, újakat is találtam :)
2. Mp3 lejátszó $1.91 EBAY LINK
Szerintem rajtam kívül nem sokan használnak mp3 lejátszót (nem szeretem erre használni a telefonomat), de futáshoz inkább ezt vinném magammal.

  
1. Too Cool For School $13.88 EBAY LINK
A Too Cool For School egy nagyon népszerű márka Koreában, most már végre a kedvenc eladóim is árulják. Fogyóban van a bronzosítóm, újat keresek, ezzel szerintem jól lehetne kontúrozni.
2. Sport Watch $1.33 EBAY LINK
Ha már a sportolásról volt szó (nem sportolok, de mindig azon gondolkodom, hogy megint el kellene kezdeni), akkor ez az óra is jöhet.

  
1. Nyuszi 2 db $4.48 EBAY LINK
Mert cukik!!! :)
2. Óra két színben $3.52 EBAY LINK
Szép és érdekes óra, a fehér színűt néztem ki :)

  
1. TonyMoly Cumcumber Water Gel $10.04 EBAY LINK
A TonyMoly uborkás gél csomagolása sokakat mosolyra derít :D Szerintem rendkívül jópofa és kreatív.
2. TonyMoly Bamboo Cleansing Water $10.79 EBAY LINK
A bambuszvíz is izgatja a fantáziámat, ennek is szuper a külseje.

  
1. Secret Key $11.72 EBAY LINK
Bár eddig elkerültek a szem környéki ráncok (30 leszek), de már érzem, hogy hálás a bőr, ha extra hidratálást kap, ezért ilyen szem alá tehető maszkokat is szeretnék. Ebben 60 db van, gazdaságos nagyon.
2. Ecset $1.98 EBAY LINK
Most láttam először ezt az ecsetet az ebay-n, nagyon tetszik, jobban, mint amit egy vagy két hónapja linkeltem. Ezt is kontúrozáshoz használnám.

  
1. Ecset $3.28 EBAY LINK
Még egy ecset, amit mostanában fedeztem fel. Használok ilyesmit púder vagy bármilyen por állagú termék felvitelére, ez is ígéretesnek tűnik!
2. 5 db rendszerező $7.37 EBAY LINK
Bár már egy utazást letudtam idén, de lesz még, szóval ez a szett jól jönne nagyon (vízállóak a táskák).

  
1. Napló/Füzet $11.99 EBAY LINK
Még több cuki füzet! :)
2. Ecsetkészlet $8.15 EBAY LINK
Ezt az ecsetkészletet csak azért nem vettem meg eddig, mert már megvan pár belőle, de ha belegondolok, ennyi pénzért akkor is megéri. Nagyon jó, puha, tömött ecsetek.

  
1. Mérleg $4.60 EBAY LINK
Ez is jól jön, ha utazik az ember. Mit össze nem tudok szerencsétlenkedni a bőrönd lemérésében :D
2. Fülbevaló $1.09 EBAY LINK
Ez is szuperül néz ki.

  
1. Angyalszárny nyaklánc $0.78 EBAY LINK
Ilyen egyszerű, de nagyszerű bizsukat szeretek ebay-ről venni, nem okoztak még soha csalódást.
2. Óra több színben $3.44 EBAY LINK
Még több óra! :) Ezek is elég újak lehetnek, most nyáron találkoztam velük először,

  
1. TonyMoly Zselés tus több színben $5.43 EBAY LINK
Bizonyos sminktermékek lecserélésre várnak, a fekete és barna zselés tusom is ilyen. A TonyMoly lesz valószínűleg a befutó.
2. Kábelrendező $0.99 EBAY LINK
Ezekhez nem lehet mit hosszáfűzni: cukik és hasznosak is :)


1. Táska $14.99 EBAY LINK
Nyárra teljesen el tudom képszelni, nagyon szép :)
2. Táska $2.98 EBAY LINK
Ez pedig... Imádom! :D

9 comments:

  1. Imádom ezeket a bejegyzéseidet:)
    A mini bevásárlókocsi tuti kell.Olyan kis cuki :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó inspiráló bejegyzés , szeretem végig bogarászni, és még visszajönni a linkek miatt :)

    ReplyDelete
  3. Ezekbol a bejegyzeseidol legszivesebben mindent megrendelnek, annyira jo dolgokat valogatsz ossze :D

    ReplyDelete
  4. Jaj ne ez nem tesz jót az ebay függőségemnek:D mind kell:D

    ReplyDelete
  5. A rendszerezőket én is szeretem a bőröndben, Ikeában is lehet venni szettet, de itthon már csak egyféle verzióban lehet hozzájutni. Anno még a sparban vettem, azokban utaznak a férjem ruhái, tökéletesen beleférnek.
    Gyerekekkel utazunk általában, de ha csak ketten vagy egyedül akkor is használom, mert ha kell valami nem túrom szét az egész pakkot, plusz könnyebb pakolni.
    Szerintem érdemes beszerezni egy adagot belőle :)

    ReplyDelete
  6. Szia Viki! Pont jókor érkezett a poszt, bővült is a listám:D Megérdeklődtem melyik az aktuális BB krém amit jelenleg használsz? Köszi előre is!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Dr.Jart Silver Label bb-t használom még mindig, nagyon szeretem. Ma is az van rajtam :) http://www.ohmybrush.com/2015/03/dr-jart-silver-label-bb-cream-spf35.html

      Delete
  7. Thank for the links :D I love the little trolly!! :D

    ReplyDelete
  8. Köszönöm a kommenteket, örülök, hogy tetszett nektek ez a poszt is :)

    ReplyDelete