OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, June 20, 2015

Haul | Missha Time Revolution Ampoule (2015) & Etude House Aloe Vera



Haul: two products I'm exited about: the new Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Borabit Ampoule 2015 and Etude House Real Aloe Vera 92%.

Mini koreai haul két izgalmas és szép összetevőkkel rendelkező termékkel: Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Borabit Ampoule 2015 és Etude House Real Aloe Vera 92%.

ENGLISH:
I'mm writing this post because the new Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Ampoule 2015 is such a great and exciting product, I need to share my thoughts about it with you. The name got even longer, now you can find the word Borabit on the bottle too, it means )purple coloured) because that's how Koreans refer to this serum. My skin loved the original version, so I ordered the new one right away. The ingredients are the same (still safe and fantastic) but the order is different to make the ampoule more effective. The packaging is lovely and luxurious, I adore the bottle and my skin loves the serum itself. I'm going to write a review too but my first impression is absolutely positive.
The second item is the Etude House Real Aloe Vera 92% 300 ml (it's huge). I had no idea that Etude House has something amazing like this: I knew I wanted it when I checked out the ingredients (all safe, no fragrance). I use it as my body lotion because my skin hates heavier creams and in the summer it's better anyway.
And the samples... Jolse gives more and more samples in my opinion, it feels like Christmas every time I receive my package :)
LINKS:
Missha Night Repair Borabit Ampoule JOLSE webshop or EBAY
Etude House Real Aloe Vera 92% JOLSE webshop or EBAY 

MAGYAR:
Két termék miatt nem írnék posztot, de most kivételt teszek, mert az örömömet és izgalmamat meg szeretném osztani veletek is! :) A Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Ampoule 2015-ben megújult, a nevében most már ott van a Borabit ("lila színű" koreaiul) megnevezés is, mert a koreaiak csak így szokták emlegetni, s az összetevők sorrendjén is változtattak kicsit, hogy hatásosabb legyen. Az eredeti szérumot imádta a bőröm, mintákat vettem belőle mindig, de nagyon szerettem volna teljes méretű terméket is. Addig húztam a dolgot, hogy a Missha kiadta az új verziót, ezt pedig már egyből meg is rendeltem, mert nagyon kíváncsi voltam. A tesztre várni kell természetesen, ezért született most ez a bejegyzés, egy kis kedvcsinálónak :) Eddig nagyon elégedett vagyok vele, fantasztikus termék (a híres Estee Lauder Advanced Night Repair szérum olcsóbb és koreai változata), nagyon szép összetevőlistával, a csomagolása pedig gyönyörű - még kézbe venni is szuper érzés, arcra kenni pedig még jobb :)
Az Etude House Real Aloe Vera 92% is kívánságlistás volt a szép és nagyon rövid összetevőlistája miatt (testápolónak vettem). Hatalmas, 300 ml-es, nem gondoltam volna, hogy pont az Etude House gyártja a legszebb összetevőkkel rendelkező aloe verás gélt Koreában.
Az pedig csak hab a tortán, hogy a Jolse megint ellátott mintákkal rendesen. Komolyan mondom, mintha egyre többet adnának :D
Innen:
Missha Night Repair Borabit Ampoule JOLSE webshop vagy EBAY (ugyanaz az eladó)
Etude House Real Aloe Vera 92% JOLSE webshop vagy EBAY (ugyanaz az eladó)


3 comments:

  1. Mintha megéreznéd épp mit keresek.. már sokadjára!! :D :)

    ReplyDelete
  2. Szia Viki,
    Lesz teszt a Missha szérumról? Az ajánlásod alapján megvettem, és kb. 1 hetes használat után nagyon tetszik, de kíváncsi vagyok a te véleményedre is.
    Az új O.S.T C vitaminos szérumot is beszereztem. Mit ajánlsz, hogy használjam a kettőt? Ugye a Missha éjszakai, ezért próbáltam az OST-t reggel smink alá feltenni, de nem tetszik a ragacsos állaga. Sajnos nem múlik el. :(
    Szerinted használhatom őket minden nap? Az egész arcom foltos és úgy látom, hogy tényleg használ az OST. :))
    Köszi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Nekem is nagyon bevált a Missha szérum. Eleve nagy elvárásaim voltak, nem csalódtam! :) Írok majd róla, hamarosan! :)
      Annyit tanácsolnék az OST-s szérummal kapcsolatban, hogy ezt használd inkább gyakrabban, mert amikor már csak az aljában volt, akkor fogta magát és oxidálódott, pedig hűtóben tartottam. Nem vagyok benne biztos, hogy hónapokig eláll, használd nyugodtan, akár naponta is, ha bírja a bőröd. Az enyém bírta, nagyon szerette, de egyébként a Missha-t is lehet minden nap. Engem az annyira nem érdekel, hogy éjszakai szérum, nappal is kenem, ha szárazabb a bőröm vagy ha olyan kedvem van.
      Az OST szérum ragacsossága nem múlik el, ha rákened a hidratálót/fényvédőt? Én úgy szoktam, aztán jön a bb krém, így nem volt vele bajom soha.

      Delete