OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, June 5, 2015

Elfogyott! Újravenném? | Április - Május 2015



Az előző két hónapban elég sok termék fogyott el, ezek most még utoljára helyet kapnak a blogon ebben a bejegyzésben. Elfogyott, de újravenném? Paula's Choice, Eucerin, Etude House, Bareminerals, The Body Shop stb.


Igen, újravenném!
2. Rituals Zensation Shower Gel TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Nagyon szeretem a Rituals termékeit, az "elérhető luxus" érzetét keltik fel bennem, bármi is kerül a kezembe. Ez a zselés tusfürdő puha habbá válik kifújáskor, az illata finom, kellemes vele zuhanyozni, nem lehet nem szeretni :)
4. The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Sokszor újravettem már ezt az olajos lemosót, nagyon szeretem, majdnem tökéletes, egyedül az INCI végén levő illatanyag ront bele a képbe, de mivel ennyi idő alatt (több, mint egy éve használom rendszeresen) semmi problémát nem okozott, ezért én nagyon szeretem, a tisztítóereje kiváló. Most egyébként egy japán olajos lemosóm van, ebben már illatanyag sincs :)
5. Etude House Proof 10 Primer TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Ebből is elhasználtam már többet, számomra ez a legjobb szemhéjalapozó a pénztárcabarát kategóriában. Szuper tartós, nem is kell belőle sok, egyedüli probléma a csomagolás: nehéz az applikátorral minden terméket kinyerni a tubusból. Ettől eltekintve ez egy nagyon jó és olcsó primer, biztosan újraveszem még.
6. Eucerin 5% Urea Hand Cream TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Télen a kezeim megmentője volt, kiváló kézkrém, elég sokáig tartott egyébként, így összességében megéri az árát. Ettől jobbat még nem találtam.
7. Paula's Choice Resist Light SPF30 TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Színezett fizikai fényvédő nagyon szép összetevőkkel, ami még mattít is! Paula érti a dolgát, ez a fényvédő tökéletes (ha aláhidratálok), egyedül az ára lehet elszomorító, bár szerintem nagyon megéri még így, főleg problémás, érzékeny bőrűeknek. Újravettem persze, legutóbb kettőt egyszerre, mert akciós volt, ki akartam használni, lecserélni pedig nem fogom, az biztos :) (ettől függetlenül van még sok más fényvédőm is, de ez az "alapértelmezett" nappali krémem :)
8. The Body Shop Banana Conditioner TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Már kétszer vettem újra, de egyszer sem írtam róla tesztet, ezért most mindenképp meg kell említenem. IMÁDOM ezt a finom banános illatot, abszolút nem mű, a balzsam pedig remek: a hajam mindig puha, sima és hidratált lesz, tényleg nincs rá panaszom. Teljes áron nem, de akciósan megéri megvenni szerintem.
9. Garnier 2in1 Express Eye Makeup Remover TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Ebből már rengeteget elfogyasztottam, a kedvenc drogériás sminklemosóm szemre. Hatásos, semmi problémám nincs vele, az 1+1 akcióknak hála mindig jó áron jutok hozzá, így marad továbbra is a hűséges társam :)
10-11. BareMinerals READY Foundation SPF20 TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Ebből kettő van a képen, az R110 és az R130 színek. Előbbi rózsaszínes és rettentő világos, a második szintén világos bőrre való, de sárgás tónusú. Utóbbit használom minden nap, újra is vettem, s ezen szerinten nem is fogok változtatni, a Paula's Choice fényvédő és a BareMinerals alapozó szuper kombinációt alkot a számomra (olajmentesen tartják a T-vonalamat, nem okoznak pattanást, tartósak). Nem olcsó, de amikor akciós, mint pl. most is, akkor érdemes rendelni, hónapokig sminkelhetünk vele még mindennapos használat mellett is (gyenge-közepes a fedése, építhető).

Újravenném, de...
1. Rexona Ultra Dry Biorythm Deo TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
A Rexona a kedvenc márkám, s bár ez egy jó dezodor, azért nyárra nem fogom magam rábízni, visszatérek a Rexona Maximum Protection-höz.
3. Now Food Vitamin C & Oryza Sativa Gentle Scrub TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Nagyon szerettem az elején, de aztán elkezdtem AHA-t használni rendszeresen, így a fizikai bőrradírok szerepe a háttérbe tolódott nálam. Testre használtam el végül (mániám, hogy mindent elhasználok valamire, mégha nem is "rendeltetésszerűen" teszem ezt :) ).

Nem venném újra!


No comments:

Post a Comment