OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, June 16, 2015

EBAY Kívánságlista Június 2015 | Wishlist



Ebay Wishlist June 2015

Júniusi ebay kívánságlista: szokásomhoz híven ebben a hónapban is összeszedtem a kedvenceimet ebay-ről! :)





1. Párna: dinnye, kivi, narancs forma EBAY LINK $13.26
Ezek a párnák annyira élethűek és viccesek! :) Nekem a dinnyés tetszik, de van még narancs és kivi is.
2. Jégforma 4 db EBAY LINK $1.09
Elég sok nyárral kapcsolatos dolog lesz a listában, ez is ilyen: jéggolyókat lehet készíteni vele.


1. Körömdíszítő ecsetkészlet EBAY LINK $1.73
Mindig "elhagyom" a körömfestéshez használt ecseteimet, ezek pedig olyan szépek :)
2. Világító pigment EBAY LINK $1.99
Sok DIY projekt alapanyag is lesz, ezek a pigmentek sötétben világítanak, s bármit befesthetünk elük. Egyszerű üvegeket is mennyire feldob :)

  
1. A'pieu Paletták EBAY LINK $17.36
Az A'pieu mostanában nagyon odatette magát, jobbnál jobb termékeket adnak ki. Ezek a paletták nagyon szépek, jól kihasználható színekből állnak.
2.Kameratáska EBAY LINK $10.98
Van már ebay-ről táskám a kamerához, de valami kisebbet, csajosabbat is szeretnék.

  
1. Rendszerező EBAY LINK $6.99
Tárolókra mindig vevő vagyok!
2. Tüllszoknya EBAY LINK $6.78
Mert olyan szééééép! :)

  
1. Epercsumázó EBAY LINK $1.39
Az eper az egyik kedvencem, s bár nem vagyok egy nagy konyhatündér, ezt elfogadnám :)
2. Pénztárca EBAY LINK $5.98
Mindig találok valami csodaszép pénztárcát, ebben a hónapban ez az egyik befutó.


1. Light box EBAY LINK $15.63
Arra gondoltam, hogy megkönnyítem a dolgomat és az órákig tartó, körülményes fotózást leváltom és egyszerűbbre veszem a figurát. Ehhez egy light box szuper, ez elég nagy és olcsó is.
2. Falmatrica EBAY LINK $2.46
Cuki falmatricák.

  
1. Rhinestone wrap EBAY LINK $3.79
Ezt is DIY projekthez néztem ki.
2. Matricák EBAY LINK $0.99
6 lap cuki matricákkal.

  
1. Körömdísz EBAY LINK $0.99
Körömdíszítéshez vagy DIY projektekhez.
2. Körömmatrica EBAY LINK $0.80
Gyönyörű ez a körömmatrcia <3

  
1.Japán Kit Kat Cheesecake EBAY LINK $5.99
Sajjtortás kit kat??? Imádom a japánokat a különleges kit katek miatt (is). :D
2. USB Stick 32GB EBAY LINK $4.46
Kevésbé fontos dolgok tárolásához (pl. ezer éves blogképekhez, amiket sosem használtam fel és nem is fogok, de megtartok mindent).

  
1. Napszemüvegek több színben EBAY LINK $2.29
Ezek a színes napszemüvegek annyira jól néznek ki másokon!
2. Konyhai "szeletelő/formázó" EBAY LINK $7.58
Nagyon cuki dolgokat lehetne ezekkel készíteni :)

  
1. Jégkrémforma EBAY LINK $2.68
Házi jégkrém egyszerűen: joghurt + gyümölcsdarabok.
2. Gyűrűszett EBAY LINK $1.36
Szeretem az olcsó ebay-s gyűrűszetteket is, jól mutatnak :)

  
1. Headband EBAY LINK $0.99
Fejpánt. Ezer éve nem hordtam ilyesmit, de a koreai drámák miatt (már annyir ledaráltam, lassan nem lesz mit nézni :D ) második gyerekkoromat élem és imádom a cuki, csajos dolgokat!
2. Cuki tárca EBAY LINK $6.45
Ez a pénztárca még jobban tetszik: színes, cuki, nagyon jónak tűnik.

  
1. Gyöngyök EBAY LINK $2.09
Érdemes megnézni ennek az eladónak a termékeit, gyönyörű dolgai vannak!
2. Elektromos porfogó EBAY LINK $10.84
Megnézném, ahogy járkál körben a szobában :D

  
1. Gyűrűcsomag 7 db EBAY LINK $1.13
Még több gyűrű :) Van már egy pár, de sosem elég és ezek olyan szépek!
2. Tolltartó EBAY LINK $1.87
Mini táska pl. tolltartónak, neszesszernek.

  
1. Matricák EBAY LINK $0.98
Oops, még több matrica :D Van egy blogos füzetem, azt szoktam teleragasztani mindenfélével. Feldobják a kedvemet :)
2. Hűtő szagtalanító golyók EBAY LINK $2.57
Erre kíváncsi lennék, még sosem használtam ilyesmit.

  
1. Táska EBAY LINK $8.50
Tudom, nem újdonság az ebay-n, de mindig megakad rajta a szemem és egyébként sincs kisebb táskám.
2. Táska EBAY LINK $9.54
Ez a forma is tetszik, a mintáról már nem is beszélve! Pár hónapja még sokkal drágább volt, örömmel látom, hogy megy le az ára :p

  
1. "Sellőkönny" nyakláncok EBAY LINK $2.59
Ezekből nem sok van még ebay-n, de szerintem felkapottak lesznek, gyönyörűek!
2. "Palettatartó" EBAY LINK $4.89
Palettatartónak tökéletes lenne! :)


1. Japán Kit Kat csomag EBAY LINK $9.99
Még több japán kit kat. Épp most ettem meg egy zöldteásat.. :D
2. Körömmatricák EBAY LINK $0.99
Körömmatrica, mert nyomdázáshoz lusta vagyok :p

14 comments:

  1. Nagyon tetszik a listád, már vártam :) A fejpántot a múlt héten rendeltem meg.

    ReplyDelete
  2. Az elektromos porfogóra marha kíváncsi vagyok :D

    ReplyDelete
  3. Ez egy tipikus "kárvoltmegnéznem" bejegyzés :D Annyi szuper dolgot szedtél össze, hogy legszívesebben most megrendelnék mindent, ha tehetném :D A gyűrűk, a pénztárcák, a táskák, a lightbox és a párnák egyszerűen fantasztikusak... A pigmenten pedig egyből megakadt a szemem, biztos gyönyörű körömlakkot lehetne belőle keverni és éjjel meg élvezni a látványt :D

    ReplyDelete
  4. Fú, az az első pénztárca nagyon szép! Azt a porfogót én is megnézném. Bár kicsit hátborzongató lehet, hogy egy ilyen szőrös mütyür veret a lakásban. :D

    ReplyDelete
  5. Az a dinnye párna...állati jó! A világítós festék is jó lenne, valami képet festeni vele, és éjjel nem kell annyi lámpa, ha pisilni megyek... :D A pendrive is már milyen olcsó!

    ReplyDelete
  6. Az első pénztárca tényleg nagyon szép.
    KitKat-et tuti rendelek majd én is, csak nem nyáron, 40 fokban valószínűleg elég érdekes állapotban érkezne meg... (Bár ahogy elnézem, a sajttortásat pont sütni kell...)
    Jégkrémkészítő formából tökugyanilyet vettem tavaly az Auchanban 500Ft-ért, ilyenkor szoktak lenni hasonlók a boltokban olcsón.

    ReplyDelete
  7. Juhú, végre valaki, aki használja a "csuma" szót! :D

    ReplyDelete
  8. Lelki szemeim előtt látom a macskám reakcióit az elektromos porfogóra. :D:D Mióta először olvastam nálad arról, hogy lehet édességeket is rendelni, azóta nem hagy nyugodni a zöldteás kit-kat gondolata. *.*

    ReplyDelete
  9. Én kb 2 éve használom azt a pöttyös pénztárcát, úgyhogy elmondhatom, hogy nem csak szép, de a minősége is megfelelő. De most elgondolkodtattál, hogy be kéne szereznem egy másik színben is. :)

    ReplyDelete
  10. Úristen! Mennyi "KELL *.* " kategóriás cucc!

    ReplyDelete
  11. Tüllszoknya most érkezett meg az ebayről és baromi vékony, nagyon szar. A New Dressről rendelt normális 3 rétegű (az se túl tömött, de az szép), ez viszont egy vacak egy rétegű rémálom. :(

    ReplyDelete
  12. A napszemüveg már szerepelt egy korábbi listádon, meg is rendeltem, kb. 600 Ft volt akkor. Kék, ezüst kerettel,picit nagyobb méretű (gondolom szabvány), vezetni nem lehet benne, mert egy részén baromi sötét, nem látom meg benne a gyalogost, máshol viszont nagyon átengedni a tűző napfényt, de utcára sétálgatni szerintem nagyon jó, főleg ennyiért. Tartót is küldtek hozzá.

    ReplyDelete
  13. Ó és a porfogóra én is nagyon kíváncsi lennék, nyári estéken jó lenne elindítani, amikor a nyitott ablakon csak úgy áramlik be egész nap a por a szobába...Valaki rendelje meg és meséljen, mennyire bírja, milyen a teljesítménye :D

    ReplyDelete
  14. Tejóég,ezekből majdnem mindent elfogadnék én is örömmel :D Amúgy pont azt a toll mintás matricát rendeltem most meg :D

    ReplyDelete