OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, May 8, 2015

Affiliate Of The Month | Interjú Velem Egy Koreai Webshop Oldalán A Blogger Programjukról


EN: I have become the Affiliate Of The Month at WishTrend. Read the interview with me! | HU: Az a megtiszteltetés ért, hogy az egyik legnagyobb koreai webshop nekem adta az Affiliate Of The Month címet. 




ENGLISH:
I received an e-mail a few days ago from WishTrend which made my day. According to the message I had been selected as the Affiliate Of The Month at WishTrend (one of the biggest Korean webshop)! WOW! WishTrend asked me to answer some of their questions and now I can share the interview on my blog too :) If you want to know more about the best affiliate program for bloggers (in my opinion), then click on the link below:

Interview:
If you'd like to join the program to receive free products, host giveaways on your blog etc., then click here:



MAGYAR:
A hónap elején kaptam egy e-mailt a WishTrend-től (egyik legnagyobb koreai webshop), ami egyből feldobta a napomat, mert nagyon váratlanul ért. Az állt benne, hogy én lettem az Affiliate Of The Month, tehát előző hónapban sok vásárló érkezett hozzájuk a blogomról, s interjút készítenének velem. WOW!
Ez számomra megtiszteltetés több szempontból is. Leginkább az tesz boldoggá, hogy ezek szerint a tesztjeim hasznosak, szeretitek őket, illetve annak is örülök persze, hogy magyar bloggerként Dél-Koreában is felfigyeltek kicsit a tevékenységemre :) 
A WishTrend affiliate programja egyébként az egyetlen, ahova regisztálva vagyok, mert ez tűnt a legszimpatikusabbnak, még akkor is megéri csatlakozni, ha csak egy kisebb blogunk van. Engem igazából amiatt érdekelt, mert így nyereményjátékokat szponzorál a webshop a blogomon, szuper termékeket nyerhettek néha, kuponkódokat is kapnak az olvasóim stb. Párszor volt már alkalmam tesztelni is ezt-azt emiatt, nekem ez már bőven elég indok volt ahhoz, hogy regisztráljak. Nem tesznek kivételt, kisebb blogokat is tárt karokkal fogadnak, nagyon kedves emberek dolgoznak a WishTrend csapatában, rosszat tényleg nem tudok mondani róluk.

Ha te is blogger vagy és tetszett a leírásom, akkor regisztrálj a programba itt (ingyenes, lehet majd termékeket tesztelni, nyereményjátékokat indítani, mindenféle megkötés nélkül - különben engem sem érdekelt volna :) ) WishTrend Affiliate Program Bloggereknek.

Az interjút itt olvashatjátok:


9 comments:

  1. Ez igen! Gratulálok Viki! :))

    ReplyDelete
  2. Gratulálok Viki, ez szuper! Én is a Te hatásodra vásároltam most először a Wishtrendről, nagyon várom, hogy megérkezzen! :-D Tényleg, hozzád mennyi idő alatt érkezett meg? Jó, hogy írtál erről a programról, mindenképpen regisztrálok hozzájuk! Mindenképpen írok majd tesztet is róluk, csak előbb jöjjenek meg. :D Nagyon kíváncsi vagyok, hogy nekem is úgy beválik majd-e, mint neked.

    ReplyDelete
  3. Gratulálok! Én 2 hete rendeltem tőlük a te affilate kódodat használva. Remélem kicsit hozzájárulhattam a sikeredhez;-) EMS-sel 1 hét alatt megérkezett a csomag.
    Mivel nálunk mostanában sok az ünnep a családban, így a család nő tagjainak rendeltem C 21.5 szérumot, mert nekem ez nagyon bevált, és próbát tettem a C 20 krémükkel is.
    Rendeltem egy Klairs wishboxot is, ezeket a termékeket most kezdtem el használni, elsőre szimpatikusnak tűnnek.
    További sok sikert! Várom a Wishtrend-es teszteket;-)

    ReplyDelete
  4. Köszönöm szépen lányok! :))

    Iheartbabylou: én is adtam már ilyen szérumot ajándékba, ilyesminek minden nő örül szerintem :)))

    Ildi: 1-2 hét. Koreából hozzám nagyon gyorsan megérkeznek mindig a csomagok. A wishtrend ad követési számot, tracktrace.com-on szokram nézni, hogy mikor érkezik meg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhhh, olyan gyorsan? De jó lenne! Viszont olyan béna vagyok, hogy nem igazodok ki a tracktrace-en. :(

      Delete
  5. Ez egy csodálatos lehetőség! A koreai terméktesztjeid pedig valóban hasznosak. Szeretem, hogy nem csak a felkapott termékekről írsz, hanem az újdonságokról is - minden találok nálad valamit, amit meg _kell_ rendelnem :D

    Gratulálok az interjúhoz! :]

    ReplyDelete