OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, May 10, 2015

EBAY Wish List | Kívánságlista | Május 2015


Szuper dolgokat találtam megint ebay-n, szép színesek, hiszen itt van a jó idő, már nagyon várom a nyarat! :) Mint mindig, most is megosztom veletek a listám legjobb darabjait :) Májusi ebay kívánságlista.






1. To do lista $0.99 EBAY LINK
Imádom a to do listákat, sokkal hatékonyabb vagyok, ha látom, hogy mit kell megcsinálnom. Az meg csak hab a tortán, hogy ilyen cukik is vannak ebay-n! :)
2. Táska több színben $13.59 EBAY LINK
Ezt a táskát viszik most, mint a cukrot, úgy látom. Nekem is nagyon tetszik, többféle színben kapható.

  
1. Geneva óra $2.85 EBAY LINK
A Geneva órák annyira szépek! :) Ezt a fajtát idén láttam először, nagyon tetszik!
2. Geneva óra $2.73 EBAY LINK
Csíkosban is imádom! :)

  
1. 700 ml-es flakon $6.74 EBAY LINK
Ez a flakon szuper! A belsejébe tehetünk gyümölcsöt, zöldségeket. Tökéletes! :)
2. Crop top $3.76 EBAY LINK
Nem a én stílusom, de nagyon tetszik! :D

  
1. Karkötő $0.99 EBAY LINK
Ezer éve szeretnék ilyen karkötőket...
2. Karkötő $0.99 EBAY LINK
Ez a színkombináció szintén a nyárra emlékeztet :)

  
1. Napszemüveg $4.47 EBAY LINK
2. Napszemüveg $1.45 EBAY LINK

  
1. Hajpánt több színben $1.99 EBAY LINK
Nagyon tetszenek ezek a fajta hajpántok mióta koreai drámákat nézek :D Egyszerre cuki és nőies, legalábbis a koreaiakon! :)
2. Hajgumi $1.05 EBAY LINK
Hajgumi extrákkal :)

  
1. 100 g kagylóhéj $2.56 EBAY LINK
Dísznek vagy fotózáskor háttérként (mindig azt nézem, hogy mi lehetne jó háttér :D ).
2. Dekorüveg több formában $2.59 EBAY LINK
Annyira egyszerű, de gyönyörű dolgokat lehet velük alkotni!

  
1. Skinfood SPF25-ös kézkrém 50 g $7.45 EBAY LINK
Fényvédős kézkrémet találni nem egyszerű, de Korea persze a segítségünkre siet most is :) Ez mindenképp kell nekem!
2. A'PIEU Air Fit Cushion $6.30 EBAY LINK
6 dollárra (!!!) akciózta le ez az eladó az Apieu cushion alapozót! Nem hiszek a szememnek! Két színben kapható.

  
1. Nyaklánc $2.59 EBAY LINK
2. Hátkefe $3.41 EBAY LINK

  
1. Lunch box $7.38 EBAY LINK
Ettől cukibb ételdobozt még nem hordott hátán a Föld! :D
2. Fésű $2.21 EBAY LINK
Táskába bedobni, néha elővenni tökéletes.

  
1. 5 db macaron tároló $2.55 EBAY LINK
Régóta nézegetem már ezeket, olyan szépek! :)
2. Színes kimonó $8.99 EBAY LINK
Színes, praktikus, nagyon szép :)

  
1. Színes kendők $1.97 EBAY LINK
A szeles Hollandiában évszaktól függetlenül mindig van nálam sál (könnyen megfájdul a torkom). Ezek olyan szép színesek, tavaszra és nyárra ilyesmit szeretnék.
2. $1.68 EBAY LINK
Kb. 5 éve néztem ki magamnak ezt az almás nyakláncot... Azóta is tetszik, ideje megvenni! :D

  
1. Kontúrecset $2.28 EBAY LINK
Mindig is szerettem volna ilyen formájú ecsetet kontúrozáshoz. Nagyon népszerű ebay-n, lehet adok neki egy esélyt :)
2. Vállfa $3.88 EBAY LINK
Sálaknak, kendőknek pont ilyet kerestem!


1. Rózsaszín ecseetkészlet $7.79 EBAY LINK
A kisebb ecsetek már megvannak más színben, nagyon szeretem őket. Akkor még csak fekete színben volt kapható, most már több verzió van, a rózsaszínt NAGYON szeretném! Itt az egész szett 7 dollár, én anno a kicsikért fizettem 5-öt...
2. Soft box lámpa szett $89 EBAY LINK
Örök vágyam pár lámpa, mert sokszor hetekig nem tudok fotózni: nincs napközben időm vagy a holland időjárás (szürke, esős idő) tesz keresztbe. Ez megoldaná a problémámat.


8 comments:

  1. Köszönöm a linket a cushion-höz, meg is rendeltem gyorsan, pont ezt szerettem volna már régóta. :)
    A táska, amit linkeltél, olyanom volt régebben... Hát, őszintén szólva ez a két cipzáros megoldás a világ legkevésbé praktikusabb dolga. Tökéletesen alkalmatlan, hogy csak úgy valamit kikapj a táskából, eleve mindkét kezed kell hozzá, de ha nincs megrakva eléggé, akkor esélytelen, hogy csak úgy a levegőben kicipzározd... Életemben nem morogtam még ennyit táska miatt. :D

    ReplyDelete
  2. Köszi a linket a cushion-höz, Blancahoz hasonlóan én is megrendeltem. Már régóta szemeztem vele, de teljes áron tuti nem rendeltem volna meg. Nem is tudtam, hogy utántöltőt is lehet hozzá rendelni, ami így jóval kedvezményesebb. Remélem beválik, és nagy szerelem lesz :]

    ReplyDelete
  3. Természetesen nekem is a cushion-ön akadt meg a szemem...Utánanéztem és sajnos nem rendelkezik faggyú-szabályozó funkcióval, viszont van benne aloe vera és teafa olaj is, amit mindig szívesen ajánlanak a problémás bőrre, plusz ez a könnyed, "légies" állag csak nem lehet olyan rossz a kombinált bőrre...? Az egyik oldalon maga az eladó is ajánlja fölé a mattító púdert nyárra, de már amúgy is megszoktam, hogy mindig mindenre kell....És úúúúgy érdekelne egy ilyen kis alapozó, ilyen jó áron meg főleg:)

    ReplyDelete
  4. Szuper jó dolgokat vadásztál össze:) az a macaron tároló valami irtó èdes!:)

    ReplyDelete
  5. A kontúrecset nálam is kívánságlistás! A baglyos uzsisdoboz meg... <3... nem tudom, mennyire használnám ki, de... baglyooooos (kicsit sem vagyok bagolymániás, uggggggyan...). A hajkeféhez hasonlót már vettem ebayről, egy álom... igazi, eredeti Tangle Teezert még nem használtam, de ez sem húzta a hajam - ami nagy segítség volt, mert annyira gubancolódós a hajam, hogy konkrétan fájt kifésülni... kétóránként... de ez, amit te linkeltél, még jobb, mert ennek "kupakja" is van :).

    ReplyDelete
  6. A kézkrém meg a cushion nekem jön:))) Kösz a tippet.
    Van a neutrogénának spf 25 kézkréme, nekem jelenleg az van, hááát naptej szerű, de kézfejre jó.
    Ha cushiont akarnánk gyártani: http://www.gloriausdays.com/2013/12/review-apieu-smart-cushion-case-tutorial.html

    ReplyDelete
  7. A cushion felém is repül, remélem hamar ideér ^^

    ReplyDelete
  8. Valakinek van ötlete, hogy vajon miért nem szállítanak ezen ebayes eladók Németországba?

    ReplyDelete