OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, April 29, 2015

Vendégposzt | MintaMánia | Tonymoly, Lioele, Etude House, Skin&Lab



A mai poszt főszereplője néhány koreai minta, amiket az egyik olvasóm tesztelt nekünk :) Lesz szó Lioele bb krémről, TonyMoly arcápolási termékekről, Etude House CC krémről stb.



A mai MintaMánia bejegyzést is egy olvasóm írta, aki több olyan terméket tesztelt nekünk, amit még én sem próbáltam, szóval nagyon kíváncsi voltam a véleményére! Kamilla, nagyon szépen köszönjük a posztot! )

Sziasztok, 
Kamilla vagyok, a Behind My Makeup blogot írom. Nagyon örülök, hogy Viki kiválasztott, és tesztelhetek néhány koreai terméket, szeretném ezúton még egyszer megköszönni. A bőrömmel alapvetően nincsen túl sok problémám, a normál típusba tartozik, néhol kiszáradásra hajlamos. A pigmentfoltok néha megkeserítik az életemet, sajnos rendkívül lassan gyógyul mindenféle heg vagy seb rajtam, valamint szinte csak az ázsiai termékek elég világosak a hófehérke komplexusomhoz. 

A Lioele Triple The Solution BB (megvásárolható itt: EBAY LINK) krémre nagyon kiváncsi voltam rá, de sajnos élesben nem tudtam tesztelni, mert sötét és úgy néztem ki, mint aki túlbarnult a szoliban, de azért felkentem itthonra. Meglepően tömény állagú, matt finishű krém, a fedése is egy erős közepes. 

A Tonymoly I’m Real Lemon Brightening Lotion (megvásárolható itt: EBAY LINK) körülbelül 4 használatra volt elég, ennyi alapján a „fehérítő” hatását nyilván nem tudta kifejteni, az éppen fellelhető hegeket viszont már ennyi idő alatt is halványította egy kicsit. Az illata engem leginkább a C-vitaminos pezsőtablettára emlékeztetett, csak felkenéskor lehetett érezni. Ahogy a lotion megnevezésből is következtethetünk, könnyű, vizes állagú. Hagyott egy minimális ragacsos réteget, miután beszívódott, de nem zsírosított. 

A Tonymoly Tomatox Magic Massage Packről (megvásárolható itt: EBAY LINK) sokat hallottam már, erre voltam a leginkább kíváncsi. Fehér, folyós állagú krém, kellemes, semleges illattal, ami mindenre hasonlított, csak paradicsomra nem. Vékonyan kentem fel az arcomra, hogy többször tudjam használni, ennek ellenére nem száradt meg teljesen még 5-10 perc után sem, hanem viszonylag ragadós maradt, ezért köszönhetően nem húzta a bőrömet. A lemosása kicsit nehézkes, az agyagos maszkokhoz tudnám hasonlítani. Használat előtt eléggé irritált volt az arcom, a pirosság nagyját lehúzta, és nem éreztem utána úgy, mintha az összes nedvességet kiszívta volna a bőrömből, mégis mattá, valamint optikailag egységesebbé tette.

Tonymoly Floria Nutra-Energy 100 Hours (megvásárolható itt: EBAY LINK) hidratáló nagyon elnyerte a tetszésem, főleg azért, mert maradéktalanul beszívódik, nyoma sincs ragacsos utóérzetnek, teljesen bőrérzetű. (A csomagolás alapján valamiért azt hittem, amikor megkaptam, hogy ez egy bb krém.) Az illata csak felkenve érezhető egy kicsit, friss, gyümölcsös jellegű, az állaga pedig meglepően sűrű. Hidratáló hatásával meg vagyok elégedve, próbáltam smink alá, és ott is jól teljesített. 

Az Etude House Correct & Care CC krém (Silky) (megvásárolható itt: EBAY LINK) kinyomáskor szinte fehér volt és olyan textúrájú ránézésre, mintha homokot szórtak volna bele. Rögtön rájöttem, hogy elkenve fog színt adni, így is történt, ezért a kézzel való felvitel és eldolgozás a legideálisabb hozzá. Sajnos még így sem olvad eléggé a bőrbe és nagyon fehér marad az eredmény, ráadásul kiemeli a száraz részeket. A fedése enyhe, a bőrhibákat nem tünteti el, a pirosságot is csak azért, mert kivakol. A finishe semmiképpen sem matt, inkább bőrfényűnek mondanám és minimálisan ragad és csúszkál is, ha nem púderezzük le, hiába fixáltam, egy orrfújást már nem bírt ki és 4-5 óra után néhol elkezdett fényleni az arcom. 

Kaptam még egy Skin&Lab fre-C fényvédőt is, ám ezt úgy gondoltam, hogy majd akkor próbálom ki, ha tényleg adottak hozzá a körülmények, így most kimarad. 

A tesztelt termékek összességében megerősítettek abban, hogy a koreai termékek igenis jók, pláne, mivel már ezelőtt is használtam párat, szeretnék ezek minél többet kipróbálni a közeljövőben.  

No comments:

Post a Comment