OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, April 20, 2015

Vendégposzt | MintaMánia | Skinfood, Skin79, TonyMoly, Lioele



Ismét MintaMániás poszt következik! :) Egy újabb adag koreai minta, amit egy olvasóm tesztelt. Skin79 BB cleanser, Skinfood Gold Kiwi cream, Black Sugar First Serum, TonyMoly BCDation stb.



A mai posztot egy kedves olvasómnak, Ildikónak köszönhetjük, aki szintén koreai termékeket tesztelt nekünk :) Ebben az adagban is volt pár, amit én magam sem ismertem, ezért jó volt olvasni a véleményét! Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál a blogra! :)


Első sorban szeretném megköszönni Viktóriának a lehetőséget! Hálás vagyok, hogy kipróbálhattam az általa felajánlott koreai készítményeket és megoszthatom a véleményem veletek.  :)

A kis tesztelni való csomagom 6 db mintát rejtett. Az első ami rögtön felkeltette az érdeklődésem az nem más volt mint a Tonymoly BCDATION SPF30 (megvásárolható itt: EBAY LINK), ami egy BB krém, CC krém és alapozó hármas kombinációja. Alapozó használatát egy jó ideje elhagytam, személy szerint a koreai BB krémekre esküszöm. Bár már megtaláltam a számomra tökéleteset, elég gyakran próbálok ki újat, hogy eleget tegyek a kíváncsiságomnak,  így nagy örömmel vetettem bele magam a tesztelésbe. 
A csomagoláson sajnos nem szerepelt milyen árnyalatot rejt a minta. Egyébként 2 árnyalatban kapható tudomásom szerint (01 pink  beige és 02 natural beige) . Kibontás után úgy tűnt a világosabb árnyalat lehet a birtokomban, de még ez is túl sárgás tónusúnak és sötétnek mutatta magát amitől kicsit megrémültem elsőre. Felkenés után teljesen elmúlt a kezdeti ijedség, nagyszerűen alkalmazkodott a bőrszínemhez. Állagra mint egy BB krém, könnyen elosztlathatható, illata virágos enyhe számomra egyáltalán nem volt zavaró, mindenesetre hamar elillan. Fedését közepesnek mondanám, de jól építhető. Egy vékony rétegben alkalmas elfedni a bőrpírt, apróbb hibákat, gyönyörű egységes bőrt varázsolt, 2 rétegben már az anyajegyeim is képes elfedni. Nem ült bele az apróbb ráncocskákba, nem emelte ki a szárazabb részeket. SPF 30-as fényvédővel ellátott és nem tartalmaz parabéneket. Az én kombinált bőrömön elég hamar kifényesedett a homlokomon, bár mattító púderrel korrigálható. Szárazabb vagy normál bőrre  tökéletes választás lehet. Nem mondtam le róla teljesen nagyon tetszett a hatása, hidegebb időszakban szeretném újra kipróbálni. A minta tartalma 2 használatra volt elegendő . 

Második krém számomra újdonság volt, ami nem más, mint a Skin79 BB Cleanser (megvásárolható itt: EBAY LINK). Ez nem más mint egy BB krémekhez kifejlesztett lemosó mélytisztító és exfoliáló hatással. Maga a lemosó fehér színű, kissé zselés állagú, illata számomra  kellemes parfümös. Használata egyszerű, nedves bőrre kell felvinni, körkörös mozdulatokkal eloszlatni az arcon. Ezt követően jön a móka, hiszen a lemosó elkezd pezsegni a bőrön, majd habot képez. Olyan érzés, mintha  lerobbantaná a BB krémet. 1-2 perc elteltével jöhet a bő vízzel való leöblítés és készen is vagyunk. Alaposan tisztít, sima arcbőrt hagy maga után. Használata után picit húzódott a bőröm, némi exfoláló hatást is tapasztaltam. Összességeben nem rossz kis arclemosó, de számomra teljesen nélkülözhető a hétköznapokon úgy érzem. A minta tartalma 3 alkalomra volt elegendő.

Egy ideje már keresem a számomra megfelelő fényvédőt így nagyon örültem mikor megpillantottam a Nature Republic UV Lock Flower SPF30-as  (megvásárolható itt: LINK) kis fényvédőjét, aminek szinte azonnal rajongója is lettem. Textúrája könnyed fehér színű krém, vizesebb állagú. Illata nálam még elviselhető kategória, naptejes virágos illat. Nagyon hamar beszívódott, nem hagyott ragacsos érzetet a bőrömön, nem irritálta, és pattanásokat sem okozott. Általam eddig próbált fényvédőket felülmúlta. Gondolkodás nélkül azonnal megvásárolnám a terméket teljes kiszerelésben, de sajnos sehol nem találom sem teljes kiszerelésben, sem minta formájában. :(( A teszter 2 használatra volt elegendő.

A következő tesztalanyom nem volt számomra ismeretlen, és ez nem más, mint a Lioele Waterdrop Sleeping Pack (megvásárolható itt: EBAY LINK). Zselés állagú. fehéres krém, felkenve könnyű, áttetsző és vizesé válik. Illata engem egy az egyben naptejre emlékeztet. Ígéretei szerint nem képez ragadós réteget a bőrön, kellő nedvességgel és tápanyaggal látja el a fáradt bőrt, ami másnap is megtartja a hidratáltságát. Amit ebből betart az csupán annyi, hogy tényleg nem hagy ragacsos érzetet és ideig óráig tényleg úgy érzem pótolta a nedvességet, de sajnos ez csupán pár óráig tapasztalható. Másnap reggel olyan mintha sima vízzel kenegettem voltam az arcom vagy semmivel... A minta egy használatra volt elegendő, ennél a terméknél ezt nem is bántam. Az Etude House Sleeping Packja jobban bevált számomra.

Egy másik termék, amit egy ideje keresek, az nem más, mint a szérumok. A csomagomban a Skinfood Black Sugar Perfect First Serum (megvásárolható itt: EBAY LINK) lapult. Eddig csak jót hallottam róla, így nagyon kíváncsi voltam, mit is tud,  A teszter óriási adagot rejtett, így 5 alkalomra volt elegendő számomra. Illata édes (engem egy az egyben az Alterra nádcukros testradírjára emlékeztet, aminek az illatát imádom), állagra nagyon híg, így  művészet volt kivarázsolni a tasakból, hogy ne menjen egy cseppje sem kárba. Alkalmazását tekintve egy vattakorongra kell csepegtetni és úgy felvinni az egész arcbőrre. Amit ígér: óvatosan eltávolítja az elhalt hámsejteket, hidratálja, fehéríti és élénkíti, emellett növeli a bőr ellenálló képességét és segít a ráncok elleni harcban.
Összességében megszerettem ezt a szérumot. Tetszik, hogy hidratál és gyengéden hámlasztja is a bőrt, sokkal simábbnak, puhábbnak teltebb lett tőle.  Nem volt kérdés, hogy a kosaramban landol. 

Az utolsó termék nem más volt, mint a SkinFood GoldKiwi Cream (megvásárolható itt: EBAY LINK). Nagy bánatomra a tasak tartalma csak egyetlen alkalomra volt elegendő számomra. Egy fehér színű gazdagabb, gyümölcsös, friss illatú hidratálókrémről van szó. Nem hagyott zsíros, ragacsos érzetet, körülbelül 2-3 perc alatt teljesen be is szívódott. Mivel  felkeltette az érdeklődésem, kíváncsi vagyok több ismeretség után mire képes, ezért rendeltem belőle még néhány mintát. 


No comments:

Post a Comment