OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, April 2, 2015

Vendégposzt | MintaMánia | Missha, TonyMoly, Etude House, Lioele



Egy újabb adag koreai minta, amit az egyik olvasóm tesztelt. Mea véleményezte többek között a Missha Time Revolution esszenciát, TonyMoly bb krémet, arcmaszkot, Lioele fényvédőt stb.



Ma is egy vendégposztot olvashattok a blogon a MintaMánia sorozatom keretén belül. Nagyon örülök, hogy néhány olvasóm segített tesztelni pár koreai terméket! :) Mea, ezer köszönet! :)

Sziasztok!
Mea vagyok, a Nail Polish Maniac blog írója, és az a megtiszteltetés ért, hogy írhatok nektek vendégposztot a Viki által küldött termékmintákról. Az én bõrtípusom száraz, a bõrárnyalatom pedig nagyon világos, kérlek ezt vegyétek figyelembe a véleményemnél, hiszen az adott termékek is máshogy mûködnek a különbözõ bõrtípusokon.  

A legelsõ termék amit a kupacból kipróbáltam, az a Missha time revolution the first treatment essence (megvásárolható itt: EBAY LINK) széruma volt:  a termék állaga borzasztó, olyan mintha víz lenne - ugyanolyan folyékony, emiatt alig lehet vele bánni, szinte lehetetlen normálisan felkenni az arcra. Illata nincsen, és gyorsan be is szívódott, viszont húzódott az arcom utána, nem éreztem semmiféle hidratálást. Nem gyõzött meg, de nem adtam fel, próbálgattam lelkesen tovább.

Másodikként a Tonymoly I'm real avocado rich cream (megvásárolható itt: EBAY LINK) akadt a kezembe: nagyon kellemes, uborkásra hajazó illata van, az állaga nagyon gazdag. Egy elég testes krémrõl beszélünk - kellemes érzés az arcon, nem "ül" meg rajta, gyorsan beszívódik. Az állaga miatt száraz bõrûeknek tökéletes választás lehet. Az Incije is szép, nincs benne alkohol.

Harmadikként egy sminktermék következett, mégpedig a Tonymoly luminous goddess aura bb kréme (megvásárolható itt: EBAY LINK), ami instant szerelem lett... A 01-es árnyalat színe is sötétnek tûnt elõször, azonban szuperül alkalmazkodik a világos, rózsaszínes bõrtónusomhoz és késõbb sem oxidálódik. Az állaga egy kicsit vastagabb és nehezebb, azonban az arcomra felpötyögtetve és a Real Techniques Expert Face ecsetét használva két perc alatt egyenletesen, csíkmentesen sikerült eldolgoznom, és bizony eltátottam a szám... Életemben elõször próbáltam ki koreai BB krémet, és a fedése egész egyszerûen valami elképesztõ! Nincsenek bõrhibáim, viszont a bõrtónusom kiegyenlítésre szorul - ez a BB krém konkrétan hibátlan babaarcot varázsolt mindössze kettõ perc alatt! A fedése kb egy közepes fedésû alapozóéval egyenértékû - természetesen jól alá kell hidratálni, mert különben hajlamos kiemelni az arcunk szárazabb részeit. A finise az én száraz bõrömön matt, így mindenképpen kell egy kis pirosító-highlighter, hogy visszaadjuk az arc természetesen ragyogását és színét. A tartóssága is elképesztõ, volt olyan, hogy délután négykor felraktam, és a nap folyamán három olyan helyen is jártam, ahol majd megsültem - este 11-kor mostam le, és ugyanúgy volt az arcomon, ahogyan hat órával ezelõtt felraktam! Nem csillogott át, nem volt fényes, ugyanolyan matt volt, mint a kezdetekben...  Azóta is keresgélem az államat, elsõ dolgom volt rendelni Ebayrõl még tíz kis mintát ebbõl a termékbõl -  a nagyon világos és száraz bõrû, kevés bõrhibával rendelkezõ lányok imádni fogják! (Én a kombinált bőrömre is nagyon szerettem! Szuper kis bb krém :) - Viki )

Következõleg egy arcmaszkot próbáltam: A Tonymoly Tomatox-ot (megvásárolható itt: EBAY LINK). Kellemes, könnyed, krémes állaga van, az arcra felkenve fehér színû - 2 percig kell masszírozni,majd rajta hagyni, tíz percet várni és lemosni. Sajnos az összetevõlistában szerepel az alkohol, ami a száraz bõrnek nem igazán barátja, én így nem éreztem semmiféle hidratálást, sõt, húzódott is a bõröm - viszont picit egységesítette azt.

Ismét egy arckrém következett, mégpedig az Etude House Face Conditioning Cream light (megvásárolható itt: EBAY LINK), aminek egy picit tömörebb az állaga, viszont nagyon érdekes termék, mert amint felkened, bársonyos érzést hagy maga után - arckrémnél ilyet én még nem tapasztaltam, maximum alapozónál. Nagyon gyorsan beszívódik, az illata az abszolút határeset - van aki szeretni fogja, van, aki utálni. Rendelkezik SPF 25-ös fényvédõvel, és olajfelszívó - kontrolláló összetevõkkel,szép matt arcbõrt hagy maga után, de sajnos tartalmaz alkoholt. (Ahogy a képen is látszik, nem ezt akartam elküldeni neked a száraz bőrödre, nem tudom, hogy került a csomagba, bocsánat :( - Viki ).

Utolsónak a Lioele Fresh Sun Screen 45 faktoros fényvédõjét (megvásárolható itt: EBAY LINK) próbáltam ki - erõteljes naptej illata van, sûrû állaga és fehér színe - sajnos felvitel után elég ragacsosnak érzem még az én száraz bõrömön is, gyorsan át is fénylik - a fényvédõ faktor oké, de az állaga miatt nem lett a kedvencem, biztosan nem rendelném meg teljes méretben.

Imádtam kicsit belekóstolni a koreai smink és arcápolási termékekbe, ezentúl jobban odafigyelek, hogy minél többet kipróbálhassak belõlük - köszönöm szépen a lehetõséget, Vikinek! :)

No comments:

Post a Comment