OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, April 27, 2015

Scholl Velvet Smooth Termékek Használat Közben



Ha nyárra szép lábakat szeretnénk, akkor a Scholl fog ebben segíteni nekünk! A következő termékeket mutatom be használat közben, előtte-utána képpel: Velvet Smooth talpreszelő, nappali, éjszakai krém, szérum és lábfürdető.


A posztban több kép is lesz a lábamról, aki nem szereti az ilyesmit, az csak a szöveget olvassa el!

Április elején kaptam ezeket a termékeket, s mivel itt van a tavasz, szebb lábakat szeretne mindenki, ezért mindenképp szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat.
29 vagyok, nagyon sokat gyalogolok, de a lábaim ápolásáról télen szeretek megfeledkezni... A Scholl termékei már egy használat után látható és érezhető különbséget eredményeztek, lent majd láthattok előtte-utána képet is. Tisztán emlékszem, ahogy befejeztem a kis rituálét, majd boldogan mondogattam, hogy mennyire könnyebbnek érzem magam járás közben, mintha tollpihéken lépkednék, pedig csak 20 percet áldoztam lábápolásra egy vasárnap délután. Fantasztikus érzés, látványra is szebb persze a végeredmény, engem meggyőzött: mostantól a lábápolás fontos része lesz az életemnek! :)
A Schooll Velvet Smooth termékcsaládból a következőket használom: elektromos talpreszelő, nappali és éjszakai krém, szérum és lábfürdető. Az elektromos talpreszelő már rózsaszínben is kapható (limitált példányszámban), a feje cserélhető (gyémánt kristályokkal látták el!), elem jár hozzá, használat közben pedig rendkívül gyengéd! Kb. nem is lehet érezni, ahogy eltávolítja az elhalt hámsejteket, bőrkeményedést, nagyon kényelmes használni. Pár perc alatt végeztem is, ezután vettem egy lábfürdőt, 15-20 percig relaxáltam egy kicsit, azóta ez lett a kedvenc vasárnapi időtöltésem! :) Ezután a nappali krémből és a szérumból kentem a lábfejemre egy kicsit, a különbséget a lenti képen láthatjátok. A nappali krém nagyon könnyű, egy perc alatt felszívódik, friss, üde érzetet ad, de a szérumról is hasonlókat tudok elmondani: szintén könnyű, hamar felszívja a bőr, jól ápol. Ha pedig ettől többre van szükségünk, szárazabb a lábunk, akkor az éjszakai krémet (éjszakai maszk a neve, de nekem marad krém) ajánlom, ami egy sokkal sűrűbb krém, mélyen hidratál, sokáig érezni a hatását.
Mindegyik termék bevált, nagyon szívesen használom őket, nekik hála végre örömmel gondolok az lábápolásra, időt szakítok a dologra. 

Weboldal, további információ:

Scholl Velvet Smooth elektromos talpreszelő gyémánt kristályokkal ajánlott fogyasztói ár: 11 999 Ft
Scholl Velvet Smooth intenzív szérum ajánlott fogyasztói ár: 2 299 Ft
Scholl Velvet Smooth lábfürdető ajánlott fogyasztói ár: 1 899 Ft




Scholl Velvet Smooth használat közben
előtte-utána
1 alkalom után!



8 comments:

  1. Öööö, nem tudom, de én ugyanezt elértem egy Balea habkővel, ami 300 Ft volt, ha jó emlékszem. :) Őszintén szólva jónak tűnik, de valahogy 12.000 Ft-ot irreálisnak éreznék kiadni érte. Egyébként én minden éjjelre bekenem a talpamat jó vastagon, így soha nem lesz olyan gáz a helyzet, szóval tulajdonképpen megelőzöm, hogy nagyon bőrkeményedéses legyen. (Meg jó cipőket is hordok, az az igazság, azon is sok múlik.) Az viszont hihetetlen,, hogy még a talpadról is jó fotókat csinálsz. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó, de ez nem esik szét pár alkalom után (másoktól hallottam, én nem használtam), ezt nagyon kényelmes használni, ilyenkor mindig akciós (legalábbis nálunk). Az olyan lustákat, mint én legalább rávesz a lábápolásra. Gondolom észrevettétek, hogy utálom a lábfejeket, mert minden lábas posztom elején ott van a figyelmeztetés, hogy ne olvassa a posztot olyan, aki ugyanígy van ezzel. Nálam az is nagy dolog, ha bekrémezem. Pont az ellentéted vagyok. Sajnos... Viszont mostantól ezen változtatok, mert imádtam ennek a hatását, megéri ápolni a lábat, már látom :)

      Delete
    2. Tényleg szétesik amúgy pár alkalom után, de én kb. havonta használom télen, nyáron meg kéthetente, és mivel 300 Ft, tudok venni évente kettőt. Bár én imádom a lábfejemet. :D Annyira kis cuki, az egyik kedvencem magamon. Talán ezért is ápolgatom. Mondjuk télen csak lenyesem a körmeimet ollóval, de ha jön a szandálszezon, akkor annyira szépen pedikűrözöm, formára reszelem, visszatolom a bőrt, kilakkozom, stb., nagyon szépen megcsinálom magamnak. Kapok is sok talpimasszírt a szerelmemtől. ;-) Na mindjárt rájövök, hogy igazából lábfetisiszták vagyunk. :D

      Delete
    3. :D Én idegbeteg leszek, ha valaki a lábfejemhez akar nyúlni :D Inkább én masszírozok, azt szeretem másnak csinálni!
      Öröm olvasni, hogy mennyire szereted a lábfejedet ápolni, meghozod az ember kedvét hozzá! :)

      Delete
  2. Hát én frászt kapnék, ha valaki reszelgetné vagy dörzsölgetné a bőrömet. Maradok az éjjeli krémezésnél. Nekem a kislábujjamon van bőrkeményedés, azt le szoktam nyisszantani, de ha olyan cipőt hordok, ami nem szűk, akkor elmúlik. Mint ahogy az ujjamról is elmúlt a bőrkeményedés, mióta csak bevásárlócetlit írok kézzel.
    Ha hozzámvágnák, akkor továbbadnám anyámnak, biztos jó termék. Ő bármilyen cipőt hord, száraz a sarka. Ápolni kellene, persze, krémezni mindenekelőtt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskolás korom óta van bőrkeményedés a középső ujjamon, de nekem is javult a helyzet mióta ritkán írok kézzel. Persze a gépelés meg a csuklómnak nem jó... :D
      Igen, rendszeresen kell ápolni, kólünben nem lehet megszabadulni a bőrkeményedéstől, úgyis visszajön, nekem is észben kellene ezt tartanom! :)

      Delete
  3. Még valamelyik tavalyi dm-dobozban volt egy ilyen reszelő, és elég szkeptikusan álltam hozzá, de totál jó cucc! sokféle habkövet próbáltam, de mindegyik a nagy nullával volt egyenlő... amúgy valahol olvastam, hogy egy fej kb 10 használatra elég, és szerintem rohadtul nem :) nekem egy éve van meg és ugyanolyan hatékony, mint első alkalommal, pedig rendszeresen használom.
    Lehet, hogy ennyi pénzt nem adnék érte, de így a meglepi dobozban teljesen megérte!

    Egyébként a pedikűröst utálom, egyrészt rossz emlékek miatt, másrészt, iszonyodom attól, hogy hozzáérjenek a lábamhoz, nálam ez nagyon bizalmi dolog (főleg, ha a kedves pedikűrös nem tudja megérteni, hogy miért NE úgy vágja a körmömet, mint másnak...). Úgyhogy nekem ez a csiszológép igazi szent grál :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, emlékszem, akkor nagyon bántam, hogy nekem nem volt dm dobozom! :) Én is nagyon elégedett vagyok ezzel a kis masinával, de majd kíváncsi leszek, hogy meddig tudom a fejet használni. Szerintem sokáig, mert eleve nem úgy néz ki, mintha kopna, meg alig kell átmenni párszor a talpon, hogy azt mondjam, ennyi elég is, jöhet a krém vagy lábfürdő.
      Én is szeretnék csiszológépet! :)

      Delete