OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, April 6, 2015

Oh My Brush 3.0 | Új Külső ♥



Végre elkészült a blog új külseje (harmadik a sorban), ami - szerintem - szebb, gyorsabb, sokkal praktikusabb, könnyebb lesz ezek után keresni, olvasni stb. Kicsit hozzá kell majd szokni nekem is, de remélem, hogy tetszik nektek! :)




Ahogy ígértem, végre meg tudom mutatni, hogy min dolgoztunk ilyen sokáig! :) A blog előző ruhája majdnem másfél éves volt, s bár nem terveztem lecserélni, mert meg voltam vele elégedve, pár dolog azért nagyon zavart. Leginkább az, hogy nem volt menü, nem tudtak az olvasóim gyorsan keresni a blogon, ez az opció nagyon hiányzott az oldalról. Senki nem panaszkodott, de tudtam én ezt magamtól. A probléma végre megoldódott, s ha már itt voltunk, akkor újra is terveztem az egészet, a barátom pedig a kódért felelős, mint mindig :)
Lett slideshow a kedvenc képeimmel, ettől egy kicsit színesebb, vidámabb lett a blog, így készen állunk a tavaszra, nyárra! :) Illetve az oldalsávban is van egy érdekesség: a három fő kategória legújabb bejegyzései egy helyen. A barátomnak nem tetszett az ötlet, de ha már megálmodtam, akkor nem engedtem belőle, nekem kellett és kész :D Hátha hasznos lesz néhányotoknak :) A socal media linkeket most is legfelül találjátok meg, a másfél évig holland tetszik gomb pedig végre magyar... Még most sem hiszem el, hogy nem vettem észre ennyi idő alatt. Elnézést kérek! 
Elvileg minden működik, de biztos vannak hibák itt-ott. Használat közben derül majd ki, ha ilyesmit találtok, írjátok meg! :)

Én minden esetre nagyon boldog vagyok, a megújult külső végül szebb lett, mint megálmodtam. Azt pedig csak remélni tudom, hogy a menünek hála sokkal egyszerűbben tudtok majd keresni a blogon, hiszen ez volt a fő szempont :)

Végül szeretném megköszönni a barátomnak, hogy ilyen sokat dolgozott a blogon.

Schat, heel erg bedankt voor je harde werk, mijn blog ziet er geweldig uit! :) Jij krijgt nog een cadeautje van mij ;)

21 comments:

  1. Oh, gyönyörű, friss és modern! Az új Ohmybrush felirat is nagyon tetszik!
    És meglocsolt a párod? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik, köszi :)
      Á, itt az nem szokás, szerencsére... :D

      Delete
  2. Nagyon szép lett! Gratula a pasidnak is !:-) Jobb felső sarokban az FB ikon kétszer van kint. (Bocs, szakmai ártalom, kijött belőlem a hibakereső droid, de már le is állítottam magamat. :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Két FB oldalam van, mert nem tudtam nevet változtatni... :( :D Aztán úgy döntöttem, hogy sebaj, akkor lesz kettő :)

      Örülök, hogy tetszik, köszönjük szépen! :)))

      Delete
  3. Nagyon szép lett, gratulálok! :)

    ReplyDelete
  4. Szuper lett es iPaden is tokeletesen olvashato :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi, hogy megírtad, mert elfelejtettük tableten megnézni... Oops.. :D Örülök, hogy működik mindenhol :)

      Delete
  5. Elsőre nagyon esztétikus, de majd barangolok a honlapon, felfedezem az újdonságokat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :)

      Delete
  6. Nagyon tetszik az oldal, rendkívül profi lett! :)

    Off: tudom, hogy most nem erről szól a bejegyzés, de muszáj valamit megkérdeznem... Próbáltál már koreai samponokat vagy hajápoló készítményeket? Most van egy-két szimpatikus delikvens, de nem tudom, hogy be merjem-e vállalni mert ezekről nem sok véleményt találtam az interneten... Bocsi, hogy így beletrollkodtam a posztba, de nagyon kíváncsi vagyok. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönjük szépen! :)

      Ó, kérdezz nyugodtan kommentben bármelyik poszt alatt, így legalább hamar válaszolok :)
      Próbáltam egy koreai márkát, a Damoae két termékét, szuperek voltak, bár ez a termékcsalád inkább hajhullás ellen volt. Ó, meg most is használok egy koreai cuccot a hajamra, de azt inkább hajvégápolóként kezelem: Palan Organic Hair Essence. Nagyon jó a tapasztalatom a hajra való termékekkel is, most akartam én is szétnézni, mert megint szeretnék koreai termékeket a hajamra, de még nincs kiszemeltem. Úgy vettem észre, hogy két dologra koncentrálnak: kellemes illat és sok, hatékony összetevő.

      Delete
    2. Köszi a gyors választ, egyébként én a Secret Key Black Snail All In One Treatment Shampoo-t néztem ki, jó ezek a csigás dolgok, bár nem tudom, hogy hajra is olyan hatékony-e. Majd a következő rendelésemnél lehet, hogy rászánom magam. :)

      Delete
  7. Annyira jó lett :) Nagyon tetszik! :)

    ReplyDelete
  8. nem hullámoztam még ide, de pont két hete akartam keresni vmi ebayes linket és akkor már sikerült, jól meg is lepődtem az új küllemen, de megjegyezni akkor nem volt érkezésem. nah de most! ^^
    letisztul, guszta, Vikis! :)

    ReplyDelete