OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, April 17, 2015

NYERJ Öko-Csigakrémet vagy Alakformáló Kezelést!



Különleges a mai nyereményjáték is! :) A nyertes majd két ajándék közül választhat: az egyik egy öko-csigakrém az Armonia márkától, a másik pedig egy 5 alkalmas alakformáló kezelés!




Tovább ünnepeljük a blog 4. születésnapját! :) A mai játék azért különleges, mert ti választhatjátok ki, hogy mit szeretnétek nyerni!

Nyeremény:
1. az egyik termék az Armonia öko-csigakrém (8900 Ft)
2. a másik pedig egy 5 alkalmas alakformáló bérlet, amit Budapesten lehet majd felhasználni (Szent István krt.).

Ha bármelyik felkeltette az érdeklődésedet, akkor a lenti applikációban tudsz jelentkezni! Sok sikert! :) A nyertest e-mailben értesítem majd!

Bővebb információ, érdekességek:

Armonia öko-csigakrém
Első hallásra szokatlannak tűnhet, hogy egy kozmetikai termék csiganyákot tartalmaz, ám ez a különleges és természetes összetevő rendkívül magas proteintartalommal bír, amely bizonyítottan újraépíti, táplálja és regenerálja a bőrt, valamint segít kijavítani a már kialakult bőrhibákat. 
A bio csiganyák előállításához az állatokat optimális természeti körülményei között tenyésztik, táplálkozásukat pedig kifejezetten a számukra biogazdálkodásban termesztett növényekkel oldják meg. A csiganyákot végül a világon, egyedülálló módon dolgozzák fel, s közben az állatoknak sem esik bántódása. 
A termékcsalád a csiganyák és a már jól bevált, bőrvédő és gyógyító képességéről ismert bio aloe vera mellett kiegészült a bio körömvirág kivonattal, amely vitaminokban és ásványi sókban gazdag hatóanyag, ezáltal puhábbá és finomabb tapintásúvá teszi a bőrt.
Klinikai mérésekkel bizonyították, hogy a termékcsalád tagjai segítenek eltüntetni a ráncokat a bőr teljes felületén és a kellemetlen pigment foltokat is eredményesen csökkentik. A hatásért nem kell hónapokat várni: már négy órával a használat után látható az eredmény, négy hét rendszeres, napi két alkalommal történő használat pedig szinte hihetetlen átalakulást eredményezhet. 

5 alkalmas alakformáló bérlet
A hasüregben lévő zsíroktól csak életvitelbeli változásokkal tudunk megszabadulni. Fontos az étkezésből kizárni a zsíros ételeket, valamint fokoznunk kell a zsírégetésünket. Többek között a lipolízist (zsírlebontást) elősegítő zsírégető hormonok fokozásával (adrenalin- noradrenalin) tudunk megszabadulni a lerakódott zsírpárnáktól. A Noradrenalin hormon 30 perc mozgás után kezd el termelődni, elősegíti a zsírégető folyamatokat. Ezt a hormont stimulálja a forradalmi NARL technológia. A japán fejlesztéseken alapuló kezelésnek köszönhetően nincs szükség megterhelő edzésre, hogy a Noradrenalin hormon elkezdjen termelődni, csak ultrahangos kezelőlapok helyeznek a problémás területre. Ennek következményeképpen a Noradrenalin hormon hatására megduplázódnak a szabad zsírsavak a vérben, amiket pedig egy egyszerű könnyű aktivitással égetnek el. Az eljárásnak köszönhetően a szervezet a hasüregben lerakódó káros zsírokat is lebontja, így nem csak lapos hasra tehetünk szert, de a súlyfeleslegtől megsokszorozódott kockázati tényezőktől is elbúcsúzhatunk.
„A zsír természetes és nélkülözhetetlen része a szervezetünknek: itt tároljuk az energiát, ennek segítségével végzi a test az alapvető funkciókat. Egyáltalán nem mindegy azonban, hogy hol halmozódik fel a felesleg. Hasi hízáskor a zsír nem csak a bőr alá férkőzik be, hanem a belek és a zsigeri szervek köré is. Normális esetben a zsírszövetekből nem szabadul fel zsírsav, a hasüregi zsírrétegből azonban folyamatosan áramlik ki az egész szervezetbe, komoly károkat okozva. Normál testsúly esetén a hasüregi zsírrétegből távozó zsírsav feldolgozása nem okoz problémát a májnak, nagy mennyiségű zsírréteg esetén azonban megnő a vérben a zsírsav szintje, ami hosszútávon az összes szerv károsodását okozhatja. Kialakulhatnak különböző májproblémák, a vér magas zsírsav-tartalma miatt inzulintermelési problémák lépnek fel, amelyek cukorbetegséghez vezetnek, hosszú távon pedig szív- és érrendszeri megbetegedéseket okoznak. A hasi zsírréteg ráadásul 3,5-szörösére növeli a rák, és 3-szorosára az agyvérzés kockázatát” – mondta Dr. Hirohide Miwa neurológus.



a Rafflecopter giveaway


62 comments:

  1. Szia!
    A krémet választanám, mivel nem pesti vagyok...
    Köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  2. Én is a krémet választanám, mert jól hangzik az, amit ígér. Szívesen kipróbálnám... :-)

    ReplyDelete
  3. Szia :)
    Ismét köszii a lehetőséget! :D
    Mivel Romániában élek igy marad a csiga krém választásnak :D
    Szép napot! :)

    ReplyDelete
  4. A csigakremet szeretnem kiprobalni

    ReplyDelete
  5. Én is a csigakrémet nyerném meg szívesen. (Bár a másik nyeremény is tetszik, de nem Budapesten élek.)

    ReplyDelete
  6. A krémet szeretném megnyerni.
    Köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  7. Köszönöm a játékot :)
    A csigakrémet szeretném ajándékba, ha nekem kedvezne a szerencse.

    ReplyDelete
  8. Én is a csigakrémre szavazok, annak több hasznát venném. :)

    ReplyDelete
  9. Az alakformálást szeretném megnyerni :)

    ReplyDelete
  10. Az alakformálás nagyon jól jönne, szívesen megnyerném. :)

    ReplyDelete
  11. Kár, hogy messze vagyok Budapesttől, így marad a csiguszkrém :)

    ReplyDelete
  12. Én is kicsit távolabb vagyok Pesttől úgyhogy a krémet választanám ^^
    Köszi a játékot! : )

    ReplyDelete
  13. Szia Viki!

    Köszönjük a lehetőséget! :)
    A krémet szeretném választani, mert nem vagyok budapesti...

    Sok szerencsét Mindenkinek! :)


    ReplyDelete
  14. A csigakrém érdekelne! Bár szeretem a Bentont, azért a kíváncsiságom miatt ezt is kipróbálnám!
    Ismét köszönöm a játékot!

    ReplyDelete
  15. A krémet kérném, ha nyerek. :))

    ReplyDelete
  16. Szia, én a kezelést választanám :) Kíváncsi vagyok, tényleg hatásos e :)

    ReplyDelete
  17. Szia. A krémet választanám ,mert sajnos nem budapesti vagyok. :(

    ReplyDelete
  18. Szia,
    A csigakrémre nagyon kíváncsi vagyok, őt választanám:)
    Köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  19. Szia! én a kezelést választanám! :)

    ReplyDelete
  20. Én az alakformáló bérletet választanám. Köszi a lehetőséges! :)

    ReplyDelete
  21. Szia, nálam a csiga mindent visz most, igy biztos a krémet választanám. Köszi

    ReplyDelete
  22. Az alakformálás nagyon jól jönne, szívesen megnyerném. :)

    ReplyDelete
  23. Köszi a lehetőséget! :)
    Én sem vagyok bp-i, úgyhogy a krémet választanám.

    ReplyDelete
  24. Az alakformálást választanám, ha nyernék. :)

    ReplyDelete
  25. Én az alakformálást szeretném nyerni, ha már jön a bikiniszezon. :-)

    ReplyDelete
  26. Az alakformálást választanám, habár a csigakrémről is sok jót hallottam már! :)

    ReplyDelete
  27. Köszi szépen a lehetőséget! :) A csigakrémet választanám, mert vidéki vagyok. :)

    ReplyDelete
  28. Annyira jó nyereményjátékaid vannak! Imádlak! :)
    Mindkét nyereménynek nagyon örülnék, de most a csigakrémet szeretném választani, mert anyukámnak szerintem nagyon sokat segítene, és én is nagyon szívesen kipróbálnám! :)

    ReplyDelete
  29. A csigakrémet választanám, kíváncsi vagyok mit tud. Köszönöm a lehetőséget.

    ReplyDelete
  30. Szia!
    Az alakformálásnak örülnék nagyon :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most látom, hogy átváltoztattam a Google nevem. Fent az írtam hogy Renáta N-ként írtam a kommentet, és már nem bírom átváltoztatni a nevet. Remélem, azért érvényes így is a jelentkezésem :)

      Delete
  31. Szia! :)
    A csigakremet valasztanam, mivel nem vagyok pesti..
    Koszi a lehetoseget! :)

    ReplyDelete
  32. A csigakrémet választanám, mivel messze lakom Pesttől és érdekel a krém hatása.
    Köszönöm a lehetőséget Viki :)

    ReplyDelete
  33. Köszi a játékot, én a csigakrémet választanám. :)

    ReplyDelete
  34. A csigakrémet választanám.

    ReplyDelete
  35. Huh, wow :) köszönjük a lehetőséget! Örülök, hogy részletesebben is leírtad ezeket, így én a krémet választanám :)

    ReplyDelete
  36. Szia!
    A csigakrémet választanám.:) Köszönöm a lehetőséget.
    Brigitta

    ReplyDelete
  37. A csigakrémet választanám. :)

    ReplyDelete
  38. A krémet szeretném, mert a kezelést sajnos nem tudnám igénybe venni!

    ReplyDelete
  39. Én a kezelést szeretném :)

    ReplyDelete
  40. Még nem próbáltam ilyen jellegű krémet, így én annak örülnék :)

    ReplyDelete
  41. Szia!
    Ha én nyernék, a csigakrémet választanám. :)

    ReplyDelete
  42. A csigakrémet szeretném megnyerni. Nem rég kaptam egy mintát belőle, és nagyon jó krém, imádta a bőröm. <3 Köszönöm a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  43. Szia! Én öt alkalmas alakformáló kezelést szeretnék. Köszi a lehetőséget :)

    ReplyDelete
  44. Szia!

    A csigakrémnek örülnék :)

    ReplyDelete
  45. A csigakremnek nagyon orulnek :)

    ReplyDelete
  46. A csigakrémet szeretném választani, köszönöm a lehetőséget.

    ReplyDelete
  47. Az alakformáló bérletet választanám :)

    ReplyDelete
  48. A csigakrémet választanám :)

    ReplyDelete
  49. Szia! A csigakrémet választanám :)

    ReplyDelete
  50. 1. csigakrém, elég bizarrul hangzik, de jókat hallani róla :0))

    ReplyDelete
  51. 1. csigakrém, elég bizarrul hangzik, de jókat hallani róla :0))

    ReplyDelete
  52. Alakformálóra lennék kiváncsibb

    ReplyDelete
  53. A csigakrémet kipróbálnám :D köszi a lehetőséget :)

    ReplyDelete